Yökylässä Maria Veitola kausi 9 OFFICIAL
Uusi Yökylässä Maria Veitola -kausi alkoi Maikkarilla ja Katsomossa. Veitola vierailee ensimmäisessä jaksossa Erika Vikmanin luona. Ovensa yökyläilylle avaavat myös Jukka Haapalainen ja Sirpa Suutari-Jääskö, Anna ja Arppa Airola, Dome Karukoski, Sara Sieppi ja Pyry Soiri, Outi Mäenpää ja Juha Ruusuvuori, Joel Pohjanpalo, Mira Luoti, Sami Sykkö sekä Mika ja Kirsi Aaltola.
Kommentit (469)
Maria oli tosi varovainen Saralla ja Pyryllä. Ei saanut myöskään heistä oikein mitään kiinnostavaa irti. Ymmärrän tavallaan Saraa. Some on hänen työnsä, mutta koska Sara on introvertti ja herkkä, palaute on välillä liikaa. Kannattaisi olla lukematta palautetta, mutta ei kai sitäkään voi kokonaan välttää, muuten ei näe niitä positiivisiakaan. Pyry oli kauniisti tukena, kun Saraa itketti. Huomasi, että Saran oli tosi vaikea puhua aiheesta.
Erikoista oli, kun Sara loukkaantui Kardashianien puolesta. Marialla oli siihen hyvä pointti: he ovat niin korkealla statuksella, että he ovat tavallaan kaiken tuollaisen vitsailun yläpuolella. Ei heitä voi joku suomalainen toimittaja "ampua alas" millään. Siksi on aivan turhaa loukkaantua heidän puolestaan.
Maria tuntui olevan aidosti helpottunut, että Sara antoi hänelle anteeksi muinaisen EVS-haastattelun, vaikka silloinkin Sara luultavasti ylireagoi (en muista ko. haastattelua, joten voi olla, että Maria olikin tarpeettoman tyly tms.)
Oon muuten alkanut jättää telkkariversion katsomatta ja katson jaksot aina mtv-palvelusta. Telkkarijaksoja on leikattu tosi paljon, että mahtuu tunnin ohjelmapaikalle mainoksineen. Katsomossa jaksot ovat kokonaiset.
Ohjelma oli alussa hyvä vuosia sitten, nyt jotenkin väsähtänyt tunnelma.
Tuossa kun Maria kysyi, että tuntuuko hänestä kuin Kardashian jutuilla arvostellaan myös häntä... Sanoi ei, mutta nytpä en jostain syystä usko.
Vierailija kirjoitti:
Hehheh...ensin Maria v...uilee sumeilematta Sara Siepille EVS ohjelmassa vuosia sitten ja näin hän "pyytää anteeksi" mennessään yökylään:
- Koska Sara, se on painanut mua kaikki nämä vuodet. Mulla on ollut tosi paha mieli siitä EVS-haastattelusta. Se, että mulla ei ollut missään nimessä aikomusta tehdä huonoa haastattelua sun kanssa, mutta suorassa lähetyksessä on niin monta muuttuvaa tekijää. En edes jaksa mennä niihin syihin, mitä kaikkea siellä tapahtui. Mä olisin voinut tehdä mun työn paremmin. Mutta nyt mä aina toivoisin, että ihmisillä olisi mun haastattelun jälkeen sellainen olo, että "huh huh olipas hurjaa, mutta vitsi mä olin rohkea ja mä onnistuin". Ja sulla jäi huono fiilis ja mä ajattelen, että se oli mun suurin epäonnistuminen. Anteeksi, että mä en pystynyt tekemään sulle semmoista haastattelutilannetta, missä sä olisit voinut olla turvassa ja rohkea, Maria sanoo.
Eli niinku mitä hän tossa oikeesti anteek
Katsoin tuon haastattelun tubesta ja nääh... tuollainen se Maria on ollut haastatteluissa iät ajat melkein kaikille. Sara vaikuttaa henkilöltä, joka ottaa kaiken niin kovin henkilökohtaisesti. Minulla on suoraan sanottuna suuria vaikeuksia ymmärtää sellaisia julkisuuden henkilöitä, joilla kaikki menee niin pahasti ihon alle. Riikka Purra on tästä yksi hyvä esimerkki, ihan käsittämätöntä, miten noin helposti provosoituva henkilö voi toimia ministerin tehtävissä.
Outi Mäenpään jakso oli todella hyvä. Todella upea nainen ajatuksineen ja hevosineen. Hyvää keskustelua jaksossa kaikkien osalta.
Joel Pohjanpalo oli tosi fiksun oloinen, häntä oli miellyttävä kuunnella! Ja tosi hienosti huomioi fanit; ei ihme, että on joukkueen kapteeni.
Outi Mäenpään jakso ihan parhaimpia. Todella hyvät keskustelut. Oli todella mukavaa kuunnella heidän keskusteluja.
Niin ihana Outi Mäenpää ja viisaita ajatuksia. Ja todella ihana koti.
Outi Mäenpään ja Juha Ruusuvuren jakso oli ihanan lämmin ja rauhallinen . Kiva tunnelma, joka välittyi myös katsojille. Oli kiva kuunnella vähän syvällisempiä keskusteluja
Jätin eilisen jakson katsomatta, koska en voi sietää Outi Mäenpäätä.
Ihana taikametsä Outi Mäenpäällä jossa tommosia ihania yksisarvisolentoja. Maaginen hetki kun Maria meni pimeällä mökkiinsä niin hepat tuli siihen 🙂. Olivatkohan ehdollistuneet siihen että aina kun ovi käy niin heitellään heinää mättäille? Ihania ja vähän pelottavia tollei piirittäessään Mariaa 🦄🦄
Mieleen tulee, että olikohan Veitola tahallaan sotkenut kotiaan IGkuviansa varten. Ettei vaikuttaisi nipolta vaan rennolta tyypiltä.
Pohjanpalolla vierailu Venetsiassa oli hyvä ja tasapainoinen kokonaisuus.
Kivoja hyvänmielen aktiviteetteja Mäenpään jaksossa. En tiedä oliko vika vastaanottajassa vaiko kenties leikkauksessa vai missä kun en pysynyt mukana aamupalakeskustelussa. Ensin Outi sanoi että googlasi Marian aamulla ja sitten puhuttiin jostain vertaistukihausta ja sitten hyväntekeväisyydestä. Hä?
Koirat pelastivat Outin jakson. Ei kiinnosta jatkuva pälätys.
Outi Mäenpään jakso oli mielenkiintoinen, etenkin kun vertaa edelliseen Siepin jaksoon ;)
Mäenpää on käynyt asiakkaana joskus, ja oli silloin jotenkin aika vaativan oloinen. Silti hänessä on jotain käsittämätöntä karismaa?
Outilla ja Juhalla oli ihana koti ja hyvä tunnelma. Lämpö huokui kotisohvalle asti. Aika ainutlaatuinen kokemus "törmätä" kahteen ihanaan hevoseen nukkumaan mennessä.
Outin ja Juhan koti oli kivalla tavalla kodikas ja vaatimatonkin. Suomen kaunein koti ohjelmassa on hulppeampia "kesämökkejäkin", kuin noiden hima. Tunnelma oli sitäkin lämpimämpi. Ja se lienee tärkeintä.
Maikkarilla ei kyllä nyt ole oltu hereillä. Miksi ihmeessä panevat ulos Joel Pohjanpalo-jakson tänään samaan aikaan, kun huuhkajat pelaa tärkeää karsintamatsia? Kaikki futisihmiset katsovat kyllä sitä matsia ennakkostudioineen.
Tämä oli kyllä sekopäisin kommentti minkä olen koskaan tällä foorumilla lukenut.