Yh- äidin seksi elämä
Miten muut yh-äidit hoidatte seksi elämäänne?
Itse oon 26v. Kolme vuotiaan yksinhuoltaja. Aikaa ei oikein tunnu riittävän muuhun kuin töihin ja iltaisin lapsen kanssa olla. Itselläni on vähän huonosti tuota tukiverkostoa ympärillä, niin oma-aika on melko vähissä.
Välillä tuntuu että kaipaan miehen kosketusta todella paljon, eli suoraan sanottuna seksiä. Omistan kyllä muutaman lelun jolla voin vähän helpottaa oloa.
Ja sillon muutaman kerran vuoteen jos pääsen jonnekin ilman lasta lähtemään vaikka baariin tai jonnekin muualle niin ehkä oon aika helppo lähtemään miehen mukaan..
Onko muilla äitejä samassa tilanteessa? Ja miten hoidatte asian?
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
No tuossa elämänvaiheessa ei kannata ajatellakaan moisia. Sitä on ollut, kun lapsikin on, mutta siihen palaamista kannattaa miettiä vasta kun lapset on omillaan. Se mikään itsetarkoitus ole.
Juuri näin. Lapsi ensin aikuiseksi eikä siinä vaiheessa todellakaan mitään seksijuttuja. Lapsi on kaiken keskiössä. Sitten kun lapsi on kaksvitonen niin voi aloittaa oman elämän. Tai siis voisi aloittaa, jos kiinnostaisi, mutta luonto on niin viisas että vaihdevuosien myötä ei enää ole mitään haluja toosan ja pipelon yhteistoiminnalle. Tällöin on aika mummon askareille, eli lastenlasten hoitamiselle ja naapuruston elämän tarkkailulle. Aikaa aikaansa kutakin.
Kuten edellä todettu, niin pimpsa teki tehtävänsä kun lapsikin on, ja hyvin tekikin. Nyt on aika sitten niitten arkisten askareitten, eikä minkään nusauttelun.
Vierailija kirjoitti:
Muutaman sattuman kautta päädyin aikanaan samanlaisessa tilanteessa olleen yh-äidin "poikakaveriksi". Asuttiin samassa rapussa, ja homma toimi niin, että äiti laittoi viestiä kun oli sopiva hetki, ja jos vain minulle sopi, poikkesin kylään. Joskus vedettiin pikapanot, joskus jos äidille oli enemmän aikaa hipsuteltiin, katsottiin leffaa tai muuta. Tällaista systeemiä ei tietysti voi laittaa pystyyn tuosta vain, ja homma yleensäkin toimi vain kun asuttiin lähekkäin ja oli mahdollisuus olla joustava.
Molemmat sai iloa ja nautintoa elämään. Kiva järjestely.
Kierrän yh:t kaukaa. Kokemukseni mukaan etsivät loppupelissä vain kersalleen ja itselleen elättäjää ja huusholliinsa renkiä.
Voin alkaa yhdelle naiselle vakituiseksi tapailukumppaniksi. Olen sinkku itse. T: mies 48
Vierailija kirjoitti:
Kierrän yh:t kaukaa. Kokemukseni mukaan etsivät loppupelissä vain kersalleen ja itselleen elättäjää ja huusholliinsa renkiä.
Ketjun aloittajana en todellakaan etsi elättäjää enkä renkiä. Olen kuitenkin töissä käyvä ja taloudellinen tilanne on ihan vakaa.
Pelkästään miestä kenen kanssa voisi harrastaa tuhmaa ja villiä seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun aloittajana en todellakaan etsi elättäjää enkä renkiä. Olen kuitenkin töissä käyvä ja taloudellinen tilanne on ihan vakaa.
Toivon, että löydät vielä kivan miehen seksikaveriksi tai vaikkapa elämänkumppaniksi.
Pitääkö seksin harrastaminen olla tuhmaa ja villiä? Mitä mieltä olet ihan tavallisesta perusseksistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että löydät vielä kivan miehen seksikaveriksi tai vaikkapa elämänkumppaniksi.
Pitääkö seksin harrastaminen olla tuhmaa ja villiä? Mitä mieltä olet ihan tavallisesta perusseksistä?
Kyllä seksissä pitää olla välillä tuhmaa ja villiä. Esim, paikka ei sänky, vaikka silloin kun lapsi kääntään selän niin muna suuhun tai kieli pipariin, kiusotella peppua, leikkiä leluilla ym.....vaihtelu kyllä piristää seksielämää
jep kompataan noita yh naisia, itse kun olin eron jälkeen ladatun aseen kanssa(kulli) kerrostalossa niin aloin käymään kapakissa aika suuressa kaupungissa ja aika nopeasti havaitsin tän yh kiiman mikä naisilla oli kun oli lapset isällään.
nypin sieltä oman kiinnostuksen kohteita mukaan laajalla valinnalla,34-44v tummaa isorintaista, pientä taskublondia pienillä terhakoilla a kupeilla ja siltä väliltä sit aikataulutin asiat niin että kävin panemassa niiden kanssa eri aikoina eri osoitteissa,koska oma tyttis kävi mulla vuoro vklp ja alaikäiset lapset tietty. paras oli että pari naista asui 500-700m välissä joita kävin viikolla ajamassa kun saivat lapset maate.,kivaa oli ja mälli lensi kuten pitääkin. mutta 4 naista oman lisäksi alkoi olla vaikeata olla kuurupiiloa joten jossain vaiheessa karsin sellaset pois mitä en pitänyt tärkeänä ja jätin vaan pari reserviin,sellaset naiset joissa oli jotakin järkeä. eli imi munaa, antoi hyvin pillua ja sai painaa kakkoseen jos huvitti ja se vasta huvittikin.
mutta sum summarum kaikki olivat läpeensä tyytyväisiä.
nykyään vaan seurustelen yhden kanssa mikä joskus on aika tylsää mutta aikansa kutakin
Vierailija kirjoitti:
No tuossa elämänvaiheessa ei kannata ajatellakaan moisia. Sitä on ollut, kun lapsikin on, mutta siihen palaamista kannattaa miettiä vasta kun lapset on omillaan. Se mikään itsetarkoitus ole.
Älä jauha peetä. Ei todellakaan tarvitse olla ilman seksiä tai parisuhdetta vaikka onkin lapsi. Lapsellista vänkyttää tuollaista, että pitää odottaa lasten olevan omillaan.
Mäkin olisin ollut yksin 26-vuotiaasta 42-vuotiaaksi asti jos olisin odottanut siihen asti, että lapsi on 18v. Eikä lapsi asu vieläkään omillaan, ikää hänellä on 20v. Eli sun typerän ja lapsellisen logiikan mukaan mulla ei saisi vieläkään olla seksiä. Älytön ajatus. Ehdin olla tässä 10 vuotta kestäneessä suhteessa, mutta nyt sinkku. Mulla on viimeisen puoli vuotta ollut seksisuhde erään miehen kanssa.
Gabiella
Olisin todella onnellinen, jos saisin olla vakipano yh-äidille. Kik Sakurasi.
Aikaa järjestyy asioille, joille sitä haluaa järjestyvän. Yhden vanhemman perheissä se aika pitää vain järjestää kaikille vanhemman omille harrastuksille (myös seksille). Itse löysin kivan miehen ko. tarkoitukseen deittisovelluksesta. Olen sopinut seksitreffejä hänen kanssaan esim. lyhyemmän työpäivän päälle, ja mennyt sitten vasta hakemaan lasta hoidosta. Lapsen hoitopäivä ei ole ollut sen pitempi, ja bonuksena on onnellisen oloinen ja hyvinvoiva äiti, joka on saanut herken peuhata lakanoissa ja virkistyä. Samalla tavoin kahden vanhemman perheessä täytyy järjestää aikaa parisuhteelle. Joskus omaakin aikaa saa ja täytyy priorisoida, jos ei halua elää vuosikymmeniä puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kaipaisin just nyt tuhmaa ja villiä seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 34 vuotias yh. Pokasin baarista aikoinaan 20v kaverin mukaani, isomies ja isolla varustettu. Nyt on pari vuotta mennyt että ei tarvitse kun laittaa viesti mihin aikaan saa tulla kylään. Oikeen hyvin toimii kun ei ole jatkuvasti nurkissa pyörimässä. Nuoressa miehessä on sekin hyvä puoli että jaksaa panna ja monta kertaa.
Jasmin.
Voi kun itsekin löytäisin tuollaisen miehen.
Tähän puutteeseen se voisi käydä kolme kertaa päivässä panemassa.
Joku tuommoinen järjestely pitäisi kyllä löytää. Tulis silloin käymään kun lapsi nukkuu, vois äiti rietastella jonkun kivan miehen kanssa..
EI oo lapsena kiva herätä katselemaan, kun joku tuntematon äijä panee äitiä ovenkarmia vasten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko syynä lukemisen puute vai mikä, kun oikeinkirjoitus on monella niin huonossa jamassa?
Uskoisin, että sanoma on välittynyt lukijoille oiken hyvin.
Kyllä välittyi, mutta kyllä tuo antaa vaikutelman jonkinlaisen perussivistyksen puutteesta. Ja yleensäkin tulee vaikutelma yksinkertaisesta ihmisestä.
Hanki työpaikka tai harrastus jossa pääset edes vähän pätemään. Nyt ilmeisesti ainoa mahdollisuutesi osoittaa "järkevyytesi" on netin keskustelupalstat. Tuo toisten virheiden etsiskely taitaa olla ainoa mitä "hanskaat"
Kirjoitusvirheiden ja muun huonon ulosannin syynä on usein sairaus tai jokin muu syy jota muut eivät voi tietää. Osoittaa ihmisestä tyhmyyttä ja empatiaa kun niitä anonyyminä korjailee tai huomauttaa. Tietenkin on mahdollista että olet luonteeltasi ilkeä ihminen joka haluaa nolata muut aina kun on mahdollista. Taidat olla jo kouluaikainen koulukiusaaja.
Lapset isällään joka toinen viikonloppu. Perjantai-Sunnuntai välisenä aikana mamman omaa aikaa.
Ongelma on tuttu ja omalla kohdallani ongelma oli aika helposti ratkaistu. Löysin verkkopalvelusta kokeneen miehen, joka tykkää seksistä ja osaa hommansa. Tunteita ei ole mukana, mutta erilaisia juttuja tehdään sen mukaan, kuinka paljon on aikaa ja mitä haluttaa tehdä. Joskus tyydytään ihan pelkkiin pikapanoihin jos ei ehditä panostamaan tapaamiseen enempää. Vakiokumppanin etsiminen ja löytäminen oli oikea ratkaisu. Arkikin sujuu helpommin, kun on jotain kivaa mitä odottaa. N 35
Vierailija kirjoitti:
Lapset isällään joka toinen viikonloppu. Perjantai-Sunnuntai välisenä aikana mamman omaa aikaa.
Sikäli olen onnellisessa asemassa itse että lapset ovat joka toinen viikko isällään ja äiti saa ne viikot touhuta mitä haluaa.
Tänään menee lapset isälleen ja tänään alkaa äidin leikki aika, kaksi miestä tulossa kylään.. Huoh!
Yh äidit pitää mieluummin omaakivaa kun miehen kanssa. Kiitos naisten lelut.
Kyllä mä voin tulla auttamaan.