Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yökylässä Maria Veitola kausi 9 OFFICIAL

Vierailija
08.02.2024 |

Uusi Yökylässä Maria Veitola -kausi alkoi Maikkarilla ja Katsomossa. Veitola vierailee ensimmäisessä jaksossa Erika Vikmanin luona. Ovensa yökyläilylle avaavat myös Jukka Haapalainen ja Sirpa Suutari-Jääskö, Anna ja Arppa Airola, Dome Karukoski, Sara Sieppi ja Pyry Soiri, Outi Mäenpää ja Juha Ruusuvuori, Joel Pohjanpalo, Mira Luoti, Sami Sykkö sekä Mika ja Kirsi Aaltola.

Kommentit (469)

Vierailija
201/469 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen Arpan musiikilliselle lahjakkuudelle. "Opettelin soittamaan pianoa itse Youtuubi-videoiden perusteella..."

Vierailija
202/469 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Airolan koti kaamea sekasotku, en voisi asua tuollaisessa päivääkään. Sopinee heille kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/469 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ylimääräinen ylimielinen tyyppi Airoloilla ei tullut edes hyvästelemään, kun Veitola lähti. Hävis ku p saharaan eikä näkyny missään, vaikka muuten oli esillä koko ajan. Käytöstavat?

Mikä ylimääräinen ylimielinen tyyppi? Ai Arpan tyttöystävä Aino, joka siis myös asui siellä? Katsoitko ohjelmaa vasemmalla silmällä samalla kun näpytit puhelinta? Ohjelmassa esiintyivät siis sisarukset Anna ja Arppa Airola, ja mukana oli myös Arpan tyttöystävä Aino. Jossain kohtaa soitettiin videopuhelu Annan poikaystävälle Danille. Sitten oli vielä koira, jolla oli sen verran vaikea nimi, että unohdin sen samantien.

Kaikki olivat mukana, eikä kukaan kadonnut kuin p saharaan. Jospa Aino teki jotain muuta samalla kun muut ruuvasivat niitä kissanluukkuja umpeen. Se, että Aino ei tykännyt kissoista, ei tehnyt hänestä ylimielistä. Ihminen saa tykätä tai olla tykkäämättä tietyistä eläimistä, se on täysin makuasia.

Vierailija
204/469 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh...ensin Maria v...uilee sumeilematta Sara Siepille EVS ohjelmassa vuosia sitten ja näin hän "pyytää anteeksi" mennessään yökylään:

- Koska Sara, se on painanut mua kaikki nämä vuodet. Mulla on ollut tosi paha mieli siitä EVS-haastattelusta. Se, että mulla ei ollut missään nimessä aikomusta tehdä huonoa haastattelua sun kanssa, mutta suorassa lähetyksessä on niin monta muuttuvaa tekijää. En edes jaksa mennä niihin syihin, mitä kaikkea siellä tapahtui. Mä olisin voinut tehdä mun työn paremmin. Mutta nyt mä aina toivoisin, että ihmisillä olisi mun haastattelun jälkeen sellainen olo, että "huh huh olipas hurjaa, mutta vitsi mä olin rohkea ja mä onnistuin". Ja sulla jäi huono fiilis ja mä ajattelen, että se oli mun suurin epäonnistuminen. Anteeksi, että mä en pystynyt tekemään sulle semmoista haastattelutilannetta, missä sä olisit voinut olla turvassa ja rohkea, Maria sanoo.

Eli niinku mitä hän tossa oikeesti anteeks pyytää ? Ei mitään.

Vierailija
205/469 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on sellanen amerikkalainen anteeksipyyntö jossa sanotaan kyllä anteeksi mutta sitten kuitenkin käännetään se nurinpäin: "missä sä olisit voinut olla turvassa ja rohkea". Että sun vika, revi siitä.

Vierailija
206/469 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävivät Saran kanssa laittaan kulmakarvat. Puhuvat mm. täyteaineista. Sieppi sanoo, että hänellä ei ole missään täytettä.  Miten noi huulet sitten on kuin ankalla?

Vierailija
207/469 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävivät Saran kanssa laittaan kulmakarvat. Puhuvat mm. täyteaineista. Sieppi sanoo, että hänellä ei ole missään täytettä.  Miten noi huulet sitten on kuin ankalla?

Rinnoissa ainakin on täytettä.

Vierailija
208/469 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saralla on vilkas mielikuvitus ja hän värittää usein tarinoitaan jopa niin, että totuus vääristyy.

Vierailija
209/469 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanat ja taitavat sisarukset Anna ja Arppa Airola. Tykkään..... Odotin jaksoa kovasti, mutta petyin. Miksi tämä meille tuntematon nainen tunki tähän ohjelmaan? Pilasi jakson silittelyillään ja suudelmillaan, Ikäänkuin näyttääkseen, että minun tämä mies on! Parempi jakso olisi ollut ilman tätä Ainoa! 

Reklamoi televisioyhtiölle:

Tämä meille tuntematon nainen tunki ohjelmaan ja pilasi jakson silittelyillään ja suudelmillaan. Olin odottanut ohjelmaa pitkään ja haluaisin pitää Arpan kansallisaarteenamme. Jakso on pilalla! Ja minulla paha mieli!

Sitten vaan jotain korvaussummaa peliin ja kaupan kuitti lohturuuaksi ostetusta jäätelöstä, uudesta alusasusta (todistus itselle naiseudesta) sekä kampaajakäynnistä. 

Ensi kesänä skippaat Arpan keikat, vaikka esiintyisi festareilla jonne sulla on lippu. Joku arvokkuus sentään täytyy säilyttää.

Vierailija
210/469 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havaitsiko muut lievää tukahdutettua kemiaa Domen ja Marian välillä? Heti alkujuonnosta tuli semmonen olo ennenkuin oli edes nähny koko Domea. Me 70-luvulla opittiin meikkaamaan tollei paksusti alaluomeen kajaalia ja muusta viis kun haluttiin näyttää oikein hyviltä. Sit Marialla oli sellanen kohtalokas katse usein ku katsoi Domea. Ja vielä ne seksipuheet hammasharja vihjailevasti suussa. Kiusallista.

Vierailija
211/469 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Airoloitten jaksossa ympyrä tavallaan sulkeuitui. AIKUISET -sarjassahan the Maria Veitola oli päähenkilön jonkinlainen ultimaattinen fanituskohde ja tais vilahtaakin sarjassa lyhyesti.

Domen jaksossa tuli vähän tunnelma että esittää tuota suorittamista. Puhe oli aikamoista puuropötköä josta ei tahtonut saada selvää. Arvaan että tän jakson 'ylimääräisistä' tyypeistä ei ole mitään negatiivista sanottavaa kuten edellisen jakson Ainosta. Vain koska ovat miellyttävän olosia komeita miehiä. 

Vierailija
212/469 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kukaan ei kirjoita Karukosken jaksosta ? Itse en jaksanut katsoa kovin kauaa,  kun laitteli niitä tarralappuja seinälle ja suunnitteli tylsää leffaa vielä tylsemmän Veitolan kanssa.

Peitteleekö kaljuaan vai miksi koko koko ajan typerä lippisreuhka päässään sisällä ?

Boooooooring. 

Vierailija
213/469 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks kukaan ei kirjoita Karukosken jaksosta ? Itse en jaksanut katsoa kovin kauaa,  kun laitteli niitä tarralappuja seinälle ja suunnitteli tylsää leffaa vielä tylsemmän Veitolan kanssa.

Peitteleekö kaljuaan vai miksi koko koko ajan typerä lippisreuhka päässään sisällä ?

Boooooooring. 

Tylsä jakso. Karukoski puhui koko ajan, oliko hermostunut? Eihän tuollaista pälätystä jaksa kuunnella. Ja tuntuu, ettei oysty olemasn hetkeäkään paikallaan. Elokuvan suunnittelu ei kiinnostanut yhtään.

Vierailija
214/469 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia Dome kutsui niitä vieraita kotiinsa Marian aikana? Aivan turhaa. Tarvitsiko "turvaa" Marian aikana? Pyysikö kaverinsa kehumaan ja puolustamaan häntä? Ohjelma-ajan tuhlausta.

Vierailija
215/469 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Airoloiden jakso oli ok. Arpan tyttöystävä saanut täällä paljon kritiikkiä, minun mielestäni hän vaikutti nuorelta ja epävarmalta, joka kätkee epävarmuuden välinpitämättömään/kylmään asenteeseen. Ehkä häntä siis vaan jännitti ja esitti siksi coolia. Mielestäni häneen nyt turha tarttua sen enempää. 

Vierailija
216/469 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää viimeinen neljännes Siepin jaksosta. Sara heti ihan puolustuskannalla kun Maria kyselee töistä. 

Ja Maria kokoajan selkeesti munankuorilla ja varoo ettei vahingossakaan loukkaa Saraa. Eli ei voi ottaa asioita kunnolla esille. 

Sara on tosi herkkähipiä ja hyökkäävä heti jos kysellään muutakuin turhanpäivästä hömppää.

Vierailija
217/469 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä näin, että on tullut uusi jakso, Outi Mäenpää. Ajattelin sen katsoa sillä fiiliksellä, että teen omat iltatoimet ja siivoilen illan sotkuista kotia.

Mutta hertsileijaa miten vauhdikas ja mielenkiintoinen jakso. Jäi iltahommat tekemättä, kun lumouduin jaksosta.

Siinä missä Sara Siepin jakso oli pinnallinen ja tyhjä, niin tuollaisen puolta vanhemman daamin jakso oli yhtä tykitystä.

Upea Outi Mäenpää, kiitos ihanasta jaksosta :)

Vierailija
218/469 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä kiinnostava ja kiva tuo Outin ja Juhan jakso. Outikin oli rauhallisempi ja jotenkin lempeämpi kuin olen tottunut ajattelemaan hänestä. Kaksi oman näköistään elämää elävää fiksua taiteilijaa kimpassa. Ja pari heppaa hengailee pihalla.

Vierailija
219/469 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylähuuli ja tissit on ainakin pumpattu täyteen. 

Vierailija
220/469 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieppi on kyllä todella pinnallinen.