Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussille morsian official 2024

Vierailija
07.02.2024 |

Here we go! Uudet maajussit julkistettu

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Maajussille morsian - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4037)

Vierailija
281/4037 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko pulskia naisii osa.

Joo, vuosi vuodelta yhä enemmän noita kehopositiivisia. Kun lähettää kuvan vain naamasta Tai hieman enemmän, ei maajussi näe totuutta.

Vierailija
282/4037 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pekka ja Reetta, sopisivat hyvin yhteen. Onko tässä uusi Kalle ja Niina -pari?

Voi että tuo Reetta vaikuttaa aivan ihanalta ihmiseltä tähän astisen perusteella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/4037 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettäis jos huijais kuvalla noin paljon...

Pekka oli ihan myyty Reetalle... 

Vierailija
284/4037 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli tuosta Reetasta mieleen Maajussi-Tuomon Marjo. Punatukka hänkin. 

Vierailija
285/4037 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Vapun tyhjännauraminen ja kaakatus on niin rasittavaa. Teennäinen, aito lämpöys puuttuu.

Lämpöys? Ihan uusi sana mulle. Ehkä Pimiäkään ei tunne.

Itse sain k.o. henkilöstä yliannoksen jo kauan sitten. Ei pysty Maajusseja katsomaan, juontajan takia. 

Milloin Maikkari älyää

a) vaihtaa juontajan? Itse olen ehdottanut Mikko Kekäläistä jo ajat sitten.

b) lopettaa ohjelman? 

Minä minä minä minä minä.

Maailma ei kuule pyöri sinun halujen mukaan.

Mun mielestä Vappu on hyvä juontaja. Hauska, huumorintajuinen, hyväntuulinen, iloinen, rempseä, mutta asiallinen. Ainut miinus on se että joskus huomauttaa jos joku punastuu esim kirjeitä lukiessa. Se on epäkohteliasta ja kiusallista. Mutta muuten oikein kiva juontaja. 

Vierailija
286/4037 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä huippua nähdä se tyyni itsevarmuus, joka siitä Millaan ihastuneesta kaulatatuointi-pojasta paistoi. Me ihmiset olemme niin erilaisia! Kuka epävarma, levoton, kuka taas niin rauhallisen varma, kuin hän. Vaikka hän oli niin nuorikin! 

Ja lisäksi ne hänen siniset silmänsä... Kyllä tulee mielenkiintoista seurata, millainen persoona hänestä paljastuukaan.

Esim. hänestä. Kyllä Maajussit ovat ohjelma ihan omaa luokkaansa! Aitoja kohtaamisia ja tunteiden kuohuntaa. Kiitos, että tämä uusi kausi alkoi taas:)

Epäilyttävän oloinen jännämies, en ostaisi häneltä käytettyä autoa.

Vierailija
287/4037 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samulin naiset 😳

Mies on itse komea ja fiksu (englannin kielikin taittui sulavasti). Ja sitten treffeille tulee tuollaista seuraa. Kiia kyllä vaikutti aika "normaalilta" ja mitenhän se yks musta hevonen... Kristako oli...

Tämä, mutta muistelen, että aiemmillakin kausilla on toistunut tuo sama, että fiksun oloisen ja -näköisen maajussin (ja monesti myös -jusittaren) ehdokkaista suurin osa on täysin eri tasoa. Melkein vosi luulla, että yleisesti ottaen tuohon ohjelmaan viitsivät hakeutua vain jotenkin "epätoivoiset" ihmiset kilpailemaan noiden jussien/jussittarien suosiosta.

Vierailija
288/4037 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli tuosta Reetasta mieleen Maajussi-Tuomon Marjo. Punatukka hänkin. 

Reetta kyllä minusta paljon aidomman oloinen.

Vierailija
289/4037 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samulin naiset 😳

Mies on itse komea ja fiksu (englannin kielikin taittui sulavasti). Ja sitten treffeille tulee tuollaista seuraa. Kiia kyllä vaikutti aika "normaalilta" ja mitenhän se yks musta hevonen... Kristako oli...

Tämä, mutta muistelen, että aiemmillakin kausilla on toistunut tuo sama, että fiksun oloisen ja -näköisen maajussin (ja monesti myös -jusittaren) ehdokkaista suurin osa on täysin eri tasoa. Melkein vosi luulla, että yleisesti ottaen tuohon ohjelmaan viitsivät hakeutua vain jotenkin "epätoivoiset" ihmiset kilpailemaan noiden jussien/jussittarien suosiosta.

Samaa muistelen. Ja varsinkin naisjussittarilla. Aiemmin on miehet saaneet ihan reilusti kivoja kirjeitä, mutta naiset ei oikein. Oliko viime vuonnakin joku ihan kivan oloinen jussitar kun sai muutaman kirjeen joista heti näki ettei ne miehet osannut edes kirjoittaa. Ei tainnut tavata niitä miehiä ollenkaan tai en ainakaan muista.

Vierailija
290/4037 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka on mun suosikki.

Vierailija
291/4037 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pekka on mun suosikki.

Onko jo selvinnyt Pekan sukunimi?

Missä päin Porin maaseutua tiluksens ovat? Voisin mennä viattomasti notkumaan huudeille... 

Vierailija
292/4037 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Pekan kahdella ehdokkaalla sama vihreä kukkamekko päällä vai vaan hyvin saman näköiset, hassua. 

Vierailija
293/4037 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan symppis ja söpö tapaus myös se vaalea kukkamekkotyttö, joka puhui kanoista :). Oliko nimi Anni. Olisi ainakin vedonnut minuun jos olisin ollut tuolla jussien penkillä. T. M

Vierailija
294/4037 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lippis päässä treffeille kartanoon...

Miksi ei? Nykyään mennään lenkkareissa omiin häihin ja Linnan juhliin.

Vierailija
295/4037 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka on jotenkin niin ihanan tosissaan👍 Siis vakavissaan asialla. Sen tyyppinen mies, joka ei harrasta ihmissuhdepelejä.

Vierailija
296/4037 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Pekan kahdella ehdokkaalla sama vihreä kukkamekko päällä vai vaan hyvin saman näköiset, hassua. 

Kuosi näyttää minustakin ihan samalta, malli vähän erilainen ainakin kaula-aukosta. Hassua tosiaan.

Vierailija
297/4037 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hassua, että jopa kahden maajussin kohdalla jussi sai kirjeen ihan lähellä asuvalta naiselta.  Eikö ne polut mitenkään luonnostaan kohtaa samoilla kylillä?  Ja sitten vielä valitetaan, ettei maatiloille ole emännäksi haluavia.

Vaikka polut kohtaisivatkin, niin mistäpä sitä tietää että a) toinen on vapaa ja b) kiinnostunut sinusta. Ei me miehet osata edes usein päätellä, johtuuko naisen hymy siitä että mies viehättää vai siitä että on niin räjähtäneen näköinen että huvittaa.

Vierailija
298/4037 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulette, löysikö jokainen Maajussi/jussitar jo heti näistä ehdokkaistaan Sen Yhden, joka sai sydämen eniten sykkimään? Ainakin osaavat aika hyvin piilottaa (paitsi Pekka😄)

Vierailija
299/4037 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Vapun tyhjännauraminen ja kaakatus on niin rasittavaa. Teennäinen, aito lämpöys puuttuu.

Lämpöys? Ihan uusi sana mulle. Ehkä Pimiäkään ei tunne.

Itse sain k.o. henkilöstä yliannoksen jo kauan sitten. Ei pysty Maajusseja katsomaan, juontajan takia. 

Milloin Maikkari älyää

a) vaihtaa juontajan? Itse olen ehdottanut Mikko Kekäläistä jo ajat sitten.

b) lopettaa ohjelman? 

Minä minä minä minä minä.

Maailma ei kuule pyöri sinun halujen mukaan.

Mun mielestä Vappu on hyvä juontaja. Hauska, huumorintajuinen, hyväntuulinen, iloinen, rempseä, mutta asiallinen. Ainut miinus on se että joskus huomauttaa jos joku punastuu esim kirjeitä lukiessa. Se on epäkohte

Se on epäkohta, todella pahantahtoista, ilkeämielistä ja huonoa käytöstä huomauttaa punastumisesta!  Vappu Pimiä on kaikin puolin sivistymätön moukka. Voi kun saisi potkut eikä tarvitsisi koskaan häntä kuunnella! Joitakin ohjelmia olisi kuitenkin kiva seurata, jos olisi joku muu juontaja.

Vierailija
300/4037 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo jäätelömies on otettu tuohon varsinaiseen ohjelmaan kun hänellä oli vain kolme ehdokasta pikatreffeillä? Luulisin että neljällä varsinaisesta ohjelmasta puuttuvalla olisi ollut useampi.