Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi sinun arvosi ovat tärkeämmät ja oikeammat kuin minun?

Vierailija
07.02.2024 |

Jos minun arvomaailmani ja elämäntapani ovat erilaiset kuin sinun, niin kumman arvomaailma on oikea?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä vaan ajattelin, että miksi siitä eduskunnassa pitää kinastella? Kun ne erilaiset arvot pitäisi joten kuten kuutenkin hyväksyä, että demokratia toteutuisi ja yhteistyö sujuisi hyvin. Varsinkin tänä vaikeana aikana.

ap

Mutta demokratiaahan pyritään juuri nyt murtamaan kapinoimalla demokraattisesti valittua hallitusta vastaan. Jotka ei suostu kapinoimaan, niitä uhataan sosiaaliturvan menetyksellä. (Liitosta erottaminen -> ei ansiopäivärahaa)

Luovutko siis kaikista työelämän helpotuksista ja eduista, jotka on lakkoilemalla aikanaan saatu aikaan? Et? Niin arvelinkin!

Luovutko demokratiasta omien etujesi takia? Luovut? Niin arvelinkin.

Minä en. Luovun mielummin omista saavutetuista eduistani, kuin kasaan lasteni maksettavaksi velkataakkaa. Tätä muuten kutsutaan rakkaudeksi, jos ilmiö on sulle vieras.

Vierailija
82/83 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman arvot painavat äänestyksessä enemmän, Haaviston vai Stubbin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko väittänyt että arvomaailmani on tärkeämpi yleisellä tasolla kuin sinun tai kenenkään toisenkaan?

Kerro missä niin väitän!

Oma arvomaailmani on minulle tärkeä ja minulle on tärkeä elää sen mukaan. Niitä ei määritä se, mitä sinä tai kukaan muukaan pitää tärkeänä.

Arvot eivät ole oikeita tai vääriä eikä niitä tarvitse perustella järjellä.