Mä jotenkin tykkään Alexin poikamaisesta olemuksesta
Freeshin oloinen nuorekas presidentti saataisiin hänestä.
Kommentit (214)
Nykyajan nuorten vitsaus:ulkonäkö edellä mennään. Jopa pressavaaleissa. Huhhuh. Tulevaisuus näyttää synkältä.
Bi-miehet on.
Se ei sit ookaan kivaa se kaksoiselämä, sqlaisuus, valehteleminen ja lopulta ilmoitusluonteinen ero. Tosin ei hän itsekään iloinen, vilpitön ja onnellinen kai voi koskaan olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, Stubb on nuorekas, energinen, sporttinen, tyylikäs, rento, välitön, ystävällinen, hauska. Ja Suzanne on hyvin paljolti samanlainen. Heistä tulee hieno presidenttipari.
Mutta kun presidentin pitää osata puhua asiaa, eikä koko ajan kehua itseään. Ja valehdella...
Sen takia ei kannatakaan Haavistoa äänestää!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, Stubb on nuorekas, energinen, sporttinen, tyylikäs, rento, välitön, ystävällinen, hauska. Ja Suzanne on hyvin paljolti samanlainen. Heistä tulee hieno presidenttipari.
Suzannehan aikoo jatkaa omaa uraansa, joten mitään presidenttiparia emme heistä saa kuin nimellisesti.
Alex vaikuttaa suoralle ja rehelliselle. Jopa siinä määrin, että vahinkoja sattuu. Siksi mä äänestin sitä koska eniten ihmisissä inhoan kieroutta ja epärehellisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kiva jos hakisin deittikumppania. Pressanvaaleissa ratkaisee muut asiat.
Presidentin tehtävä on pitkälti edustustehtävä.
Alex on taatusti edustavampi kun köpöttävä niljakas kyyryselkäsetä Pekka.
Ja ISOT hampaat loistaaa, kun tu**a on korvia myöten auki
Upeaa Haavisto-fanit, upeaa. Älykästä kansaa olette kuten kaikilla kommenteillanne todistatte.
Noh, minä kannatan Haavistoa, mutta varsinkin tuollaiset ulkonäköä arvostelevat kommentit ovat mielestäni typeriä. Kukaan ei voi sille mitään, minkä näköiseksi tänne syntyy.
Minäkin olen alkanut pitää hänestä (tai no, ainakin sietää aiempaa paremmin) ja tuo nuorekkuus oikein korostuu kun muistaa, että näillä 2.kierroksen presidenttiehdokkailla on vain 10 vuotta ikäeroa.
Haavisto on vähintään yhtä paljon ikäistään vanhemman oloinen mitä Stubb on ikäistään nuorekkaampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upeaa Haavisto-fanit, upeaa. Älykästä kansaa olette kuten kaikilla kommenteillanne todistatte.
Noh, minä kannatan Haavistoa, mutta varsinkin tuollaiset ulkonäköä arvostelevat kommentit ovat mielestäni typeriä. Kukaan ei voi sille mitään, minkä näköiseksi tänne syntyy.
Näinpä. Kun katsoo maailmalla valtion päämiehiä, ei ne mitään Barbieita ja Kenejä ole. Lahjakkaita verkostoitujia ja neuvottelijoita enemmänkin. Kyllä maailmalla osataan nähdä ulkonäön läpi, ne on ihan muut asiat mitkä ratkaisee.
Tällä on näköjään kokoomusnuoret aloittaneet oman kehumisketjun.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kateellinen nuista hampaista, saakohan niitä ostaa jostain vai pitääkö ne käydä repimässä jonkun hevosen suusta?
Ei tarvii nauruun tukahduttaa.😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
No en mä parisuhdetta tuollaisen kanssa haluaisi, mutta presidentiksi oikein sopiva ja edustava. Ja aina parempi kuin vastaehdokkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Alex vaikuttaa suoralle ja rehelliselle. Jopa siinä määrin, että vahinkoja sattuu. Siksi mä äänestin sitä koska eniten ihmisissä inhoan kieroutta ja epärehellisyyttä.
Tuo on totta. Itseänikin ärsyttää Haavistossa eniten se sellainen "suhmurointi ja myhäily" eli puhuu naamatusten yhtä ja sitten tulee puukkoa selkään. Lisäksi Haavistosta on etenkin nyt iän myötä alkanut huokua häijyys.
Valkopäisestä ja kumarassa kulkevasta, vapisevasta Haavistosta tulee ihan liikaa biden-vibat. Ja kyllä, Stubbista tulee sitten vastaavasti mieleen rehvakas trump mutta jompi kumpi nyt presidentiksi on silti äänestettävä ja jommasta kummasta se tulee vaikka ei äänestäisikään.
Itse päädyin Stubbiin.
Mä olen alkanut pitää siitä, ettei se suotta nöyristele ja kumartele venäjän suuntaan kuten haavisto.
Se aika on ollutta ja mennyttä.
Mäkin oon alkanut tykkään. Jotenkin tosi energinen ja ryhdikäs. Ehkä tämä on tosiaan se uuden ajan alku Suomelle. Mielenkiinnolla ja valmiina odotan.
Eihän Haavisokaan ihan rapakunnossa voi olla kun kerran hiitämässä käy jopa yöllä. Onko sitten viisasta nipistää yöunista, ei omasta mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä oot tietysti täydellinen?
AP, ymmärrämme toki sinussa on puuma-naisen vikaa. Mutta älä sekoita sitä presidentinvalintaan. Käytä harkintaa. Älä tunteile. Jookos?
No ei ole mitenkään erikoisen näköinen. Naama ainakin kauhean kurttuinen. No jotkut eivät kasva aikuisiksi.
Mutta kun presidentin pitää osata puhua asiaa, eikä koko ajan kehua itseään. Ja valehdella...