Lue keskustelun säännöt.
Onko vehnänalkiopasta parempaa kuin normaalipasta?
12.01.2007 |
Ja mikä olisi kaikista parasta pastaa, noin ravitsemuksellisesta näkökulmasta?
Kommentit (2)
ja varmaan täyttävämpää, tai ainakin tuntuis siltä.
Kaurapastaa olen myös kokeillut, hyvää oli sekin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
terveellisenpää kuin se tavispasta