Mtv:ssa klo 20 kaksintaistelu/vaalikeskustelu
Kommentit (898)
Vierailija kirjoitti:
Olisi Stubb saanut jäädä lisääntymättä.
Haaviston vastausta ei kysyttykään. : )))))))))))
Vierailija kirjoitti:
Mitä nuo vastasi kysymykseen talon hinnasta ja mikä oli oikea vastaus?
Haavisto 15 000e ja Stub 37 000. Oikea vastaus oli muistaakseni 100 000 -190 000e. Kumpikin siis ihan pihalla.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa katsoa. En halua näistä kummastakaan presidenttiä. Käyn sunnuntaina äänestämässä, mutta taidan jättää ensimmäistä kertaa elämässäni tyhjän äänestyslipun. Alexander Stubbia en ole missään vaiheessa edes harkinnut äänestäväni. Pekka Haavistoa olen kyllä harkinnut ja kaksi kertaa aikaisemmin äänestänytkin, mutta nyt on jo liian vanha tähän. Äänestin ensimmäisellä kierroksella Jutta Urpilaista.
Niinistö on Haavistoa 10 vuotta vanhempi joten eipä tuo kauhean paljon nuorempi ollut kun presidenttinä aloitti.
Mitä toi Haaviston namedroppailu Ahtisaaresta on? Harmittaako Pekkaa niin kovin se, että Ahtisaari on valinnut Stubbin eikä häntä!
Vierailija kirjoitti:
Stubb ei välitä alhaisesta syntyvyydestä pätkääkään.
Eikä mistään muustakaan.
Vierailija kirjoitti:
PEXI JYRÄÄ!
Pexi is Best!
Olen niin sinut oman homoseksuaalisuuteni kanssa, ettei minun tarvitse äänestää seksuaalisen suuntautumiseni mukaan, vaan voin äänestää presidentin tehtävään parhaiten sopivaa ehdokasta.
Eikä se ole Haavisto.
Hyvä, että Alex kieltäytyi selkeästi ottamasta kantaa syntyvyysasiaan. Ei kuulu presidentille.
Stubb luuli, että 4 mottia halkoja kustantaa 22 euroa.
Juontajakin hålektyi ja kysyi, että 22 mitä?
Haavisto osui lähelle. Veikkasi 400 euroa ja oikea hinta oli noin 380.
Miten Stubb sai tuon mottikysymyksen noin väärin? Tietääkö edes, mikä on motti? Firenzessä ei varmaan puulla paljoa lämmitellä.
Stubbia alkoi ällöttää kun puhuttiin lapsista ja synnytyksistä. 😆 Eikä sen lapset edes asu suomessa.
Onneksi koko perhekuntamme äänesti Haavistoa. Puita kuluu monta moittia, kallista on.
Vierailija kirjoitti:
Sehän kuuluu sisäpolitiikkaan eikä kuulu presidentille. Stubbilla on kaksi lasta, jotka voivat sitten omalta osaltaan nostaa syntyvyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Pihalla kuin lumiukot syntyvyysasiassa! Lapsia ei vaan haluta!!!
Stubb sanoi että sillä on kaksi lasta
Vierailija kirjoitti:
Tästä hänen vastauksestaan huomasi jotenkin taas sen että kokonaisnäkemys puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Haavisto on sivari, eikä ole vannonut sotilasvalaa.
Poikien äitinä tiedän, mitä sotilasvala tarkoittaa.
En voisi koskaan äänestää presidenttiä, joka ei ole vaannonut sotilasvalaa tai antanut sotilasvakuutusta.
Haavisto suoritti sen sijaan sivarin lasten psykiatrian osastolla.
Anteeksi nyt, mutta minulle on kyllä huomattavasti kovempi juttu työskennellä lastenpsykiatrian parissa kuin luritella joku muutaman lauseen mittainen värssy. Ehkä pojillesi tuo vala tarkoittaa oikeasti jotain (itse sitä tuskin olet vannonut joten olet vähän jäävi kommentoimaan), mutta Stubb on persoona joka vannoo sumeilematta mitä vain vailla mitään sen syvempiä merkityksiä.
Haavisto on työskennellyt lasten mielenterveyden puolesta kun taas Stubb on hajottanut koulutovereidensa mieliä kiusaamalla heitä. Mm. sokean pojan päälle sylkenyt. Vannokoot hän vaikka miljoona valaa. Teot ne osoittavat ihmisen todellisen luonteen.
Onneksi nää tentit loppuu pian. Olispa jo sunnuntaina. Olli Rehn alkaa näyttää fiksulta ja presidentilliseltä kun noita kahta katsoo.
Andersson on puolueellisen oloinen. Suosii Haavistoa, helpompia kysymyksiä ja myötäilee hyväksyvästi tämän sanomisia.
Haastattelija joutui huomauttamaan ja keskeyttämään Stubbin luennoinnista ja jaarittelusta. Kerrankin jämäkkä haastattelija.
Alhaista. Että nainen tulee valittamaan pressaehdokkaalle että mies lyö häntä??? Mitä siihen voi vailuttaa. Aivan surkeita tarinoita pekalta.