Mä jotenkin tykkään Alexin poikamaisesta olemuksesta
Freeshin oloinen nuorekas presidentti saataisiin hänestä.
Kommentit (214)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole mitenkään erikoisen näköinen. Naama ainakin kauhean kurttuinen. No jotkut eivät kasva aikuisiksi.
Hän on kyllä todella paljon isänsä näköinen. Pikkuveli on sitten ilmeisesti tullut heidän äitiinsä ulkonäöltään.Mikäs uivelo se pikkuveli on?
Googlaa: Nicolas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, Stubb on nuorekas, energinen, sporttinen, tyylikäs, rento, välitön, ystävällinen, hauska. Ja Suzanne on hyvin paljolti samanlainen. Heistä tulee hieno presidenttipari.
Mutta kun presidentin pitää osata puhua asiaa, eikä koko ajan kehua itseään. Ja valehdella...
Sen takia ei kannatakaan Haavistoa äänestää!
Nimenomaan, kun Haavistolle ei ole millä kehua, retostelee olemattomia. Kovin on huono itsetunto.
Haavistossa on mielestäni kaksi vikaa, jotka estävät minua äänestämästä häntä. Ensin, on liian epäisänmaallinen aina ollut venäjä mielinen , toinen, ei myönnä tekemiään virheitä eikä pyydä anteeksi ja ota opikseen.
Haavisto on liian vanha jo pressaksi.
Siis SUPLA, Enbuske & Papparazzi Hörkkö-ohjelma (Supla- sivustoilla muitakin puhujia).
Paparazzi.
Toinen liian vanha, toinen liian poikamainen?
Vierailija kirjoitti:
Omat hampaat sais olla kyl.
Mut Haavistolle ei enää ole. Vanhuus näet.
Itse en pidä Boy Lover pedomerkistä hänen kampanjassaan. Kertonee syyn,mistä "nuorekas" olemus kumpuaa maallisen mammonan lisäksi :(
Ei ainakaan hampaattomaksi voi sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole mitenkään erikoisen näköinen. Naama ainakin kauhean kurttuinen. No jotkut eivät kasva aikuisiksi.
Mieluummin normaalisti vanhentunut ja kurttuinen kuin pumpattu botoxilla tms turpeaksi.
Miksi Haaviston kasvot ovat turpeiset ja silmiä ei erota kuin viiruina poskien alta?
Oliko sillä muuten siinä yhdessä vaalitentissä korallinväristä huulipunaa, haavistolla? Näytti siltä, se tentti jossa oli korallinvärinen solmio?
Onko homomiehillä tapa punata huulet? En tiedä kun ei ole ketään tuttua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, Stubb on nuorekas, energinen, sporttinen, tyylikäs, rento, välitön, ystävällinen, hauska. Ja Suzanne on hyvin paljolti samanlainen. Heistä tulee hieno presidenttipari.
Mutta kun presidentin pitää osata puhua asiaa, eikä koko ajan kehua itseään. Ja valehdella...
Sen takia ei kannatakaan Haavistoa äänestää!
Nimenomaan, kun Haavistolle ei ole millä kehua, retostelee olemattomia. Kovin on huono itsetunto.
Haavistossa on mielestäni kaksi vikaa, jotka estävät minua äänestämästä häntä. Ensin, on liian epäisänmaallinen aina ollut venäjä mielinen , toinen, ei myönnä tekemiään virheitä eikä pyydä anteeksi ja ota
Haavisto on Priden ylpeä, kuten he kaikki ovat.
Stubb myöntää kyllä aidosti kaikki virheensä ja pyytelee anteeksi.
Osaa myös nauraa itselleen, koska on varaa.
Haavistolle tätä kykyä ei ole.
Haavisto hyvän ikäinen, uskottava ulkomaillakin. Stubb sai näyttää taitonsa ministerinä, puheenjohtajana yms. Ja pahasti meni pieleen. Presidentin tehtävässä oltava vakaana ja viisaana 6 vuotta..Ei onnistu Stubbilta, edes rahalla. Ei Suomea kaaokseen, siksi osaava Haavisto.
Voisi lihoa n 5 kg, niin ei olisi kukkakeppi.
Vierailija kirjoitti:
Toinen liian vanha, toinen liian poikamainen?
Halla-aho olisi ollut paras ja sopivan ikäinen sekä Suomen ystävä.
Hän olisi ollut meidän puolellamme, mutta hän joutui poliittisen vehkeilyn uhriksi monella tavalla ja vaikka sai huippuprosentit, olen satavarma, että sai todellisuudessa enemmän ääniä, ne on vaan pimitetty.
Plus hänen vaalityötään häiriköitiin jopa uutisissakin monella tavoin todella törkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Itse en pidä Boy Lover pedomerkistä hänen kampanjassaan. Kertonee syyn,mistä "nuorekas" olemus kumpuaa maallisen mammonan lisäksi :(
Mainostoimisto muokannut. Ei ole Aleksin syy
Vierailija kirjoitti:
Onko homomiehillä tapa punata huulet? En tiedä kun ei ole ketään tuttua?
Kyllä se on tapana.
Minä tykkään itsevarmasta Subbista ja hänen herttaisesta kauniista vahvasta vaimostaan joista näkyy että he rakastavat toisiaan yli kaiken eikä ole mikään kulissi suhde.
Heistä voi tulla koko kansan rakastama presidentti pari ja Stubbi varmasti on kehityskelpoinen. Hän on paljon oppinut menneisyyden virheistään ja kehittyy koko ajan paremmaksi. Kukaan ihminen ei ole täydellinen mutta se jolla on kykyä kehittyä niin pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Haavisto hyvän ikäinen, uskottava ulkomaillakin. Stubb sai näyttää taitonsa ministerinä, puheenjohtajana yms. Ja pahasti meni pieleen. Presidentin tehtävässä oltava vakaana ja viisaana 6 vuotta..Ei onnistu Stubbilta, edes rahalla. Ei Suomea kaaokseen, siksi osaava Haavisto.
Oikeasti, jos kaaosta halutaan, Haavisto osaa sen oikein hyvin.
Mm.tuomalla maahamme Suponkin kieltämiä vaarallisia isis-terrroristeja, avaamalla rajat kaikille, lakkauttamalla Suomen puolustusvoimat ym ym kaaosta.
Siis SUPLA, Enbuske & Papparazzi Hörkkö-ohjelma (Supla- sivustoilla muitakin puhujia)