Jaksaisitteko kysellä sellaisen miehen perään jolla ei ole aikaa tavata?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Eikö enemmistö naisista juuri juokse varatun jännän perässä? Ovat pettäjiä ja ihmettelevät kun tulevat petetyksi? Miten olisi vapaa mies?
Itse olen tullut kohdelluksi itsestäänselvyytenä, ja näissä suhteissa mies on ollut täysin sinkku ja tuiki tavallinen mies. Tai en tiedä minkä sinä nykyään lasket "jännäksi", kun tuosta narratiivista halutaan pitää kynsinhampain kiinni.
Itse en enää edes yritä etsiä parisuhdetta, koska sain tarpeekseni. Ollut nyt riittävästi suhteita, johon olen ilmeisesti kelvannut paremman puutteessa (ja ei, edelleenkään ei puhuta miesmalli-tasoisista miehistä), ja kohtelu ollut sitten sen mukaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö enemmistö naisista juuri juokse varatun jännän perässä? Ovat pettäjiä ja ihmettelevät kun tulevat petetyksi? Miten olisi vapaa mies?
Itse olen tullut kohdelluksi itsestäänselvyytenä, ja näissä suhteissa mies on ollut täysin sinkku ja tuiki tavallinen mies. Tai en tiedä minkä sinä nykyään lasket "jännäksi", kun tuosta narratiivista halutaan pitää kynsinhampain kiinni.
Itse en enää edes yritä etsiä parisuhdetta, koska sain tarpeekseni. Ollut nyt riittävästi suhteita, johon olen ilmeisesti kelvannut paremman puutteessa (ja ei, edelleenkään ei puhuta miesmalli-tasoisista miehistä), ja kohtelu ollut sitten sen mukaista.
Tämäkin oli ihan tavallinen tyyppi. Harmittaa kyllä, kun luulin, että mies viihtyy mun seurassa yhtä hyvin minä hänen kanssaan.
Ap
Eihän tuommoisesta miehestä saa kuin pahan mielen. Olisin ennemmin yksin.
Herää jo, sitä ei kiinnosta. Kiinnostuneella on aikaa piste
Naisen kysely: koska ajattelit pyytää minut treffeille
Kuvailit juuri parhaan ystäväni miestä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla on ollut tapana esittää ihan suoria kysymyksiä, joten ei ole siitä kiinni.
Ap
Tapailin miestä jolla ei ollut pahemmin aikaa olla mun kanssa. Nähtiin kerran viikossa muutaman tunnin ajan. Sellainen ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Tapailin miestä jolla ei ollut pahemmin aikaa olla mun kanssa. Nähtiin kerran viikossa muutaman tunnin ajan. Sellainen ei toimi.
Onko kerran viikossa jotenkin vähän?? Minusta se kuulostaa aika ruhtinaalliselta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kerran viikossa jotenkin vähän?? Minusta se kuulostaa aika ruhtinaalliselta.
Ap
Mä halusin parisuhteen. En pelkkää panoa. Me ei käyty missään. Ei vietetty kunnolla aikaa yhdessä. Nyt olen parisuhteessa ja asumme yhdessä.
Eihän seurustelusta tule mitään henkilön kanssa, jolla on aikaa tavata vaan kerran viikossa pari tuntia kerrallaan.
Christiiina kirjoitti:
Eihän seurustelusta tule mitään henkilön kanssa, jolla on aikaa tavata vaan kerran viikossa pari tuntia kerrallaan.
Vaan? En voi ymmärtää. Minusta tuo olisi ihan sopiva määrä yhdessäoloa ainakin alkuun. Tämä nykyinen tilanne, että miehellä ei ole aikaa tavata edes kerran kolmessa viikossa, ei taas ole ollenkaan sopiva määrä..
Ap
Tärkeille asioille ihminen järjestää aikaa. On helppo nähdä mikä on ihmiselle tärkeää kun katsoo mitä hän tekee ja ketä tapaa.
'Some people talk to you in their free time and some free their time to talk to you."
Kokemusta on. Mentiin jopa naimisiin kun luulin että tilanne näin muuttuu. Vuoden kuluttua kertoi olevansa homo.
Koin että minut oltiin petetty ja hain eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla on ollut tapana esittää ihan suoria kysymyksiä, joten ei ole siitä kiinni.
Ap
Tuohan on suora kysymys
En kyllä osaa vastata tuohon mitenkään kunnioittavasti tai arvostaen sinua. Ehkä seuraavalla kerralla voit olla 100% varma?