Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen kaverisynttärit, miten hoidat homman?

Vierailija
09.02.2024 |

Lapsosen 8-vee synttärit lähestyy ja googlaillessa kaikkea asiaan liittyvää näin tän testin (mietin siis tarjoiluja, kun en halua syödä yksin kakkua josta lapsivieraat on syöneet max yhden palan ja pohdin, että pitääkö se kakku silti olla).

Nauratti, ja aika kiva oli huomata etten olekaan ihan yksin sormi suussa. Mitäs te muut saatte tässä (itse olen synttärigrinch) testissä, ja kertokaa nyt, onko se kakku "pakollinen"?

https://yle.fi/aihe/a/20-10006194 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä vaiheessa kun lapsi oli 8, kokemustahan oli jo vaikka kuinka paljon.

Vierailija
22/23 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytekakkuja tuli testattua itse tehtynä, kaupasta ostettuna ja konditoriasta ostettuna. Syöntimenestys oli huonohko. Nämä kokemukset 2004 syntyneen lapsuuden kaverisynttäreiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasteni synttäreillä on ollut joskus kakkua, joskus ei. On ollut pakastekakkua (Daim), konditorian juustokakkua eri mauilla, itse tekemääni täytekakkua yms. Joskus mustikka- tai omenapiirakka on ollut kakun korvikkeena, joskus jäätelöbuffetin tapainen kastikkeineen, strösseleineen. Kaikki on kelvannut.

Itse tykkään, että on sekä suolaista että makeaa ja ainakin jotain itse tehtyä. Karkkeja, keksejä ja sipsejä tai vastaavia pitää olla montaa sorttia. Ne tekevät parhaiten kauppansa alakoululaisten juhlissa. Suolaisten leivonnaisten arvostus alkaa kasvaa 10 v jälkeen.