Pekka Haaviston (vihr) taustajoukoissa halveksitaan perussuomalaisia
Kommentit (404)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen näitä juttuja, eikö jokainen osaa itse päättää kenet haluaa pressaksi. Stubb nuolee persuja. Mulla monta persuystävää, jotka ovat päättäneet antaa äänensä Haavistolle, koska on lähempänä heidän elämäänsä, ja Stubbin nokkelat heitot ovat toisesta maailmasta, rahamaailmasta. Ja Stubb on ihan ulkona Suomen maaseutuasioista ja ei osaa laskea.
Vihervasemmisto ei suostu samaan hallitukseen perussuomalaisten kanssa. Kukaan valistunut persu ei anna halveksujilleen ääntänsä.
Kunnon ylimielinen persu.
Ei tuossa ole mitään ylimielisyyttä. Miksi äänestää henkilöä, jonka puolue ei suostuisi edes yhteistyöhön? Sehän olisi järjetöntä.
K
Nää on presidentinvaalit jossa katsotaan ulko ja turvallisuuspolitiikka johtajaa eikä puolueen arvoja, kun kyse on henkilövaaleista. Voi teitä persuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisiako ei saisi Kritisoida eli he ovat kritiikin yläpuolella ja mutta he saavat kritisoida kaikkea. Ja persuja kritisoi se on keskisormen näyttö. Kyllä protestoida saa koska kuuluu demokratiaam koska on tyytymätön puhemieheem joka on vaaleissa myös puhemies.
Haista nyt jo pitkä paska tuon jankutuksesi kanssa. Se tuntuu olevan pikemminkin niin että persuja saa kritisoida ja syytellä vaikka mistä mutta persut eivät saisi syytellä eikä kritisoida keteään. Miksi te viherulit muuten hoette noita samoja lauseita joka helvetin keskustelupalstalla?
Tää kommentti ja sen ensimmäinen lause kuvastaa hyvin persujen kannattajia, vedetään herne nenään tälläisestä asiasta, että persuja ei saa kritisoida, kun tähän viestiin vastasit se ikävä kyllä näyttää pitävän paikkansa ettei saa kritisoida,
Jankuta vasukkivajakki jankuta. Äänet menee varmemmin Stubbille. Njäh njäh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu huomattu on. Meillä työpaikkallakin naiset jotka kannattavat Haavistoa. Kuulin kuinka haukuivat meitä Halla-ahoa äänestäneitä tyhmiksi junteiksi. Stubille menee ääni.
Eli äänestät kuten huonolla itsetunnolla varustettu teini: KOSKA NE OLI ILKEITÄ MINULLE!
Varmistaa käsitykseni persuista.
No miksi vittuilijoiden edustajaa pitäisi äänestää? Sinähän täällä aina teininä inisete persuista koska ne sitä ja tätä. Etkö huomaa ikinä että syyllistyt aina itse siihen mistä persuja syytät?
Normaalisti äänestetään sitä ehdokasta, jonka arvellaan olevan Suomelle hyväksi.
Ei sen mukaan, että kenen voitto ärsyttäisi muita eniten.
Persut voisi kasvaa aikuisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen näitä juttuja, eikö jokainen osaa itse päättää kenet haluaa pressaksi. Stubb nuolee persuja. Mulla monta persuystävää, jotka ovat päättäneet antaa äänensä Haavistolle, koska on lähempänä heidän elämäänsä, ja Stubbin nokkelat heitot ovat toisesta maailmasta, rahamaailmasta. Ja Stubb on ihan ulkona Suomen maaseutuasioista ja ei osaa laskea.
Vihervasemmisto ei suostu samaan hallitukseen perussuomalaisten kanssa. Kukaan valistunut persu ei anna halveksujilleen ääntänsä.
Ei tuossa ole mitään ylimielisyyttä. Miksi äänestää henkilöä, jonka puolue ei suostuisi edes yhteistyöhön? Sehän o
Nää on presidentinvaalit jossa katsotaan ulko ja turvallisuuspolitiikka johtajaa eikä puolueen arvoja, kun kyse on henkilövaaleista. Voi teitä persuja.
Sinä punikkiko koitat taas sanella millä perusteilla muiden pitäisi vaaleissa äänestää? Miten tyypillistä verivasemmistolle.
Vihreissä halveksutaan avoimesti kaikkia, jotka eivät ajattele samalla tavalla.
Sellaista suvautsevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Juu huomattu on. Meillä työpaikkallakin naiset jotka kannattavat Haavistoa. Kuulin kuinka haukuivat meitä Halla-ahoa äänestäneitä tyhmiksi junteiksi. Stubille menee ääni.
STUBBILLE ÄÄNI...KAIKKI KAVERINI ÄÄNESTIVÄT ENSI HALLA-AHOA JA NYT TOISELLA KIERROKSELLA TOISEKSI PARASTA
ALEX ON EDUSTAVA, KIELITAITOINEN, TOHTORI/PROFESSORI JA VAIMONSA OIKEIN HYVÄ EDUSTAMAAN SUOMEA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli äänestät kuten huonolla itsetunnolla varustettu teini: KOSKA NE OLI ILKEITÄ MINULLE!
Varmistaa käsitykseni persuista.
No miksi vittuilijoiden edustajaa pitäisi äänestää? Sinähän täällä aina teininä inisete persuista koska ne sitä ja tätä. Etkö huomaa ikinä että syyllistyt aina itse siihen mistä persuja syytät?
Normaalisti äänestetään sitä ehdokasta, jonka arvellaan olevan Suomelle hyväksi.
Ei sen mukaan, että kenen voitto ärsyttäisi muita eniten.
Persut voisi kasvaa aikuisiksi.
Normaalisti sinä jankutat täällä joka helvetin vaalien alla ja jälkeen kuinka äänestät persuja vastaan. Kasva aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa ole mitään ylimielisyyttä. Miksi äänestää henkilöä, jon
Persut hokee täällä äänestävänsä Stubbia, koska:
Pekka on homo
Koska vihervassut on heille ilkeitä
Koska vihervassut ei kannattaneet Jussia puhemiesäänestyksessä
Ja sitten valittavat, että miksi he eivät saisi itse päättää millä perusteilla äänestetään? Persuilla äänioikeus menee hukkaan, kun äänestävät kuin uhmaikäiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä tällä viikolla Haaviston joukot yrittivät nöyryyttää Halla-ahoa puhemiesäänestyksessä. Nyt on ihan liian myöhäistä mielistellä.
IHMETTELEN TÄTÄ JÄRJETÖNTÄ TYHMYYTTÄ VIHERVASEMMISTON KÄYTÖKSESSÄ
NO, SAAVAT MITÄ TILAAVAT
Minä en ihmettele. Vihervasemmisto on nimenomaan vajaamielisille tarkoitettu hurmosliike.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä tällä viikolla Haaviston joukot yrittivät nöyryyttää Halla-ahoa puhemiesäänestyksessä. Nyt on ihan liian myöhäistä mielistellä.
NO, SAAVAT MITÄ TILAAVAT
Minä en ihmettele. Vihervasemmisto on nimenomaan vajaamielisille tarkoitettu hurmosliike.
Vihreys perustuu luonnon- ja ilmastonsuojeluun, eli tieteeseen. Persuus taas perustuu Mestarin palvontaan, eli se on kultti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa ole mitään
Persut hokee täällä äänestävänsä Stubbia, koska:
Pekka on homo
Koska vihervassut on heille ilkeitä
Koska vihervassut ei kannattaneet Jussia puhemiesäänestyksessä
Ja sitten valittavat, että miksi he eivät saisi itse päättää millä perusteilla äänestetään? Persuilla äänioikeus menee hukkaan, kun äänestävät kuin uhmaikäiset.
Ja edelleen vaan se veripunikki täällä sanelee millä perusteilla ihmisten pitäisi äänestää. Nytkö olet ottamassa suurelta osalta kansaa äänioikeudenkin pois? Miten tyypillistä verivasemmistolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NO, SAAVAT MITÄ TILAAVAT
Vihreys perustuu luonnon- ja ilmastonsuojeluun, eli tieteeseen. Persuus taas perustuu Mestarin palvontaan, eli se on kultti.
Mitä tekemistä naiseksi pukeutuvilla miehillä ja homoilla on ilmastonsuojelun kanssa? Onko ne ilmastoa jota pitää suojella. Koska sitä tuo teidän puolueenne nykyään on eikä mitään luonnon- ja ilmastonsuojelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NO, SAAVAT MITÄ TILAAVAT
Vihreät perustuu nykyään transaktivismiin. Luonnonsuojelun kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NO, SAAVAT MITÄ TILAAVAT
Mitä tekemistä naiseksi pukeutuvilla miehillä ja homoilla on ilmastonsuojelun kanssa? Onko ne ilmastoa jota pitää suojella. Koska sitä tuo teidän puolueenne nykyään on eikä mitään luonnon- ja ilmastonsu
Persuna kiinnität ehkä huomiota vain yksittäisiin ihmisiin, etkä näe kokonaiskuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NO, SAAVAT MITÄ TILAAVAT
Mitä tekemistä naiseksi pukeutuvilla miehillä ja homoilla on ilmastonsuojelun kanssa? Onko ne ilmastoa jota pitää suojella. Koska sitä tuo teidän puolueenn
Persuna kiinnität ehkä huomiota vain yksittäisiin ihmisiin, etkä näe kokonaiskuvaa.
Tai ehkä minä ulkopuolelta katsovana näen sen mitä se teidän viherkulttinne oikeasti on. Se on woketuskultti eikä luonnonsuojelua.
On totta, että sosialistit ilkeilevät meille persuille. Itse tein kuitenkin päätöksen jo ensimmäisen TV-tentin aikana, joka oli melkein heti ykköskierroksen päätyttyä. Pekalla oli väärän värinen kravatti ja se ratkaisi. Antamaani ennakkoääntä ei ole tarvinnut katua, kun tuli myöhemmin tuo puhemies äänestyksen episodi ja muita vasemmiston ulostuloja. Hyvillä mielin huomiseen tulosiltaan.
Se oli tuosta meidän lähikaupan pihalta taas käyti repimässä Stubbin vaalimainos. Se on muuten jännää miten aina ne on kaikkien muiden kuin vihervassareiden ehdokkaiden vaalimainokset kun tärvellään. Mistähän moinen mahtaisi johtua?
Itse äänestin Haavistoa hänen kokeneisuutensa ja vakauden takia. Stubbin oikeistolainen eli thatcher -suuntauksensa minulle liikaa. En siis halveksi toisten arvoja vaan valitsen toisin eli itselleni sopivat.
NO, SAAVAT MITÄ TILAAVAT