Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussille morsian official 2024

Vierailija
07.02.2024 |

Here we go! Uudet maajussit julkistettu

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Maajussille morsian - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4037)

Vierailija
241/4037 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sillä jäätelö-Samulilla yhtään varteenotettavaa ehdokasta? 

Mieshän on itse fiksu ja komea. 

Vierailija
242/4037 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Vapun tyhjännauraminen ja kaakatus on niin rasittavaa. Teennäinen, aito lämpöys puuttuu.

Lämpöys? Ihan uusi sana mulle. Ehkä Pimiäkään ei tunne.

Itse sain k.o. henkilöstä yliannoksen jo kauan sitten. Ei pysty Maajusseja katsomaan, juontajan takia. 

Milloin Maikkari älyää

a) vaihtaa juontajan? Itse olen ehdottanut Mikko Kekäläistä jo ajat sitten.

b) lopettaa ohjelman? 

Minä minä minä minä minä.

Maailma ei kuule pyöri sinun halujen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/4037 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummelilla ei ole korvessa taaskaan mitään muuta tekemistä :D

Vierailija
244/4037 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä esityelyvideossa korostui työnteko, jäi semmoinen kuva, että alkaa parisuhteelle ei juurikaan olisi. Harmillista, jos tahattomasti korostui työteliäisyys. Mukavan oloinen, positiivinen mies. 

Vierailija
245/4037 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä esityelyvideossa korostui työnteko, jäi semmoinen kuva, että alkaa parisuhteelle ei juurikaan olisi. Harmillista, jos tahattomasti korostui työteliäisyys. Mukavan oloinen, positiivinen mies. 

Maataloissa parisuhde kulkee arjessa mukana, ei siihen tarvita mitään omaa aikaa, kun sitä käytännössä ei ole. Hän hakee nimenomaan naista, jolle tavallinen arki riittää. Ei kaupunkilaista, joka on 8 tuntia töissä ja sen jälkeen kaikki tunnit ovat pyhitetyt parisuhteelle ja viikonloppuna 24 h parisuhdetta. 

Vierailija
246/4037 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maataloissa parisuhde kulkee arjessa mukana, ei siihen tarvita mitään omaa aikaa, kun sitä käytännössä ei ole. Hän hakee nimenomaan naista, jolle tavallinen arki riittää. Ei kaupunkilaista, joka on 8 tuntia töissä ja sen jälkeen kaikki tunnit ovat pyhitetyt parisuhteelle ja viikonloppuna 24 h parisuhdetta. 

Se luetun ymmärtäminen! 

Vierailija
247/4037 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se tavallinen arkikaan voi pelkästä työnteosta täyttyä aamusta iltaan asti, jos meinaa parisuhteen saada.

Vierailija
248/4037 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikatreffijaksossa oli paljon tilannetta jännittäviä hakijoita. Aika suloista.

Vierailija
249/4037 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korostui varmaan siksi, että elämä on työntäyteistä ja kiireistä eikä siihen parisuhde mahdu. Sama kuin sillä viime kauden mansikkaeukolla, jolla oli tv-ruudun kokoiset rillit. Jokainen tiesi jo etukäteen, että eukko tekee vain duunia ja niinhän se olikin.

Vierailija
250/4037 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu on ihan pätevä ja pirtsakka juontaja ohjelmalle.

Yhdestä maajussista tuli mieleen, valitseeko ehkä sisko maajussille morsiamen. Oli semmoinen topakka meininki.

Vierailija
251/4037 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko tuo yksi mies olleensa heppatyttö silloin aikoinaan 🤔

Vierailija
252/4037 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi kuulkaas olla teidän loppuelämän ensimmäinen päivä.

Montakohan kertaa tuokin on kuultu, voisi jo kehitellä jotakin uutta. Ja samat jännityslätinät. Joo, jännittää niin, että paska tuli housuun.

Hirvihaara, onkohan kyseisellä tilalla/kartanossa asunut joku pitkähkö naisoletettu.

Vierailija
253/4037 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää te ennakkoon katsovat muualle mölisemään. Tässä ketjussa seurataan sarjaa normaaliin tahtiin.

Vierailija
254/4037 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää te ennakkoon katsovat muualle mölisemään. Tässä ketjussa seurataan sarjaa normaaliin tahtiin.

Meinaat, että ihan tv -tahtiin pitäisi jutustella. Mitä muita toiveita rouvalla?

Vierailija
255/4037 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riku Niemisen näköinen tyyppi on tuollainen on ilmoja pidellyt -mies.

Vierailija
256/4037 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kirje on kirjoitettu ja kuva otettu alkuvuodesta ja ohjelmaa kuvattu jo kesäisissä maisemissa, ehtiihän paino nousta ja ulkonäkö muuttua. 

Noh, harvemmin sentään useampaa kymmentä kiloa ja kymmentä lisävuotta ehtii tuossa ajassa tulla :D Koen, että on ihan peruskunnioitusta potentiaalista kumppania kohtaan laittaa kirjeeseen tuore ja suht realistinen kuva. Jollei sellaista ole valmiina niin kyllä sen saa otettua ilman suurta vaivannäköä.

Vierailija
257/4037 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plusjaksot katsottu.

Kaikissa tarinoissa oli mielestäni hauskaa seurata noiden retriittityyppien treffailua, hyvä että on myös persoonallisempaa porukkaa mukana. Sitä kyllä ihmettelen miten henkisyys liitetään horoskooppeihin.

Pudotetuista näki monen tapauksessa tuttuun tapaan ennakkoon että nuo varmaan lähtevät, toki pari yllätystäkin oli.

Mukavan oloisia jusseja ja ehdokkaita, kenestäkään ei mielestäni tule k-pääviboja.

Vierailija
258/4037 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitokseen hyttysiä. 

Vierailija
259/4037 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo espoolainen tyyppi, joka laittoi viestiä sille keltamekkoiselle naiselle, ei näyttänyt lainkaan samalta ihmiseltä.

Vierailija
260/4037 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että kun Millalla on hyvä perse. Kivat tissitkin.

Onko jollain tiedossa esim Instagramia?

Pullea tyttö ja tiukat vaatteet. Sama kuin se toinen kumihousutyttökin, ovat aika samannäköisiäkin.