Työttömyys kasvaa nyt hurjalla vauhdilla
https://yle.fi/a/74-20073627?utm_source=social-media-share&utm_medium=s…
Yhtäkkiä ollaan syöksykierteessä. Hallitus saanee 100000 uutta TYÖTÖNTÄ hyvinkin nopeasti.
Kommentit (195)
Hallitus leikkaa leikkaamistaan kaiken kasvupotentiaalin kokonaan pois. Sitä täällä tapahtuu.
Höpöjä. Minä painan ylitöitä joka viikko, kun ei ole työntekijöitä riittävästi saatavilla.
Arto Satonen ja Petteri Orpo on määrännyt KAIKKI TÖIHIN. Mihin he palkkaavat. Puhuvat kuin olisivat itse työnantajia, eli KAIKKI TÖIHIN, KAIKKI TÖIHIN. Olen aina olettanut että työnantajat palkkaa jos palkkaa eikä Satonen tai Orpo tai onko juuri näillä kahdella se helvetinmoinen työvoimapula?
Vierailija kirjoitti:
Höpöjä. Minä painan ylitöitä joka viikko, kun ei ole työntekijöitä riittävästi saatavilla.
Onko sairas tahti minimi palkalla.
Vierailija kirjoitti:
sama .firma etsii 4 asentajaa mut ei löydy.alku palkka 17e tunti.on näköjää nii kivaa olla työttömänä ettei kiinosta.
Vierailija kirjoitti:
P*ska pomo ja huono palkka niin ei saa ketään.
Mitä tekee hallitus, kun edessä on lama ja kansan köyhtyminen?
No leikkaa tietenkin työttömiksi jääviltä, heidän lapsiltaan, yksinhuoltajilla, opiskelijoilta, pienipalkkaisilta... tämä on jo silkkaa pahuutta, ei mitään muuta.
Vuosien 199294 veronkiristykset ja menoleikkaukset aiheuttivat lähes kolmasosan lama-ajan talouden supistumisesta. Mittavat leikkaukset ja veronkorotukset heikentävät talouskasvua.
Tässä ei pelasteta Suomea vaan tuhotaan se lopullisesti. Ihan vaan koska kokoomus ja persut vihaa palavasti köyhiä.
Tällaisena aikana pitäisi elvyttää eikä leikkoa kaikkea riekaleiksi.
Älyttömien voittojen saaminen yhden ihmisen selkänahasta on mennyt ihan älyttömäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sairas tahti minimi palkalla.
Tahti on kyllä sairas mutta palkka hyvä ja ylityöt maksetaan pilkulleen oikein. Kyllä näin nelikymppisenä raittiina henkilönä jaksaa tehdä rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa tässä maassa tapahtuu??
Miten on yhtäkkiä kaikki sössitty aivan pilalle?
Nokun pakotteet ei meihin vaikuta ja NATO-jäsenyys lisää Suomen houkuttelevuutta. Näistä tämä oikeasti johtuu. Puoli maata on pian konkurssissa ja velaksi ostetaan aseita ja uhotaan.
Purra on tyytyväinen että on saanut talouden niin kustua pilalle, että nyt muutkin sen tuntee nahoissaan
Missä ne 100000 työpaikkaa luuraavat, joihin sitten tulee myös ottaa niitä yli 50 -vuotiaita tai vaikkapa osatyökykyisiä myös!
On aivan turhaa lähinnä valittaa työvoimapulaa, mikäli ei kelpaa vastavalmistunut, iäkäs tai osatyökykyinen tekijä! Sitten kun nämä kaikki ovat työllistyneet, sitten saa puhua työvoimapulasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sama .firma etsii 4 asentajaa mut ei löydy.alku palkka 17e tunti.on näköjää nii kivaa olla työttömänä ettei kiinosta.
Minä voi tulla asentelemaan! Tradenomi olen, mutta eiköhä nuo sähköt asennu kun vaan asenne on oikea!
Mitä hittoa tässä maassa tapahtuu??
Miten on yhtäkkiä kaikki sössitty aivan pilalle?