Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä jotenkin tykkään Alexin poikamaisesta olemuksesta

Vierailija
09.02.2024 |

Freeshin oloinen nuorekas presidentti saataisiin hänestä. 

Kommentit (214)

Vierailija
41/214 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jotenkin voi sietää. Mutta työskentelenkin yläkoulun ja lukion opettajana, eikä se mielestäni ole hyvä merkki, jos reippaasti keski-ikäinen presidenttiehdokas muistuttaa oppilaitani.

N33

Vierailija
42/214 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on henkisesti sotaleikeistä haaveileva lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/214 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣

Vierailija
44/214 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole mitenkään erikoisen näköinen. Naama ainakin kauhean kurttuinen. No jotkut eivät kasva aikuisiksi.

Mieluummin normaalisti vanhentunut ja kurttuinen  kuin pumpattu botoxilla tms turpeaksi. 

Vierailija
45/214 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt sitä ilmiötä, että äänestetään henkilöä, jonka elämää itse ihaillaan? Eli möhömahainen, turvonnut ja elähtänyt keski-ikäinen henkilö ihailee Stubbia, joka treenaa 6h joka päivä? 

Vierailija
46/214 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidättäydy missikisoissa vaan.

Vierailija
47/214 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä nyt sitä ilmiötä, että äänestetään henkilöä, jonka elämää itse ihaillaan? Eli möhömahainen, turvonnut ja elähtänyt keski-ikäinen henkilö ihailee Stubbia, joka treenaa 6h joka päivä? 

Alex on mun ikätoveri kutakuinkin. Ajattelin äänestää sitä senkin takia. Nyt on X sukupolven vuoro.

Vierailija
48/214 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla ikä kuuluu puheesta, toisella positiivisesti ja toisella, noh teini-ikämäisesti.

Vierailija
49/214 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alex on mun ikätoveri kutakuinkin. Ajattelin äänestää sitä senkin takia. Nyt on X sukupolven vuoro.

Hämmästyttää kyllä nämä tällaiset "syyt" äänestää presidenttiehdokasta. Ihmiset on liian tyhmiä demokratiaan.

Vierailija
50/214 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan nuorten vitsaus:ulkonäkö edellä mennään. Jopa pressavaaleissa. Huhhuh. Tulevaisuus näyttää synkältä.

Tuskin nuoriso Halla-ahosta ainakaan ulkonäön takia tykkää.

Vierailija
51/214 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt on teinien vuoro, niin milloin on vauvojen vuoro?

Vierailija
52/214 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb, kävelevä vitsi. :D

Vierailija
53/214 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kiva jos hakisin deittikumppania. Pressanvaaleissa ratkaisee muut asiat.

Presidentin tehtävä on pitkälti edustustehtävä.

Alex on taatusti edustavampi kun köpöttävä niljakas kyyryselkäsetä Pekka.

Mutta kun avaa suunsa niin kaukana presidentin ominaisuuksista. Sillä pitää olla hyvät "peräänkatsojat" ettei möläytä mitä tahansa.

Hänen vaimonsa olisi parempi ehdokas kuin hän itse. Suski saisi asialliset hommat hoidettua ja Allu saisi jatkaa tubettamista.

Vierailija
54/214 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää ulkoiset jututhan onkin se tärkein kriteeri valita valtion johtaja, voi olla vaikka mikä mulg gu muuten

Vierailija
55/214 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hämmästyttää kyllä nämä tällaiset "syyt" äänestää presidenttiehdokasta. Ihmiset on liian tyhmiä demokratiaan.

Niin muakin ihmetyttää miksi kukaan äänestää sinne aina jotain fossiileita?

Eläkeikäisiä ihmisiä. Mitä hittoa?

On siinäkin syy. Tai sukupuolinen suuntautuminen.

Vierailija
56/214 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen alkanut pitää siitä, ettei se suotta nöyristele ja kumartele venäjän suuntaan kuten haavisto. 

Se aika on ollutta ja mennyttä.

Mun mielestä se on pelottavan ylimielinen vaikka ollaankin nyt Natossa.

Vierailija
57/214 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexilla hyviä ideoita. Suomesta voisi tulla Sveitsin kaltainen valtio. 

Vierailija
58/214 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole mitenkään erikoisen näköinen. Naama ainakin kauhean kurttuinen. No jotkut eivät kasva aikuisiksi.

Hän on kyllä todella paljon isänsä näköinen. Pikkuveli on sitten ilmeisesti tullut heidän äitiinsä ulkonäöltään.

Vierailija
59/214 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin! Onko hänellä karjalaisia juuria. Minulla on ollut muutama miestuttu, joilla molemmat tai toinen vanhempi on ollut luovutetusta Karjalasta. Nämä miehet ovat olleet myös poikamaisen iloisia ja myönteisiä. 

Vierailija
60/214 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin muakin ihmetyttää miksi kukaan äänestää sinne aina jotain fossiileita?

Eläkeikäisiä ihmisiä. Mitä hittoa?

On siinäkin syy. Tai sukupuolinen suuntautuminen.

Useimmilla se ikä tuo mukanaan elämänkokemusta ja siten myös malttia katsoa asioita useammalta kannalta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän