Mitä tapahtuu, jos nainen raiskataan ja hän käyttää tamponia?
Tuli tällainen ajatus tänään mieleen. Onko yhdyntä mahdollinen ja jos on, vaurioittaako se naista pahastikin. Tuskin raiskaaja alkaa tamponia uloskaan kaivaamaan.
Kaikkea sitä tuleekin mietittyä, mutta valaiskaa minua.
Kommentit (39)
vaikka useampikin tampooni jos vaan laitetaan......... Luulen kyllä että useita miehiä hieman hirvittäisi jos tulisi narut ja veret vastaan.
Taidan ruvetakin käyttämään lenkillä tamponia.
olekaan ainut joka tuollaisia pohtii. Itse olen miettinyt mitä tapahtuisi jos naisella olisi kuukuppi ja joku yrittäisi raiskata, miehet eivät taida edes tietää kuukupista mitään. Sitä on hankala ottaa poiskaan jos ei tiedä miten otetaan ja kupin kanssa ei kyllä penis samaan aikaan mahdu ainakaan minun sisuksiini
jos toinen on "varattu". Anteeksi brutaali ilmaisuni :/.
Mun ystävälleni on kerran unohtunut tamponi sisään. Meni lääkärille outojen oireiden takia, ja syyksi pajastui kolmisen viikkoa sisällä ollut tamponi. Oli sinä aikana harrastanut seksiäkin. Se tamponi oli painunut sinne perälle poikittain, eikä ollut tuntunut missään.
ap pohtii edelleen ja kiva että muutkin miettii samoja asioita. Joskus olen lukenut, että raiskaaja saattaa perääntyä, jos sanoo olevansa raskaana. Alkuvaiheessahan se ei näy ulospäin. Ja toki tiedän, että suurin osa raiskauksista tapahtuu parisuhteissa ja tuttujen tekemänä, mutta hyvähän on asioista tietää enemmän. Enkä kulje pelko mielessäni, kunhan pohdin. Myös sitä, jos raiskauksen uhriksi joutuu, meneekö elämä "pilalle". Onko keinoja päästä kokemuksen yli?
Kaveri oli lenkillä silloin. No onneksi kaverillani oli menkat ja hän käytti pelkkää sidettä. raiskaaja rupesi yökkäilemään nähdessään veren ja kaverini pääsi karkuun..
Ja raiskausta yrittänyt mieskin jäi kiinni vielä samana iltana.
että raiskaaja saattaa perääntyä jos uhri yllättäen ulostaa. ihan tosi. ja voihan sen kuvitella että se voisi hämmentää. ajoitus vaan saa osua hyvin kohdilleen.
Ei siis kaukaa haettu tuo ulostusjuttu
että sanon tosi yllättyneen kuuloisesti, että
MÄHÄN TUNNEN SUT!
Oon kyllä ihan varma, etten taatusti muista tota tositilanteessa...
että sanon tosi yllättyneen kuuloisesti, että
MÄHÄN TUNNEN SUT!
Oon kyllä ihan varma, etten taatusti muista tota tositilanteessa...
Sano mieluummin, että sulla on HIV.
IHANAA, IHNAAAAA ja nyt sitten kauan ja pitkään. En oo saanu moneen viikkoon. YES HANI TÄNNE VAAN!
Eikös raiskaaja saa kiksit juuri siitä että tekee väkisin ja saa käyttää valtaa naiseen, ei niinkään siitä että pääsee panemaan. Toihan sekoittaisi pasmat täysin.
IHANAA, IHNAAAAA ja nyt sitten kauan ja pitkään. En oo saanu moneen viikkoon. YES HANI TÄNNE VAAN!
...
Sano mieluummin, että sulla on HIV.
jos miettii jotain puskaraiskausta, niin ei siinä varmaan paljon verisyyttä tai tamponin naruja tutkistella. Tai kuukuppeja. Väkisin sisään ja joku kuukuppi varmaan vain runttautuu johonkin emättimen perälle ja huonolla tuurilla tekee vahinkoa.
Kiva huomata että muutkin miettivät samanlaisia päättömyyksiä kuin minä.
:P Mä olen joskus miettinyt että mitä mahtaisi raiskaaja tuumia jos rupeaisi pissimään kesken kaiken. Saataisi jäädä hommat kesken jos ei ole mikään pissakakkafetissi kyseisellä tyypillä.
Ja ihan samaa tamponiasiaa olen itsekin ajatellut.
nasta kuukupin pohjaan, niin on ylläri raiskaajalle... (käytännössä voi olla ikävä naisellekin, mutta ajatuksena kiehtova)
Tulee mieleen Röyhkän Paha Maa (isänsä insestin uhri panee partaterän asemiin ja "jeesus se huusi, jeesus se kuoli komesti...")
säikähtäisin raiskaajaa niin hurjasti - meikäläinen nimittäin reagoi kaikkeen vatsallaan. Onkin tullut naureskeltua, että eiköhän raiskaaja perääntyisi, kun ripuli lentäisi. Mutta tositilanteessa tuskin naurattaisi, raiskaus on varmaan hirveä kokemus tai jo se, että joutuu "läheltä piti" -tilanteeseen.
ei se kuppi mulla ainakaan mahdu ruttautumaan yhtään minnekään, hyvä kun mahtuu edes sisälle ollenkaan. Ja sitä saa aika sairaan lujaa työntää että mitään vaikutusta olisi. Vähän epäilen että peniksellä siihen pystyisi. Tosin itse mietin että jos raiskaus ei vaikka jostain tuommoisesta syystä onnistu, raiskaaja suuttuu ja pahoinpitelee naisen, ei hyvä sekään
jos miettii jotain puskaraiskausta, niin ei siinä varmaan paljon verisyyttä tai tamponin naruja tutkistella. Tai kuukuppeja. Väkisin sisään ja joku kuukuppi varmaan vain runttautuu johonkin emättimen perälle ja huonolla tuurilla tekee vahinkoa.
Kuivan tamponin kanssa tuntuis saletisti kyllä epämiellyttävältä, mutta niin kai raiskaus aina.
Jälkeenpäin sitten tulehdusriski jos tamponi survoutuu jonnekin syvälle sisuksiin eikä sitä järkyttyneenä muista poistaa.