Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaksaisitteko kysellä sellaisen miehen perään jolla ei ole aikaa tavata?

Vierailija
07.02.2024 |

Oikeastaan ikinä.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö enemmistö naisista juuri juokse varatun jännän perässä? Ovat pettäjiä ja ihmettelevät kun tulevat petetyksi? Miten olisi vapaa mies?

Kyllä tämän piti olla ihan vapaa mies.

Ap

Ja sitten pyydän anteeksi. Luultavasti se sitten oli hänen menetyksensä?

Tietenkään en voi 100 % varma olla asiasta.

Ap

En kyllä osaa vastata tuohon mitenkään kunnioittavasti tai arvostaen sinua. Ehkä seuraavalla kerralla voit olla 100% varma?

Vierailija
42/57 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö enemmistö naisista juuri juokse varatun jännän perässä? Ovat pettäjiä ja ihmettelevät kun tulevat petetyksi? Miten olisi vapaa mies?

Itse olen tullut kohdelluksi itsestäänselvyytenä, ja näissä suhteissa mies on ollut täysin sinkku ja tuiki tavallinen mies. Tai en tiedä minkä sinä nykyään lasket "jännäksi", kun tuosta narratiivista halutaan pitää kynsinhampain kiinni.

Itse en enää edes yritä etsiä parisuhdetta, koska sain tarpeekseni. Ollut nyt riittävästi suhteita, johon olen ilmeisesti kelvannut paremman puutteessa (ja ei, edelleenkään ei puhuta miesmalli-tasoisista miehistä), ja kohtelu ollut sitten sen mukaista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tullut kohdelluksi itsestäänselvyytenä, ja näissä suhteissa mies on ollut täysin sinkku ja tuiki tavallinen mies. Tai en tiedä minkä sinä nykyään lasket "jännäksi", kun tuosta narratiivista halutaan pitää kynsinhampain kiinni.

Itse en enää edes yritä etsiä parisuhdetta, koska sain tarpeekseni. Ollut nyt riittävästi suhteita, johon olen ilmeisesti kelvannut paremman puutteessa (ja ei, edelleenkään ei puhuta miesmalli-tasoisista miehistä), ja kohtelu ollut sitten sen mukaista. 

Tämäkin oli ihan tavallinen tyyppi. Harmittaa kyllä, kun luulin, että mies viihtyy mun seurassa yhtä hyvin minä hänen kanssaan.

Ap

Vierailija
44/57 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuommoisesta miehestä saa kuin pahan mielen. Olisin ennemmin yksin.

Vierailija
45/57 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää jo, sitä ei kiinnosta. Kiinnostuneella on aikaa piste

Vierailija
46/57 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kysely: koska ajattelit pyytää minut treffeille

Vierailija
47/57 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailit juuri parhaan ystäväni miestä.

Vierailija
48/57 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla on ollut tapana esittää ihan suoria kysymyksiä, joten ei ole siitä kiinni.

Ap

Vierailija
49/57 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin miestä jolla ei ollut pahemmin aikaa olla mun kanssa. Nähtiin kerran viikossa muutaman tunnin ajan. Sellainen ei toimi.

Vierailija
50/57 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin miestä jolla ei ollut pahemmin aikaa olla mun kanssa. Nähtiin kerran viikossa muutaman tunnin ajan. Sellainen ei toimi.

Onko kerran viikossa jotenkin vähän?? Minusta se kuulostaa aika ruhtinaalliselta.

Ap

Vierailija
51/57 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kerran viikossa jotenkin vähän?? Minusta se kuulostaa aika ruhtinaalliselta.

Ap

Mä halusin parisuhteen. En pelkkää panoa. Me ei käyty missään. Ei vietetty kunnolla aikaa yhdessä. Nyt olen parisuhteessa ja asumme yhdessä.

52/57 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän seurustelusta tule mitään henkilön kanssa, jolla on aikaa tavata vaan kerran viikossa pari tuntia kerrallaan.

Vierailija
53/57 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Eihän seurustelusta tule mitään henkilön kanssa, jolla on aikaa tavata vaan kerran viikossa pari tuntia kerrallaan.

Vaan? En voi ymmärtää. Minusta tuo olisi ihan sopiva määrä yhdessäoloa ainakin alkuun. Tämä nykyinen tilanne, että miehellä ei ole aikaa tavata edes kerran kolmessa viikossa, ei taas ole ollenkaan sopiva määrä..

Ap

Vierailija
54/57 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeille asioille ihminen järjestää aikaa. On helppo nähdä mikä on ihmiselle tärkeää kun katsoo mitä hän tekee ja ketä tapaa.

Vierailija
55/57 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Some people talk to you in their free time and some free their time to talk to you."

Vierailija
56/57 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on. Mentiin jopa naimisiin kun luulin että tilanne näin muuttuu. Vuoden kuluttua kertoi olevansa homo.

Koin että minut oltiin petetty ja hain eroa.

Vierailija
57/57 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla on ollut tapana esittää ihan suoria kysymyksiä, joten ei ole siitä kiinni.

Ap

Tuohan on suora kysymys