Kuinka moni on tehnyt seksisopimuksen?
Laitoitteko ihan paperille ja nimet alle vai miten?
Siinä siis sovitaan mitä seksin aikana saa tehdä ja mitä ei.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42269 kirjoitti:
Olisi pitänyt suhteen alussa tehdä sopimus että seksiä on vähintään kaksi kertaa viikossa.
' Kun menin parikymppisen naimisiin 45v sitten, vaimo vannotti sopimaan, että .. saa naisen kyllä haluttomaksi. '
Varmasti ja hyvä idea, entä jos kuitenkin
se mikä on ko.sopimukseen kirjattu voi kuitenkin ajan kanssa muuttua niin
joudutaanko myös silloin tekemään uuden suunnitelman mukaista sopimusta? Vai voiko sen kirjata vanhan sopimuksen takapuolelle..
Ajatus on varmasti hyvä ja toimiva.
Toimii silloin kun molemmat pitää sen minkä lupaa. Sellaisiakin ihmisiä on. Tekevät kaikkensa sen eteen jotta lupaus pysyy ja toteutuu. Ei pidä luvata, jos ei kykene lupaustaan pitämään. Vaimo ehkä tiennyt etukäteen, että olen mies mikä pitää aina sen minkä on luvannut, koskee kaikkia asioita. Seison aina sanojeni takana.
Vierailija kirjoitti:
Siis kirjoitetaanko tohon tyyliin
Mies saa koskea tisseihin ja pakaroihin, saa nuolla pillua, saa laittaa kaksi sormea sisälle, saa läpsäistä pyllyä. Ei saa koskea peppureikään.
Tuo pepunreikäkielto on kyllä jo sadismia.
Englantialsen kanssa: "No sex, we are British"
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni on tehnyt yksipuoleisen seksisopimuksen: Ei enää seksiä.
Tuo onkin se kaikkein yleisin sopimus. Yli puolella neli- viisikymppisistä pareista tuo sopimus on voimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
' Vaimoni on tehnyt yksipuoleisen seksisopimuksen: Ei enää seksiä.
Tuo onkin se kaikkein yleisin sopimus. Yli puolella neli- viisikymppisistä pareista tuo sopimus on voimassa. '
Varmasti ja hyvä idea (on joillekin.ehkä), entä jos kuitenkin se mikä on ko.sopimukseen kirjattu voi kuitenkin ajan kanssa muuttua niin, että..
joudutaanko myös silloin tekemään uuden suunnitelman mukaista(ns.mukaeltua)sopimusta? Vai voiko sen kirjata vanhan sopimuksen takapuolelle..
Ajatus on varmasti ollut "mielissä ja unohtunut"..? (Ymmärettävää, ja niin inhimillistä..toki.)
Ne tehtiin seurustelun alkuvaiheessa suullinen sopimus että seksistä ei kieltäydytä. Jos ei pysty itse antamaan niin sitten suihinotto tai vibra käyttöön. 11v. on tämä sopimus pitänyt.
Voi kun löytäisin joskus vielä naisen joka pitää lupauksensa.
Olen yrittänyt hankkiutua kaikesta omaisuudestani eroon, ennenkuin rohkaistun seksiin. Persaukista on paha jymäyttää, ainakaan siitä ei kostu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ne tehtiin seurustelun alkuvaiheessa suullinen sopimus että seksistä ei kieltäydytä. Jos ei pysty itse antamaan niin sitten suihinotto tai vibra käyttöön. 11v. on tämä sopimus pitänyt.
Ymmärrän. Ja en..' seksistä ei kieltäydytä (ja minkä ihmeen vuoksi?=ei-sana kuuluu aina seksiin. Aina.)'
Miten kukaan voi mitään 'tuollaista edes keksiä', en voi kuvitellakaan.
(Onko tälläiseen olemassa mitään muuta ns.järkevää selitystä, kuin itsekkyys.. en keksi mitään muuta.)
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt hankkiutua kaikesta omaisuudestani eroon, ennenkuin rohkaistun seksiin. Persaukista on paha jymäyttää, ainakaan siitä ei kostu mitään.
Mainiota. Loistavalta kuullostava, niin hieno ja rohkea idea!
(Ihan itsekö, ja 'niilläomillaaivoilla'..ehkä, keksit?)
Tuossa. On kyllä, se vinhaperä, vaikka (entiedä.. kuinka monella ns.oletetuilla emännillä..)
Vierailija kirjoitti:
Voi kun löytäisin joskus vielä naisen joka pitää lupauksensa.
Tee se ..SeksiSopimus.
Miksi jatkat vielä kyseisessä kaveruus suhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi jatkat vielä kyseisessä kaveruus suhteessa?
(Yhdys-sanojen käyttäminen sallittua.)
Varmasti ja hyvä idea, entä jos kuitenkin
se mikä on ko.sopimukseen kirjattu voi kuitenkin ajan kanssa muuttua niin
joudutaanko myös silloin tekemään uuden suunnitelman mukaista sopimusta? Vai voiko sen kirjata vanhan sopimuksen takapuolelle..
Ajatus on varmasti hyvä ja toimiva.