Yökylässä Maria Veitola kausi 9 OFFICIAL
Uusi Yökylässä Maria Veitola -kausi alkoi Maikkarilla ja Katsomossa. Veitola vierailee ensimmäisessä jaksossa Erika Vikmanin luona. Ovensa yökyläilylle avaavat myös Jukka Haapalainen ja Sirpa Suutari-Jääskö, Anna ja Arppa Airola, Dome Karukoski, Sara Sieppi ja Pyry Soiri, Outi Mäenpää ja Juha Ruusuvuori, Joel Pohjanpalo, Mira Luoti, Sami Sykkö sekä Mika ja Kirsi Aaltola.
Kommentit (469)
Vierailija kirjoitti:
Niin ihana Outi Mäenpää ja viisaita ajatuksia. Ja todella ihana koti.
Näin ne asiat voi nähdä eri tavoin. Mielestäni koko touhu oli sellaista, että epäilin, onko koko henkilöllä minkäänlaista mielen rauhaa missään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ihana Outi Mäenpää ja viisaita ajatuksia. Ja todella ihana koti.
Näin ne asiat voi nähdä eri tavoin. Mielestäni koko touhu oli sellaista, että epäilin, onko koko henkilöllä minkäänlaista mielen rauhaa missään?
Oli kyllä erittäin mielenkiintoinen jakso.
Minulle jäi samantyyppinen levoton kuva Outista (mun suosikkinäyttelijä ollut aina). Analysoi niin vimmatusti koko ajan ja mietti suhteen laatua, ja ollako vaiko eikö olla, ja tuntui että korttitalo huojuu ja on kaikesta vakuuttelusta huolimatta kaatumassa. Jäi vähän epämääräinen hihhulikuva tästä naisesta, ja tuntui että ikäkriisi oli pahimmillaan. Niiin oli mielissään Veitolan kehuista. Mies oli mukava ja lupsakka, ja kokkaili kivasti sapuskaa.
Terävän tuntuinen filosofihan Outi on, en mä sillä, mutta esim. Erika tuntui löytäneen oman tiensä ja vaikutti todella tyytyväiseltä. Outi ei ole tiensä päässä läheskään tuossa "itsensä löytämisessä".
Koti oli ihanan kotoisa ja omistajansa näköinen (mies alun perin) ja ne pollet lutusia. Tuolla voisi viihtyä. /sivulta.
Vierailija kirjoitti:
Mieleen tulee, että olikohan Veitola tahallaan sotkenut kotiaan IGkuviansa varten. Ettei vaikuttaisi nipolta vaan rennolta tyypiltä.
Mulla tuli sama mieleen. Näytti että tavaroita oli aseteltu sotkuisiksi kasoiksi instakuvia varten.
Ihana Joel Pohjanpalo seuraavassa jaksossa!
Vierailija kirjoitti:
Pohjanpalolla vierailu Venetsiassa oli hyvä ja tasapainoinen kokonaisuus.
Ocd oireinen ja vakava. En pidä tuota tasapainoisena. Seisoi toisen selän takana ja kyttää että on tarpeeksi siistiä.
Mira Luotin mies vasta ihana onkin. Miten joku voi olla noin seesteinen.
Veitola on suomen rumin nainen? Ja ylimielinen 🤮
Joelin vaimo moitti suomalaisten olevan juoppoja. Niin. Saksalaisethan ei vetele kaljaa ja makkaraa ollenkaan....eiku. Tylsä jakso. Tylsä pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ocd oireinen ja vakava. En pidä tuota tasapainoisena. Seisoi toisen selän takana ja kyttää että on tarpeeksi siistiä.
Tuo on todella ahdistavaa. Mulla menisi hermot alta aika yksikön ja ero olisi tullut jo ajat sitten. Ihan kamalaa, jos toinen kyttää selän takan mitä sotkua nyt teen.
Vierailija kirjoitti:
Veitola on suomen rumin nainen? Ja ylimielinen 🤮
MInusta Veitolalla on kauniit kasvonpiirteet. Lisäksi on vielä hoikka. Omaan silmään ei ole ruma yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Joelin vaimo moitti suomalaisten olevan juoppoja. Niin. Saksalaisethan ei vetele kaljaa ja makkaraa ollenkaan....eiku. Tylsä jakso. Tylsä pari.
Tuota ihmettelin, kun eihän niiden juoppojen kanssa tarvitse hengailla.
Harvinaisen seesteinen tunnelma siellä venetsialaisessa ravintolassa kun kukaan ei puhunut päälle kun Joelin vaimo puheli avoimena pitkät pätkät. Jopa annettiin miettimisaikaa ilman keskyttämistä. Toisaalta onhan se klassinen toimittajan taktiikka heittää ilmoille joku kysymys ja olla sitten hiljaa ni haastateltava kokee että hiljaisuus on täytettävä puheen pälpätyksellä. Maria on ennenkin käyttänyt tota.
Vierailija kirjoitti:
Harvinaisen seesteinen tunnelma siellä venetsialaisessa ravintolassa kun kukaan ei puhunut päälle kun Joelin vaimo puheli avoimena pitkät pätkät. Jopa annettiin miettimisaikaa ilman keskyttämistä. Toisaalta onhan se klassinen toimittajan taktiikka heittää ilmoille joku kysymys ja olla sitten hiljaa ni haastateltava kokee että hiljaisuus on täytettävä puheen pälpätyksellä. Maria on ennenkin käyttänyt tota.
Oikein mukavan oloinen nainen. Ihmettelen, miten jaksaa roikkua tuon jalkapalloilijan matkassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se vaimo kestää tuota. Itse olisin eronnut jo aikoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohjanpalon kuukausipalkka on 96 000 euroa. Siihen bonukset päälle. Lisäksi Joelilla on omistusasuntoja, joista kanssa tulee kuukausittain tuloja. Eli mies tuo vaimolle taloudellista turvaa myös. Minusta he olivat ihan hyvä pari ja täydensivät hyvin toisiaan. Jännä ratkaisu Joelilta jäädä itse saarelle asumaan, kun muut pelaajat asustaa siellä mantereen puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohjanpalon kuukausipalkka on 96 000 euroa. Siihen bonukset päälle. Lisäksi Joelilla on omistusasuntoja, joista kanssa tulee kuukausittain tuloja. Eli mies tuo vaimolle taloudellista turvaa myös. Minusta he olivat ihan hyvä pari ja täydensivät hyvin toisiaan. Jännä ratkaisu Joelilta jäädä itse saarelle asumaan, kun muut pelaajat asustaa siellä mantereen puolella.
Oli niin kaunis nainen, että rahan takia saisi kyllä paremman miehen kuin tuollaisen pilkunviilaajan. Ei ole edes erityisen hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian pieni raha tuollaisen pirttihirmun kestettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
No, ehkä hänen kokemuksensa ovat sellaisia. Suomalaiset suviyössä viikonloppuna on yhdistelmä, johon usein kuuluu päihtymyshakuinen juominen. Sitäpaitsi eniten häntä tuossa jaksossa arvelutti Suomen pimeys syksyllä ja talvella. Ihan ymmärrettäviä asioita. Vaikka ei se Reinin jokivarsikaan talvella suoranaisesti aurinkoa ja valoa hohda.
Ehkä siellä ei ketään kiinnosta, mitä ohjelmaa yle lähettää samaan aikaan? Pohjanpalo on kyllä henkilönä aika mielenkiintoinen. Mitäköhän se Veitola saa siitä irti?