Olen mielestäni aika vapaamielinen ja avoin s eksin suhteen, mutta en ymmärrä
En ymmärrä näitä joukkotapaamisia kuten tämä risteily ja Himoksen kokoontumiset. Ja muut seksibileet. Ällöttää vain tuollainen ympäriinsä paneskelu ja parinvaihdot, etenkin muiden ihmisten seassa.
Ihmisiltä on hävinnyt kaikki moraali ja hyvyys. Piehtaroidaan vain itsekkyyden ja himojen vallassa ja etenkin sitä seksiä tungetaan joka paikkaan.
Tykkään minäkin siitä ja olen lähes aina valmis, mutta vain oman kumppanin kanssa omassa rauhassa mainostamatta sitä ympäriinsä.
Kommentit (28)
AP luulee olevansa vapaamielinen mutta ei ymmärrä ettei sitä oikeasti olekaan😁
Vapaamielisyys hyväksyy monenlaista seksin ilmentymisiä kuten ryhmäseksiä.
toi on outo juttu kun ihminen kuvittelee itsestään ihan eri juttuja mitä oikeasti muut ajattelee tästä ihmisestä.
et ole vapaamielinen, sori
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä se vapaamielisyys ja avoimuus seksin suhteen sitten elämässäsi näkyy, aloituksessahan se ei näy?
Avoimuus tapahtuu avioliiton kontekstissa. Seksi voi olla monipuolista, häpeilemätöntä ja kokeilevaa myös uskollisuutta ja luottamusta vaalivassa monogamisessa heterosuhteessa.
Aivan, seksi voi olla mitä tahansa tuota tai jotain ihan muuta niin avioliiton kontekstissa kuin sen ulkopuolellakin.
Mutta kun joku haluaa aloittaa keskustelun siitä miten paheksuu ihmisiä jotka toteuttavat seksuaalisuuttaan eri tavalla kuin hän itse, ei se anna kovinkaan avointa tai vapaamielistä vaikutelmaa kyseisestä henkilöstä vaan ihan muita luonnehdintoja tulee mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Tällainen moraaliton rietastelu ja hedonismi on yksi merkki sivilisaation lopun ajoista. Näin on aina käynyt, esim. Rooman valtakunnan orgiat yms. Kohta romahtaa ja kovaa.
En ole millään muotoa uskonnollinen, mutta jotenkin allekirjoitan tämän! Löyhä moraali, liian helppo elämä, aiheuttaa sen, että pieninkin vastoinkäyminen on nykyään liian iso! Ratkaisut on sitten avioero tai avoin suhde, joka kuitenkin aikanaan vie puolisot erilleen!
Kyllä minulle ainakin oli yksi parhaista ellei paras kokemus, kun eräissä "seksibileissä" antauduin sidottavaksi ja kaikkien halukkaiden naitavaksi tunnin ajaksi. Olin käsistä kiinnitettynä, haarat levälleen sidottuna ja side silmillä niin että en nähnyt ketkä kävivät, enkä voinut mitenkään nainteja estää. 15 naintia tapahtui tuon tunnin aikana. En tosin tiedä kävikö jotkut useamman kerran, joten välttämättä ei ollut 15 eri henkilöä. Tuon jälkeen hetken tuntui etten enää ikinä halua seksiä, mutta nyt olisin jopa valmis vähän pidempäänkin kokeiluun 😉
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulle ainakin oli yksi parhaista ellei paras kokemus, kun eräissä "seksibileissä" antauduin sidottavaksi ja kaikkien halukkaiden naitavaksi tunnin ajaksi. Olin käsistä kiinnitettynä, haarat levälleen sidottuna ja side silmillä niin että en nähnyt ketkä kävivät, enkä voinut mitenkään nainteja estää. 15 naintia tapahtui tuon tunnin aikana. En tosin tiedä kävikö jotkut useamman kerran, joten välttämättä ei ollut 15 eri henkilöä. Tuon jälkeen hetken tuntui etten enää ikinä halua seksiä, mutta nyt olisin jopa valmis vähän pidempäänkin kokeiluun 😉
Älä löpise ihan paskaa!!
Sivilisaatio olisi jo romahtanut jos se olisi joukkopanoista kiinni.
Vaimo on kertoman mukaan kun erosi exästää 20vuotta sitten ja sen jälkeen pari oli levotonta vuotta. Rajuin tempaus kaverinsa kanssa oli kuuden miehen naitavana ja miehet keräsivät keskenään kolehdin, eikä se ollut ihan pieni.
Vierailija kirjoitti:
Sivilisaatio olisi jo romahtanut jos se olisi joukkopanoista kiinni.
Vaimo on kertoman mukaan kun erosi exästää 20vuotta sitten ja sen jälkeen pari oli levotonta vuotta. Rajuin tempaus kaverinsa kanssa oli kuuden miehen naitavana ja miehet keräsivät keskenään kolehdin, eikä se ollut ihan pieni.
Onnea vaan teidänkin perheelle!!
onhan se nyt röyhkeää, että kaikki eivät pane niin kuin ap haluaa