Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yökylässä Maria Veitola kausi 9 OFFICIAL

Vierailija
08.02.2024 |

Uusi Yökylässä Maria Veitola -kausi alkoi Maikkarilla ja Katsomossa. Veitola vierailee ensimmäisessä jaksossa Erika Vikmanin luona. Ovensa yökyläilylle avaavat myös Jukka Haapalainen ja Sirpa Suutari-Jääskö, Anna ja Arppa Airola, Dome Karukoski, Sara Sieppi ja Pyry Soiri, Outi Mäenpää ja Juha Ruusuvuori, Joel Pohjanpalo, Mira Luoti, Sami Sykkö sekä Mika ja Kirsi Aaltola.

Kommentit (469)

Vierailija
161/469 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Villellä Eija Vilpaksen kanssa Sinna, Daniel ja Valdemar.

Daniel oli lienee käymässä Eijan luona Tampereella?

Tampereella? Eijahan asuu Espoossa?

Vai onko Eijalla Treella joku produktio?

Eiköhän poika ollut siellä ihan muista syistä.

Vierailija
162/469 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eija Vilpas asuu Espoon Lintuvaarassa, Dani lähtenyt muista syistä Tampereelle (minäkin lähtisin Veitolaa karkuun)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/469 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin tulee televisio-ohjelman katsomisesta niin hyvä fiilis kuin Airola-jaksosta.

Löytäneet persoonallisen ja itselleen sopivan tavan elää ja selkeästi toisistaan pitävä nelikko.

Ei mitään ongelmatonta elämää, mutta asioita ratkotaan toimimalla. Kun on kylmä, viihdytään lämpimässä huoneessa, jos ei ole rahaa, niin etsitään töitä. 

Nauretaan paljon ja puhutaan muille nätisti. 

Ihana jakso! Nauroimme koko jakson. Ihana porukka:D

Vierailija
164/469 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arpan tyttöystävä oli outo, kun Maria tuli ovesta sisään. Söi banaania ja vielä mandariinin lohkoja näyttävästi. Nöö.

Olen tottunut siihen, että vieraille tarjotaan kahvit tms ja purtavaa noin puolen tunnin kuluttua vieraiden tulosta. 

P.s kissat eivät haise!

Samaa mieltä, Arpan tyttöystävä oli outo tapaus!  Piti laittaa vielä opiskelukirjat esille, että nähdään, miten fiksu on.😆 Ja todellakaan kssat eivät haise, ovat siistejä, pesevät itseään. Koirat haisevat enemmän, Se ei haittaa minua, koska pidän kaikista eläimistä. Meni maku tästä Ainosta. Olisi ollut vain pois koko ohjelmasta.

Vierailija
165/469 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästyin siinä kun Arpalta tentattiin miten biisit syntyy. Mutta selvästi jotain taikaa tapahtui kun vaan tapaili pianon näppäimiä jota on opeteltu soittamaan muutama vuosi sitten you tuben avustuksella. Lahjakas kaveri.

Aina Maria joutuu kylmiin vesiin uiskentelemaan. Vaikka omien sanojensa mukaan harrastaa kylmävesiuintia kai, niin eihän tuo kovin nautinnolliselta näyttänyt. Tällä kertaa ei yhtään haastanut yökyläilyemäntiä eikä -isäntiä. Pelkkää oleilua ja teenjuontia, eikä mitään syvempää yhteyttäköön syntynyt niinkuin joissain jaksoissa.

Nyt sitten jumittui siihen sisaruksen kanssa asumiseen. Eihän siinä mitään kovin kummallista ole.

Vierailija
166/469 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkästyin siinä kun Arpalta tentattiin miten biisit syntyy. Mutta selvästi jotain taikaa tapahtui kun vaan tapaili pianon näppäimiä jota on opeteltu soittamaan muutama vuosi sitten you tuben avustuksella. Lahjakas kaveri.

Aina Maria joutuu kylmiin vesiin uiskentelemaan. Vaikka omien sanojensa mukaan harrastaa kylmävesiuintia kai, niin eihän tuo kovin nautinnolliselta näyttänyt. Tällä kertaa ei yhtään haastanut yökyläilyemäntiä eikä -isäntiä. Pelkkää oleilua ja teenjuontia, eikä mitään syvempää yhteyttäköön syntynyt niinkuin joissain jaksoissa.

Nyt sitten jumittui siihen sisaruksen kanssa asumiseen. Eihän siinä mitään kovin kummallista ole.

Arppaa yritti haastaa aika aggressiivisestikin siellä musahuoneessa, mutta arppa ei provosoitunut yhtään ja vastasi kuin poliitikko, joten Maria ilmeisesti luovutti.

Vierailija
167/469 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arpan tyttöystävä oli outo, kun Maria tuli ovesta sisään. Söi banaania ja vielä mandariinin lohkoja näyttävästi. Nöö.

Olen tottunut siihen, että vieraille tarjotaan kahvit tms ja purtavaa noin puolen tunnin kuluttua vieraiden tulosta. 

P.s kissat eivät haise!

Samaa mieltä, Arpan tyttöystävä oli outo tapaus!  Piti laittaa vielä opiskelukirjat esille, että nähdään, miten fiksu on.😆 Ja todellakaan kssat eivät haise, ovat siistejä, pesevät itseään. Koirat haisevat enemmän, Se ei haittaa minua, koska pidän kaikista eläimistä. Meni maku tästä Ainosta. Olisi ollut vain pois koko ohjelmasta.

Kissojen hiekkalaatikko haisee suurimassa osassa kissatalouksia. Ei siinä, kyllä koirissakin on oma ominaishajunsa. 

Mäkin opiskelen ja jos meille nyt joku tulisi, niin kirjat on levällään ja näkösällä. Osa on vieläpä eteisen tasolla odottamassa kirjastoon viestiä. Eli jonkun mielestä ilmeisesti ihan vaan esillä, että näkevät kuinka fiksu olen. 

Vierailija
168/469 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen se Aino mun mielestä oli. Noinhan ihmiset arjessa puhuu. Vaikka olen kissaihminen niin tiedostan että se hiekkalaatikko saatta tuoksahtaa. Ite ei vaan huomaa kun siihen tottuu nopeasti.Jos Arppa on valinnut hänet rakkaakseen ja Anna saanut hänestä hyvän ystävän, hyvä niin.

Vierailija
169/469 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Airolan lasten äiti toimittaja Outi Airola on Kokkolan Ykspihlajan sielu ja paljon aikaansaava. Kaikki viisi lasta ovat taiteellisia, yksi on viulisti, yksi kuva- ja sirkustaiteilija, yksi muusikko ja Anna ja Oona näyttelijöitä. 

Lasten isä oli viulisti hänkin ja Outin veli näyttelijä Pauli Poranen. 

Vierailija
170/469 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni lisäys ja korjaus muuten hyvään informaatioon eli: lisäyksenä vielä, että Outi Airola on opiskellut Turun yliopistossa eli tämä selvennys sille kirjoittajalle, jonka mukaan perheessä ei arvosteta koulutusta. Ja perheen isä on ensisijaisesti taitava sellisti, viuluakin soittaa hienosti. 

Sisaruksista Laura Airola on myös taitava haitarinsoittaja ja kaikki sisarukset ovat hyviä laulajia, kuten myös vanhemmat. Eli varsin lahjakkaita kaikki. 

Vierailija
171/469 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallinen se Aino mun mielestä oli. Noinhan ihmiset arjessa puhuu. Vaikka olen kissaihminen niin tiedostan että se hiekkalaatikko saatta tuoksahtaa. Ite ei vaan huomaa kun siihen tottuu nopeasti.Jos Arppa on valinnut hänet rakkaakseen ja Anna saanut hänestä hyvän ystävän, hyvä niin.

No vähän voisi yrittää käyttäytyä. Käytöstapoihin kuuluu tervehtiminen, ihmisen silmiin katsominen ja kunnioittavasti puhuminen. Aikuisena ihmisenä tuollaiset asiat pitäisi jo osata. Meidän varhaisteini-poikakin osaa jo nämä alkeelliset tavat. 

Vierailija
172/469 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino oli ihan tarkoituksella jätetty sivuun, koska Anna ja Arppa oli pääosassa. Ihan hyvin suoritui. Anna oli ehkä pyytänyt sitä tueksi.

Vierailija
173/469 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitte kaikki TTK-tuomarit käyty läpi plus toinen nykyisistä juontajista ja yksi entinen. 

Vierailija
174/469 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan innolla kun tulee Siepin jakso,tulee kai parin viikon kuluttua 

Mitäköhän päästelee suustaan ja näkyykö Pyryä?

Vierailija
175/469 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dome Karukoski vaikutti tosi avoimelta ja symppikseltä. 

Vierailija
176/469 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

P.s kissat eivät haise!

Kissat haisevat jo kauas!

Vierailija
177/469 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen vammainen weeteeakka täytyy olla että tuon nollatyrkyn ohjelmia katsoo v 2024???

Vierailija
178/469 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä olen ajatellut, että se tanssija on homo, kun sellaiset vipat hänestä lähtee ja yllätyin kuinka pitkään on ollut vaimonsa kanssa. 

Vierailija
179/469 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat ja taitavat sisarukset Anna ja Arppa Airola. Tykkään..... Odotin jaksoa kovasti, mutta petyin. Miksi tämä meille tuntematon nainen tunki tähän ohjelmaan? Pilasi jakson silittelyillään ja suudelmillaan, Ikäänkuin näyttääkseen, että minun tämä mies on! Parempi jakso olisi ollut ilman tätä Ainoa! 

Vierailija
180/469 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohti kovasti sitä,  olisiko voinut asua veljensä kanssa.

Sitä paitsi Arppa asuu eri talossa kuin Anna.