Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EU pitää Tucker Carlssonia "sotarikollisena" kenet pitäisi bannata ja vangita eikä saisi enää päästää Yhdysvaltoihin takaisin

Vierailija
08.02.2024 |

Sen takia koska hän harrastaa vapaata journalismia ja meni valtioon mistä he eivät itse pidä. 

Näin paljon nää tahot haluaa rauhaa Venäjän kanssa :D

Kommentit (346)

Vierailija
1/346 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne ei halua että ihmiset harrastaa journalismia? pelottaako niitä jokin?

Vierailija
2/346 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä tyyppiä, enkä ymmärrä miksi kenenkään Suomessa pitäisi? Googlettamisella erotettiin uutistoimistosta kun omat mielipiteet alkoi puskemaan liialti läpi, perusti oman shown jonnekin youtubeen ja nyt käyttää ammattitaitoaan kanavansa näkyvään mainoskampanjaan matkustamalla Venäjälle.

Venäjä ei tietääkseni ole sulkenut rajojaan, toisin kuin Suomi, joten sinne saa edelleen matkustaa.

Isompi kysymys on, että miksi Pepsi, Unilever, Mars, yms isot amerikkalaiset brändit jatkaa edelleen toimintaansa Venäjällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/346 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Vierailija
4/346 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tucker on ainoastaan patologinen valehtelija, ja täysin moraaliton takinkääntäjä. Saanut potkut neljästä eri mediatalosta jatkuvan valehtelemisen takia. 

Vaikka hän onkin totaalinen ihmispa*ka, en minä häntä kuitenkaan sotarikollisena pidä. 

Vierailija
5/346 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden tahojen logiikka "tämä mies on paha koska minä sanon niin, sinä et saa puhua hänen kanssaan koska minä sanon niin, sinun täytyy usko kaikki mitä minä sanon, sinä et saa kuunnella muita" 

Mun mielestä toi kuulostaa nimenomaan huijarin toiminnalta. Ihmisen ja tahon kuka peittelee jotain. 

Vierailija
6/346 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden tahojen logiikka "tämä mies on paha koska minä sanon niin, sinä et saa puhua hänen kanssaan koska minä sanon niin, sinun täytyy usko kaikki mitä minä sanon, sinä et saa kuunnella muita" 

Mun mielestä toi kuulostaa nimenomaan huijarin toiminnalta. Ihmisen ja tahon kuka peittelee jotain. 

Yleensä naapurimaahan hyökänneen selittelyjä ei esitetä maassa, mitä tämä hyökännyt pitää suurimpana vihollisenaan.

Reagan kierii haudassaan, jos näkee mihin republikaanit on alentuneet.

Vierailija
7/346 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö ai lännen puolen asiaan saa vain esittää? Tottakai Tuckerin haastattelussa Putte suoltaa pelkkää propagandaa, mutta niin tekee myös toinen puoli. Ainahan sodan osapuolet suoltavat pelkkää propagandaa, se on osa sotaa.

Vierailija
8/346 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sijalla  167 rysssssän valheitten levittäjänä, että sellainen 'sankari'

https://vatniksoup.com/

Vierailija
9/346 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai faktoja esille tuovia yritetään kaikin tavoin hiljentää ja uhkailla. Hys hys, ettei vaan lampaat ymmärrä, kuinka niitä viedään ku pässiä narussa syöttämällä heille vaan ns poliittisesti korrektia totuutta valtamediassa.

Vierailija
10/346 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on tucker carlson, kuulostaa joltain halpisleffan toimintasankarilta 

Vierailija
11/346 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on oman halvan elämänsä valehteleva sankari.

Republikaanikanavien uutistoimittaja, tunnettu valehtelusta.

Vierailija
12/346 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukut? ettekö ymmärrä että rapistuvan länsimaailman viimeisiä oikeuksia on sananvapaus. Me irvailemme Venäjälle ja Pohjois-Korealle. Katsokaa mitä täällä tapahtuu! Nyt oikeasti niitä valoja päälle ihmiset. 

Vierailija
13/346 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut? ettekö ymmärrä että rapistuvan länsimaailman viimeisiä oikeuksia on sananvapaus. Me irvailemme Venäjälle ja Pohjois-Korealle. Katsokaa mitä täällä tapahtuu! Nyt oikeasti niitä valoja päälle ihmiset. 

Sananvapausko on sama asia kuin valheiden levittely? Mielipiteensä saa kertoa, mutta valeinfo on eri asia.

Vierailija
14/346 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ihan käsittämätöntä että tähän on menty parissa vuodessa. Kun Putte kävi Suomessa, teki HS isot ulkomainokset Welcome to the land of free press. Valetta se oli jo silloin, mutta nyt vielä enemmän.

Vierailija
15/346 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa alapeukuttajat tämä ja kertokaa miksi hän on väärässä

https://tuckercarlson.com/why-were-in-moscow/

Vierailija
16/346 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ihan käsittämätöntä että tähän on menty parissa vuodessa. Kun Putte kävi Suomessa, teki HS isot ulkomainokset Welcome to the land of free press. Valetta se oli jo silloin, mutta nyt vielä enemmän.

Iigorin tekoviikset putosi taas.

Vierailija
17/346 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pientä se on kuule irvailun synti verrattuna satojen tuhansien tappamisiin ja ydinaseilla uhkailemisiin.  Häpeäisit. Tiedät hyvin, että putin saa rauhan aikaan poistumalla ukrainasta asap. 

Vierailija
18/346 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastassa on ollut joku Putlerin lukuisista doppelgängereistä. Jopa maanpetturijenkin tapaaminen olisi liian suuri riski.

Vierailija
19/346 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on oman halvan elämänsä valehteleva sankari.

Republikaanikanavien uutistoimittaja, tunnettu valehtelusta.

huom. trumpisti siiven magamagaa edustava, ei oikeitten reaganilaisten reppareitten

Vierailija
20/346 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teidän ehdotuksenne on sodan päästämiseksi? Eikö rauhanneuvottelut olisi ollut hyvä ennen kuin sukupolvi ukrainalaisia miehiä tapettiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi