Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion laihduttaa toukokuun loppuun mennessä tästä 25 kg!

Vierailija
08.02.2024 |

20 kg vähintään eli 5 kg kuussa

on se tehtävä nyt tämä 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 kg kuussa on 30 kg puolessa vuodessa! se on hyvä

nyt paino 98 kg ja ihanne on 70 kg

mies ikä 52

pituus 168 cm

Vierailija
2/24 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi onnistua, kun sitoudut urakkaasi. Mä oon laihtunut 6 viikossa melkein 6 kiloa. Olin ja olen vielä lievästi ylipainoisen rajoissa. 5 kiloa lisää pois, niin oon taas normaalipainoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpppoa

Vierailija
4/24 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu. Viikonloppu on tulossa ja sinä juot takaisin kaikki nyt kadottamasi grammat korkojen kera.

Vierailija
5/24 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko on lähtöpainosi tai sitä kun ei saa naisilta kysyä niin paljonko painat laidutuksesi jälkeen?

Vierailija
6/24 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei onnistu. Viikonloppu on tulossa ja sinä juot takaisin kaikki nyt kadottamasi grammat korkojen kera.

Mulla lähti aina alkoholin juomisella useampi kilo pois silloin ei juurikaan kiinteää tullut suuhun pantua ja monen päivän krapulassa ei rapalakaan pysynyt sisällä.

Vierailija
7/24 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdat olla aika paksu sitten nyt.

Vierailija
8/24 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko on lähtöpainosi tai sitä kun ei saa naisilta kysyä niin paljonko painat laidutuksesi jälkeen?

116kg näytti vaaka eilen eli 91kg olen toukokuun lopussa ja sitten 60kg syyskuussa. Siinä tavoitteeni,

Vierailija
9/24 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno tavoite. Aika kova, mutta kyllä tiukalla itsekurilla täysin mahdollinen!

Vierailija
10/24 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma lihomiseen on ruokajonon herkut kun joka kertaa saa kaikenlaisia graavilohia ja erikoisruokia joita ahmii sitten pari päivää kunnes on taas ruokajako eikä malta ottamatta sitä rinkkaa täyteen ruokaa kun ilmaiseksi annetaan!

Vierailija
11/24 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkkää uhoamista

et onnistu

Vierailija
12/24 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/24 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon alottanu jo vuodenvaihteessa, tosin pudotettavaa vaan 20kg. Uskon olevani ensi kuun alussa puolivälissä, vaikka laihdutan normaalipainon sisällä. 

5kg/kk tipahtaa isoista kiloista helposti, mutta realistista ei ole, että pudotus jatkuisi samansuuruisena loppuun asti. Itse olen kevään laskut arvioinut olevan noin 2-3kg/kk, kesällä 1-2kg/kk. 

Vierailija
14/24 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tavoitteena pudottaa painoa 80kg:sta -> 60kg:n. Aloitin noin viikko sitten ja tänään paino oli 77kg. Vaikka alussa paino saattaakin tippua noin nopeasti, niin uskoisin silti, että menee noin 1 vuosi tai vähän pidempään ennen kuin olen tavoitteessani. Olen 158cm pitkä, niin voi olla, että jos vain saavutan 60kg, niin seuraava lopullinen tavoite on 55kg, mutta olisin riittävän tyytyväinen, jos pudotan painoa edes 60-65kg välille.

Vierailija
15/24 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin aikonut tehdä kaikenlaista, tahtoo vaan jäädä aloittamista vaille valmiiksi suurin osa.

Vierailija
16/24 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon alottanu jo vuodenvaihteessa, tosin pudotettavaa vaan 20kg. Uskon olevani ensi kuun alussa puolivälissä, vaikka laihdutan normaalipainon sisällä. 

5kg/kk tipahtaa isoista kiloista helposti, mutta realistista ei ole, että pudotus jatkuisi samansuuruisena loppuun asti. Itse olen kevään laskut arvioinut olevan noin 2-3kg/kk, kesällä 1-2kg/kk. 

Miksi ihmeessä laiduttaisit 20kg, jos olet jo normaalipainossa ja etkö olisi sitten sen jälkeen alipainoinen? Onkohan nyt ihan tervettä meininkiä?

Vierailija
17/24 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20kg menee sujuvasti.

Vierailija
18/24 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tavoitteena n. 5 kg vappuun mennessä (juuri aloitin pari päivää sitten). Tokikaan en ole mitenkään erityisen lihava, vähän vaan tullut viime aikoina kerrytettyä ylimääräistä huonoilla elintavoilla. BMI nyt 23,8 ja 5 kg jälkeen olisi 21,9.

Lähinnä yritän vähentää annoskokoja, syödä enemmän salaattia, jättää alkoholin vähemmälle (tämä ollut se suurin syy, miksi painoa kertynyt viime aikoina) ja vähän lisätä liikuntaa. En usko, että kovin paljon rajumpaa tahtia laihdutus onnistuisi.

Vierailija
19/24 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä laiduttaisit 20kg, jos olet jo normaalipainossa ja etkö olisi sitten sen jälkeen alipainoinen? Onkohan nyt ihan tervettä meininkiä?

Mä mietin just samaa. Jos 20 kg on pudotettavaa, ei millään ole edes normaalipainon ylärajalla.

Vierailija
20/24 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni 2 vuotta. Laihduin reilu 80, voi olla, että oli yli 90 ja painan 57. Tähän olen tyytyväinen.

Aluksi paino lähti hyvin, mutta sitten hidastui.

Se, minkä mä huomasin hyväksi, oli liikunta. 

Käytiin lasten kanssa pulkkamäessä. Monta h ylös alas mäkeä. Ja lunten sulattua paljon fillarointia.

Esim kerran oltiin 2 viikkoa putkeen Linnanmäellä. Fillaroitiin ja siellä liikuttiin koko aika, paljon vettä.

onnea urakkaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme