Jaksaisitteko kysellä sellaisen miehen perään jolla ei ole aikaa tavata?
Kommentit (57)
Jaksoin. Hänellä oli silloin töissä poikkeuksellisen kiireistä ja rankkaa, ei mitään perus 8h työpäiviä. Mutta se oli vain hetkellinen vaihe. Nyt oltu yhdessä 8v. Sanoisin, että yleensä ei kannata, yleensä aikaa kyllä löytyy, jos kiinnostaa. Mutta poikkeuksiakin on eikä minusta voi vaatia, että toinen luopuisi jostain merkittävästä aikaa vievästä tapailun vuoksi, jos se aikaa vievä asia on väliaikainen. Eli niin kuin yleensäkkin, riippuu täysin tilanteesta.
Naisilla on aina jotain kiireitä. Yritin saada treffejä aikaan naisen kanssa aamuisin tai aamupäivällä niin ei muka ehtinyt vaikka nainen oli työtön. Pyysin naista retkelle meren rantaan treffeille koska kävin usein onkimassa siikaa mutta sillä oli jotain liikkumista vastaan.
En kysele kenenkään miehen perään.
Jos mies on rakastunut tai aidosti kiinnostunut sinusta, hän haluaa nähdä sinua joka hetki.
Hän tekee sinusta yhden prioriteeteistään jopa ohi itsensä. Hän ideoi miten sinua ilahduttaisi. Tykkäisitkö lähteä leffaan vai hiihtoretkelle kuutamoyössä tai mitä tuumisit viikonloppureisusta. Sinun ei tarvitse nähdä mitään vaivaa tai pohtia välittääkö hän sinusta.
Suosittelen, että ole passiivinen. Älä ehdota tapaamisia itse vaan anna hänelle tilaa kaivata ja miettiä sinua ja nähdä vaivaa tavatakseen sinut.
No en, kun kerran selvästi osoittaa, ettei kiinnosta.
Aina on aikaa sille, mikä on tärkeää
Eikö enemmistö naisista juuri juokse varatun jännän perässä? Ovat pettäjiä ja ihmettelevät kun tulevat petetyksi? Miten olisi vapaa mies?
Vierailija kirjoitti:
Joskus on työkiireitä ja treffejä niin paljon, ettei kaikkien kanssa heti ehdi treffeille. M34
Aivan... Mikä kertookin sen naisen merkityksen, jolle ei ole aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se on. Ihminen priorisoi aikaansa ja huomiotaan aivan varmasti kiinnostavalle kohteelle. Jos näin ei käy, voi johtopäätöksen vetää hyvin sukkelaan.
Vierailija kirjoitti:
näin minäkin ajattelen. Ellei mies osoita kiinnostusta tavata niin viesti on selkeä. Itsekin tosin olen mieluummin kiireinen, kuin etsisin hengailuseuraa. Kaiken kaikkieen odotan, että kohdalle osuu mies, jolla on halua järjestellä aikataulunsa niin, että aikaa liikenee myös minulle ja samoin järjestän kyllä tapaamisaikaa tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö enemmistö naisista juuri juokse varatun jännän perässä? Ovat pettäjiä ja ihmettelevät kun tulevat petetyksi? Miten olisi vapaa mies?
Kyllä tämän piti olla ihan vapaa mies.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja sitten pyydän anteeksi. Luultavasti se sitten oli hänen menetyksensä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja sitten pyydän anteeksi. Luultavasti se sitten oli hänen menetyksensä?
Tietenkään en voi 100 % varma olla asiasta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Älä ripustaudu ihmiseen, jolla ei ole aikaa sinulle. Tilanne vain pahenee tuosta. Itse tapailin naista, jolla oli niin tiukka viikkoaikataulu (jopa ruokakaupassa käyntipäivät olivat ennalta lukittu), että totesin, että tuihon myllytykseen on turha lähteä.
Joo, mä oon näitä naisia. Haluaisin tapailla miestä/miehiä vain tiettyinä päivinä. Työt, liikunta ja oma aika menee edelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ripustaudu ihmiseen, jolla ei ole aikaa sinulle. Tilanne vain pahenee tuosta. Itse tapailin naista, jolla oli niin tiukka viikkoaikataulu (jopa ruokakaupassa käyntipäivät olivat ennalta lukittu), että totesin, että tuihon myllytykseen on turha lähteä.
Joo, mä oon näitä naisia. Haluaisin tapailla miestä/miehiä vain tiettyinä päivinä. Työt, liikunta ja oma aika menee edelle.
Mutta kuitenkin onnistut järjestämään ne tietyt päivät etkä tarjoa tyhjää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on rakastunut tai aidosti kiinnostunut sinusta, hän haluaa nähdä sinua joka hetki.
Hän tekee sinusta yhden prioriteeteistään jopa ohi itsensä. Hän ideoi miten sinua ilahduttaisi. Tykkäisitkö lähteä leffaan vai hiihtoretkelle kuutamoyössä tai mitä tuumisit viikonloppureisusta. Sinun ei tarvitse nähdä mitään vaivaa tai pohtia välittääkö hän sinusta.
Suosittelen, että ole passiivinen. Älä ehdota tapaamisia itse vaan anna hänelle tilaa kaivata ja miettiä sinua ja nähdä vaivaa tavatakseen sinut.
Tuo ylläolevan kirjoittaja on oikeassa. Mutta jos olet kuin minä, niin tykkäät saalistaa. Tee miten susta itsestä tuntuu
Itse en ole koskaan ollut sellainen joka olisi jahdannut miestä. Jos ei tuntunut kiinnostavan niin todellakin annoin olla. Kiinnostuneen miehen kanssa ei tarvinnut miettiä.