Mitä laitat tortilloihin jauhelihan lisäksi?
Muutakin kuin jäävuorisalaattia, paprikaa, kurkkua, maissia, tacokastiketta.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jauhelihaa vaan hernistä tai savutofua, kevätsipulia, kaurakermaviiliä valkosipulidipillä, tomaattia ja herneitä.
Kuulostaaa kauhealta paskalta.
Helsinkiläisen yliopistonaisen voimaantumistortilla
Nutellaa, pylpettiä, kylmäsavustettua lohta ja hieman örbelbröötä.
Maustekurkkuja, salaattia, tomaattia, sipulia, smetanaa. Jotain lihaa ja salsakastiketta. Juustoraastetta.
Salaattia, kurkkupaloja, fetajuustoa, aioli salaatinkastiketta.
Salaattia, kurkkua, tomaattia, jalapenoja, valkoisia papuja, quacamolea, salsaa jne.
mites kanatortillat ja siihen tykötarpeet,, mites majoneesit, jalapena...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä juustodippikastiketta tacon sijaan. Maissi pois ja tuore punasipuli tilalle. Kermaviili salaatin päälle. AINA ne isot lätyt. Niihin pieniin ei mahdu mitään. Valmis.
Joskus muutama jalapeno, jos on tulisen fiilis.
Tarkoitatko nyt oikeasti tuoreita jalapeno-chilejä vai niit suolakurkkujen kaltaisia säilykeviipaleita. Tuore jalapeno on toisinaan hyvinkin tulista ja muutama sellainen voisi jo olla tulista. Ne etikkasiivut taas eivät paljoa edes maistu tuhdista annoksesta jos niitä on muutama.
Ihme kysymys, ihan kuin jengi ei osaisi laittaa jalapenoa tuoreena vaan vain tölkistä säilöttyä.
itse lasipurkista kastikkeisiin, myös lusikallinen lientäkin. harvemmin tuorejalapenoa.
Juistoraastetta, refried beans, guacamole, jalapenot, kreikkalainen jugurtti
Mun tortillat: tacomausteella maustettua jauhelihaa, kurkku, tomaatti, punainen paprika, jäävuorisalaatti, salsa-kastiketta, smetanaa, juustokastiketta (sulatan cheddarista itse kattilassa), itse tehtyä guocamolea, jalopenoviipaleita.
Minä laitan jauhelihan sijaan Tajinilla maustettua lohta ja lisäksi avocado-mansikka-korianterisalaattia. Kastikkeeksi vihreää salsaa tai mangosalsaa.