Mä jotenkin tykkään Alexin poikamaisesta olemuksesta
Freeshin oloinen nuorekas presidentti saataisiin hänestä.
Kommentit (214)
Kas kun tämä Stubbeloa kehuva ketju saa olla täällä, mutta totuus stubbelon epämääräisistä vaalirahahoittajista poistetaan heti.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Stubbin äiti? Isä ainoastaan ollut paljon julkisuudessa mutta äiti ei.
Hänen äitinsä on edesmennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole mitenkään erikoisen näköinen. Naama ainakin kauhean kurttuinen. No jotkut eivät kasva aikuisiksi.
Hän on kyllä todella paljon isänsä näköinen. Pikkuveli on sitten ilmeisesti tullut heidän äitiinsä ulkonäöltään.
Mikäs uivelo se pikkuveli on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, Stubb on nuorekas, energinen, sporttinen, tyylikäs, rento, välitön, ystävällinen, hauska. Ja Suzanne on hyvin paljolti samanlainen. Heistä tulee hieno presidenttipari.
Mutta kun presidentin pitää osata puhua asiaa, eikä koko ajan kehua itseään. Ja valehdella...
Sen takia ei kannatakaan Haavistoa äänestää!
Nimenomaan, kun Haavistolle ei ole millä kehua, retostelee olemattomia. Kovin on huono itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Hänen äitinsä on kuollut.
Isä Stubb seurustelee Pirkko Mannilan kanssa
Vierailija kirjoitti:
Bi-miehet on.
Se ei sit ookaan kivaa se kaksoiselämä, sqlaisuus, valehteleminen ja lopulta ilmoitusluonteinen ero. Tosin ei hän itsekään iloinen, vilpitön ja onnellinen kai voi koskaan olla.
Mistä tämä bi juttu on temmattu? Mua kiinnostaa, onko itse niin sanonut ja missä?
Vierailija kirjoitti:
Kas kun tämä Stubbeloa kehuva ketju saa olla täällä, mutta totuus stubbelon epämääräisistä vaalirahahoittajista poistetaan heti.
Ei ole sen epämääräisempi kuin Haavistonkaan.
Se Poju miljärdöörikin, josta täällä on itketty, tukee Aleksis ihan pikku summalla, vain 25 000€:lla.
Stubbia rahoittavat ulkomaiset miljardöörit: https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010216290.html
"Stubbin kampanja päivitti vaalirahailmoitustaan. Uusina suurlahjoittajina on muun muassa Lontoossa asuva salamyhkäinen miljardööri Poju Zabludowicz."
Stubb on saanut satoja tuhansia euroja vaalirahaa ulkomaisilta miljardööreiltä, mm. Lontoossa ja Hongkongissa asuvilta ökyrikkailta. Joukossa on niin kiinteistökeinottelijoita, Goldman Sachs kuin investointipankkiireitakin.
Mielestäni on törkeää, että Suomen presidentinvaaleihin yrittävät vaikuttaa jostain Hongkongista henkilöt, jotka eivät asu Suomessa tai maksa tänne verojaan. Miksi he ovat niin kiinnostuneita? Odottavatko vastalahjaksi jotain?
Stubb on vaarallinen Suomelle.
Vastatkaa nyt tähän bi caseen, en ole sellasta muualta lukenut kun täältä
Vierailija kirjoitti:
Mies on henkisesti sotaleikeistä haaveileva lapsi.
Juuri näin. Ja kukkoilevan teini-ikäisen tasolla myös. Liekö ns. vapaan kasvatuksen tuotoksia käytöksensä perusteella.
Mikä se veljensäkin on, ainakin Suomen suurimmassa huijauksessa, holiday clubissa vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bi-miehet on.
Se ei sit ookaan kivaa se kaksoiselämä, sqlaisuus, valehteleminen ja lopulta ilmoitusluonteinen ero. Tosin ei hän itsekään iloinen, vilpitön ja onnellinen kai voi koskaan olla.
Mistä tämä bi juttu on temmattu? Mua kiinnostaa, onko itse niin sanonut ja missä?
Ei ole niin sanonut missään. Se on vihervassujen valhetta.
Laittaisin tänne linkin, mutta se ei onnistu, olen kokeillut.
Mutta jos asia kiinnostaa, kuuntele SUPLA-ohjelma viime perjantailta, siinä toimittaja Hörkkö kertoo, että oli lukenut tuon tietyn Nykypäivä-lehden numeron arkistosta, eikä sieltä mitään väitettyä Stubbin bi-lausumaa löytynyt.
Eli koko juttu on suurta valhetta ja panettelua.
Vierailija kirjoitti:
Stubbia rahoittavat ulkomaiset miljardöörit: https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010216290.html
"Stubbin kampanja päivitti vaalirahailmoitustaan. Uusina suurlahjoittajina on muun muassa Lontoossa asuva salamyhkäinen miljardööri Poju Zabludowicz."
Stubb on saanut satoja tuhansia euroja vaalirahaa ulkomaisilta miljardööreiltä, mm. Lontoossa ja Hongkongissa asuvilta ökyrikkailta. Joukossa on niin kiinteistökeinottelijoita, Goldman Sachs kuin investointipankkiireitakin.
Mielestäni on törkeää, että Suomen presidentinvaaleihin yrittävät vaikuttaa jostain Hongkongista henkilöt, jotka eivät asu Suomessa tai maksa tänne verojaan. Miksi he ovat niin kiinnostuneita? Odottavatko vastalahjaksi jotain?
Stubb on vaarallinen Suomelle.
Sinä ja sinun lapsesi viherkommunistit ovat Suomen tuho.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se veljensäkin on, ainakin Suomen suurimmassa huijauksessa, holiday clubissa vaikuttaa.
Ei pidä paikkaansa, minä olen Holiday Clubin osakkeiden omistaja ja jos tuollaista valehtelet, oikeudessa tavataan!
Stubb tuuliviiri, jota ei hieno puku pelasta. Sotaintoilija, joka kumartaa Kiinaan naivisti, sekä Trumphin suuntaan. Ystävimä rahoittaja miljardöörit maailmalla, vanhat ystävät lempattu. Karsea nokittelija, EI presidentiksi. Onneksi on osaava, kokenut, vakaa Haavisto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nyt sitä ilmiötä, että äänestetään henkilöä, jonka elämää itse ihaillaan? Eli möhömahainen, turvonnut ja elähtänyt keski-ikäinen henkilö ihailee Stubbia, joka treenaa 6h joka päivä?
Alex on mun ikätoveri kutakuinkin. Ajattelin äänestää sitä senkin takia. Nyt on X sukupolven vuoro.
Hämmästyttää kyllä nämä tällaiset "syyt" äänestää presidenttiehdokasta. Ihmiset on liian tyhmiä demokratiaan.
Niin muakin ihmetyttää miksi kukaan äänestää sinne aina jotain fossiileita?
Eläkeikäisiä ihmisiä. Mitä hittoa?
On siinäkin syy. Tai sukupuolinen suuntautuminen.
Samaa ihmettelen minäkin. Kyl nyt sais leikata viel ettei ihan vihanneksia oltas tolla pallilla.
Alexander Stubb on hyvä mies presidentiksi. Olen iloinen kun hänet valitaan sunnuntaina Niinistön seuraajaksi.