Naapuri heittää kaikki roskat sekajätteeseen.
Pitääkö ilmoittaa huoltoyhtiölle vai taloyhtiön kokoukseen asialistalle? Sama henkilö vie usein kaksikin pussia kerralla roskia, aina samaan astiaan kaikki. Sekajätteeseen vaan, siellä on maitopurkit, mainoslehtiä. muovipulloja (pantittomia) samassa ja tupakka-askeja. Viime viikolla oli kaksi pantintonta oluttölkkiä, mistä lie ostanut. Metallinkeräys on ihan vieressä. Sama tyttö käy tupakalla vähän väliä ja mies vaihtunut monesti asuntoyhtiössä asuessa. Ei virallisesti tietenkään, ei ole tehnyt muuttoilmoitusta, vaikka siellä monesti yksiössä on yötä. Vesi pitäisi maksaa kuitenkin kahdelta. Olen huomauttanut asiasta, ei todellakaan kunnioita vanhempia ihmisiä, esittää että ei ole kotona vaikka asunnossa on valot vaikka soittaa ovikelloa. Todisteet on vankat, on kuvia ja monesti ihan nimellisiä papereita sekajätteessä.
Kommentit (88)
en lajittele yhtään mitään.poltan pannuuunissa kaiken mikä palaa muovista maitopurkkiin.loput menee samaan roskikseen.
ei vähempää voisi kiinnostaa mikään lajittelu tämän enempää.
ilmastonmuutos on suuri valhe jonkun vajakin suusta.
Ihmekös tuo. Omassa taloyhtiössäni joku neropatti vei vanhan tv:nsä roskakatokseen.
Vierailija kirjoitti:
Onko jätteiden lajittelu pakollista?
On, jos ei halua että yhtiövastike nousee.
Roskiskyylät on kyllä taloyhdiöiden kermaa.
Vierailija kirjoitti:
en lajittele yhtään mitään.poltan pannuuunissa kaiken mikä palaa muovista maitopurkkiin.loput menee samaan roskikseen.
ei vähempää voisi kiinnostaa mikään lajittelu tämän enempää.
ilmastonmuutos on suuri valhe jonkun vajakin suusta.
Persvajakki polttelee pannuuunissa :D
Ja
"Ei vähempää voisi kiinnostaa mikään lajittelu tämän enempää"
Siinä malliesimerkki persujen äänestäjästä.
Vierailija kirjoitti:
Roskiskyylät on kyllä taloyhdiöiden kermaa.
Kermointa perskermaa on tupakoivat, metelöivät haisulit, jotka ei lajittele jätteitään.
Yleensä niillä on niin paljon ongelmia, että pystyy häätämään.
Mä laitan kans kaikki sekajätteeseen. No kyllä mä pahvit kierrätän. Kierrätin armollisesti vuosikymmenen niin, että mulla oli keittiössä pyörimässä monta eri kierrätysastiaa.
Sit hillosin useampia päiviä niitä roskia keittiössä, kun en viitsinyt viedä joka päivä vajaita roskiksia. Lisäksi ne laatikot oli koko ajan tiellä eikä mikään somistus silmälle avokeittiössä. (Ei mahtunut muuallakaan)
Nyt vien yhden roskapussin joka päivä sekajätteeseen ja pahvit menee siinä sivussa kainalossa.
Eikä tarvi pestä ja huuhdella roskia.