Pekka Haaviston (vihr) taustajoukoissa halveksitaan perussuomalaisia
Kommentit (404)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yhtään lohduttaa, niin 80% suomalaisista halveksii persuja. Mutta Putin tykkää, eikös se kompensoi?
Vihreitä halveksii 93%
Höpsistä. Jos noin on, sehän kertoo vain naisvihasta. Vihreistä 75% o nuoria, päteviä ja kauniitakin naisia.
Se tuppaa ahdistamaan setämiehiä niin päästä kuin housuistakin.
Vierailija kirjoitti:
Persut eivät osaa ajatella omilla aivoillaan. Sen vuoksi Heitä voi käskeä äänestämään Stubbia tai olemaan äänestämättä tai piirtämään äänestyskorttiin numero 5 tai kirkkoveneen. Surullista.
Sinä vasta omilla aivoillasi tunnut ajattelevan kun hoet noita jossain takkupalstalla opetettuja fraaseja joita käskevät levittämään kaikkialle.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että halveksitaan. Työssäni puolet lapsista on ulkomaalaistaustaisia joten värilliset eivät ole suomesta mihinkään lähdössä. Tulevaisuudessa värilliset lapset tekevät omia lapsia. Miksi käyttää energia ulkomaalaisvihaan. Turhaa,lapsellista ajanhaaskausta.
Olet loistava malliesimerkki onnistuneesta punaviheraivopesusta. Onneksi olkoon!
Voiko persu äänestää Stubbia, joka puhuu ruotsia kotonaan. Siis ruotsia!!! Hallååå.
Juu huomattu on. Meillä työpaikkallakin naiset jotka kannattavat Haavistoa. Kuulin kuinka haukuivat meitä Halla-ahoa äänestäneitä tyhmiksi junteiksi. Stubille menee ääni.
Perussuomalaisiako ei saisi Kritisoida eli he ovat kritiikin yläpuolella ja mutta he saavat kritisoida kaikkea. Ja persuja kritisoi se on keskisormen näyttö. Kyllä protestoida saa koska kuuluu demokratiaam koska on tyytymätön puhemieheem joka on vaaleissa myös puhemies.
Kyllä on nuo vasemmistoradikaalit sitten ilkeitä - mukamas olevinaan suvaitsevaisia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että halveksitaan. Työssäni puolet lapsista on ulkomaalaistaustaisia joten värilliset eivät ole suomesta mihinkään lähdössä. Tulevaisuudessa värilliset lapset tekevät omia lapsia. Miksi käyttää energia ulkomaalaisvihaan. Turhaa,lapsellista ajanhaaskausta.
Hyvä että niitä sun "työssäsi" olevia lapsia halveksitaan.
Mä olen Haaviston taustajoukoissa ja olen myös perussuomalaisten äänestäjä. Joten raflaava otsikko kuvaa äänekkäimpiä ärhentelijöitä. Tää on sitä samaa mitä perussuomalaisista ja kannattajista sanotaan, aina haukutaan kaikki ja koko porukka. Ei eroa mitenkään siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen näitä juttuja, eikö jokainen osaa itse päättää kenet haluaa pressaksi. Stubb nuolee persuja. Mulla monta persuystävää, jotka ovat päättäneet antaa äänensä Haavistolle, koska on lähempänä heidän elämäänsä, ja Stubbin nokkelat heitot ovat toisesta maailmasta, rahamaailmasta. Ja Stubb on ihan ulkona Suomen maaseutuasioista ja ei osaa laskea.
Vihervasemmisto ei suostu samaan hallitukseen perussuomalaisten kanssa. Kukaan valistunut persu ei anna halveksujilleen ääntänsä.
Kunnon ylimielinen persu.
Ei tuossa ole mitään ylimielisyyttä. Miksi äänestää henkilöä, jonka puolue ei suostuisi edes yhteistyöhön? Sehän olisi järjetöntä.
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisiako ei saisi Kritisoida eli he ovat kritiikin yläpuolella ja mutta he saavat kritisoida kaikkea. Ja persuja kritisoi se on keskisormen näyttö. Kyllä protestoida saa koska kuuluu demokratiaam koska on tyytymätön puhemieheem joka on vaaleissa myös puhemies.
Haista nyt jo pitkä paska tuon jankutuksesi kanssa. Se tuntuu olevan pikemminkin niin että persuja saa kritisoida ja syytellä vaikka mistä mutta persut eivät saisi syytellä eikä kritisoida keteään. Miksi te viherulit muuten hoette noita samoja lauseita joka helvetin keskustelupalstalla?
Vierailija kirjoitti:
Juu huomattu on. Meillä työpaikkallakin naiset jotka kannattavat Haavistoa. Kuulin kuinka haukuivat meitä Halla-ahoa äänestäneitä tyhmiksi junteiksi. Stubille menee ääni.
Turhan moni näyttää olevan, takkia käännetään persujen toimesta ja keskiverto äänestäjä vaan silti rinki runkkaa huolella heitä.
Mitenhän persujen lapset toimivat päiväkodissa ja kouluissa, kysyn vaan. Kiusaajat kasvatetaan kotona.
Vierailija kirjoitti:
Eli äänestät kuten huonolla itsetunnolla varustettu teini: KOSKA NE OLI ILKEITÄ MINULLE!
Varmistaa käsitykseni persuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen näitä juttuja, eikö jokainen osaa itse päättää kenet haluaa pressaksi. Stubb nuolee persuja. Mulla monta persuystävää, jotka ovat päättäneet antaa äänensä Haavistolle, koska on lähempänä heidän elämäänsä, ja Stubbin nokkelat heitot ovat toisesta maailmasta, rahamaailmasta. Ja Stubb on ihan ulkona Suomen maaseutuasioista ja ei osaa laskea.
Vihervasemmisto ei suostu samaan hallitukseen perussuomalaisten kanssa. Kukaan valistunut persu ei anna halveksujilleen ääntänsä.
Kunnon ylimielinen persu.
Ei tuossa ole mitään ylimielisyyttä. Miksi äänestää henkilöä, jonka puolue ei suostuisi edes yhteistyöhön? Sehän olisi järjetöntä.
Kun punavihreät syrjivät perussuomalaisia se on palstavasukin mielestä hienoa, mutta kun persut eivät halua äänestää noita punavihreitä arvoja edustavaa ehdokasta tekee se palstavasukin mielestä persuista jotenkin ylimielisiä. Palstavasukki on tyypillinen veripunikki jonka mukaan kaikkien pitää nuolla punikkien saappaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli äänestät kuten huonolla itsetunnolla varustettu teini: KOSKA NE OLI ILKEITÄ MINULLE!
Varmistaa käsitykseni persuista.
No miksi vittuilijoiden edustajaa pitäisi äänestää? Sinähän täällä aina teininä inisete persuista koska ne sitä ja tätä. Etkö huomaa ikinä että syyllistyt aina itse siihen mistä persuja syytät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista nyt jo pitkä paska tuon jankutuksesi kanssa. Se tuntuu olevan pikemminkin niin että persuja saa kritisoida ja syytellä vaikka mistä mutta persut eivät saisi syytellä eikä kritisoida keteään. Miksi te viherulit muuten hoette noita samoja lauseita joka helvetin keskustelupalstalla?
Tää kommentti ja sen ensimmäinen lause kuvastaa hyvin persujen kannattajia, vedetään herne nenään tälläisestä asiasta, että persuja ei saa kritisoida, kun tähän viestiin vastasit se ikävä kyllä näyttää pitävän paikkansa ettei saa kritisoida, kun noin hyökkävää linja.
Halla-ahoa ei äänestetä rasismin ja muun vihamielisyyden takia. Ja äärioikeistolaisen eetoksen. Ja hänen kirjoituksiinsa linkki vielä pressaehdokkaanakin.
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän persujen lapset toimivat päiväkodissa ja kouluissa, kysyn vaan. Kiusaajat kasvatetaan kotona.
Senkö vuoksi n€€kerikakarat pureskelee kantasuomalaisia päiväkodissa? Toisaalta ihmissyöjiähän ne tummahipiäiset ovat aina olleet.