Mtv:ssa klo 20 kaksintaistelu/vaalikeskustelu
Kommentit (898)
Vierailija kirjoitti:
Haastattelija joutui huomauttamaan ja keskeyttämään Stubbin luennoinnista ja jaarittelusta. Kerrankin jämäkkä haastattelija.
Stubbilla on kyllä niin hyvät perustelut ja arvomaailma että sitä "muut" ei voi kuunnella.
Stubido ei ole kuullut Sotesta ja hyvinvointialueista?
Aikamoinen aukko. Mottihintatietous taitaa kalveta tämän rinnalla?
120-neliöinen 30 v. vanha hyvin ylläpidetty talo Kuhmon kaupungissa.
Stubb 37 000 €
Haavisto 15 000 €
Oikea vastaus: 90 000 - 150 000 €
Stubb lähempänä.
Uskomatonta, Stubb löytää kolme kohtaa joka asiaan :D
Ai onki sit ollu tosi huono alussa vai?
Stubb näytti heteronormatiivinen ydinperhe -kortin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä aiemmin jo oltiin hylkäämässä voutilaisen musiikki, kun istuu stubbin vaimon vieressä ja haukuttiin laulaja. Aika vihamielistä tää rauhanmies Pekan kannattajakunta! Heidän kysymyksensäkin vastaehdokkaalle ovat hyökkääviä ja syyllistäviä, joka tentissä. Stubbin kannattajat kysyvät toista ehdokastakin kunnioittavasti. Ai niin muuten, se Voutilainen on Haaviston kannattaja! Hah!
Onko voutilainen?
Pekka olisi voinut puhua adoptiosta.
Tämä oli kyllä melkoinen...
Stubb ei pystynyt kertomaan yhtäkään konkreettista asiaa mitä hän on tehnyt kestävän kehityksen eteen.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nää tentit loppuu pian. Olispa jo sunnuntaina. Olli Rehn alkaa näyttää fiksulta ja presidentilliseltä kun noita kahta katsoo.
Samaa mieltä. Olli Rehn olisi todella ollut presidentillisempi kuin nämä kaksi pelleä.
Haavisto ja tputva. Minkähänlaista miesporukkaa siellä oli.
Pekka taas luettelee kun olen ollut minä minä minä🤣
Kerro nyt Pekka sun 400 neliön kartanosta Kulosaaressa ja montako niitä kuplavolkkareita on?
Vierailija kirjoitti:
Ai onki sit ollu tosi huono alussa vai?
Stubb siis kun joku kommentoi että vaan paranee näissä väittelyissä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä aiemmin jo oltiin hylkäämässä voutilaisen musiikki, kun istuu stubbin vaimon vieressä ja haukuttiin laulaja. Aika vihamielistä tää rauhanmies Pekan kannattajakunta! Heidän kysymyksensäkin vastaehdokkaalle ovat hyökkääviä ja syyllistäviä, joka tentissä. Stubbin kannattajat kysyvät toista ehdokastakin kunnioittavasti. Ai niin muuten, se Voutilainen on Haaviston kannattaja! Hah!
Kenes kannattajat ovat mm. Ostaneet hesarin koko pääsivun lokakampanjalleen?
Vierailija kirjoitti:
Stubido taitaa käyttää itse Mehiläisiä ja pörriäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nää tentit loppuu pian. Olispa jo sunnuntaina. Olli Rehn alkaa näyttää fiksulta ja presidentilliseltä kun noita kahta katsoo.
Voidaanko äänestää vielä Olli takaisin...
Ei ole kukaan nainenkaan käynnyt armeijaa joten te jotka vetoatte tähän, ette siis voi koskaan äänestää naista presidentiksi? HAhahha. Tarja oli topakka pressa. Ja pikakurssin voi aina käydä jos sota iskisi. Stupp ei ole aikuinen ajattelultaan, ei se kestä kriisissä.
Jan Andersson on tosiaan hyvä tenttaaja! Tämä on ollut parhaimpia tenttejä.