Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehen mustasukkaisuus aluksi näkyy?

Vierailija
06.02.2024 |

Olen vasta hiljattain alkanut tapailemaan erästä miestä. Olemme molemmat n.50 vuotiaita. Miehen rohkeasta aloitteesta kaikki alkoi, eli oletan että mies on minusta todella kiinnostunut. Emme ole edenneet vielä kovinkaan pitkälle, koska itse tarvitsen enemmän aikaa, että voisin tuntea halua intiimimpään kanssakäymiseen. Eräs asia vaan häiritsee minua. Eli välillä minusta tuntuu, että mies on aivan kohmelo, niin kuumana tuntuisi minuun olevan. Sitten hetken päästä saattaa käyttäytyä niin, että tuntuu, että vihaa minua enemmän kuin mitään. Yritän varoa sanojani, koska tiedän miten helposti toista voi loukata, mutta tuntuu ettei oikein uskalla sanoa mitään missä esiintyy toisen miehen ilmaiseminen. Esim.kun keskustelimme töistämme, niin sanoin hölmöyttäni, että voin laittaa pomolleni viestiä vaikka keskiyöllä, jos jokin vaivaa mieltäni. Pomoni on siis mies ja tarkoitin siis vain, että hän on rento tyyppi, eikä pahastu sellaisesta. Mies kai ymmärsi sen jotenkin härskiksi touhuksi, tai että pidän tästä pomostani kovasti. Treffit loppui selkeästi tästä möläytyksestäni johtuen ennemmin kuin oli tarkoitus. Luulisi, että hän olisi pitänyt minusta kiinni entistä tiukemmin, mutta hän suuttuikin silmin nähden todella. Onko tällainen käytös mustasukkaisuutta ja kuinka selvästi ihastunut voi käyttäytyä yhtäkkiä julmasti? Luulisi, että pelkäisi, että lopetan orastavan suhteen tämän käytöksen takia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja parasta olisikin lopettaa suhde tuohon. Yksi räikeimmistä punalipuista on just tuollainen kuumaa-kylmää-yllättävää raivoa -käytös.

Se mies ei ole vaivan arvoinen. Älä jää miettimään, juokse.

Voi miksi naiset aina antaa kaiken anteeksi ja selittelee mieskäytöstä parhain päin eikä ymmärrä huolehtia itsestään?

Vierailija
2/6 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli hakemaan pikkujouluista kun jäin työkaverini kanssa jatkoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo sitä miestä!

Hänellä on vaikea tunteidenkäsittelyyn liittyvä ongelma. Sanon tämän naisena joka kohtasi vastaavaa ja lopputulos oli katastrofi.

Vierailija
4/6 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden yhdellä, toisen toisella tavalla.

Miehillä tarkoittanet miespuolisia IHMISIÄ?

Vierailija
5/6 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo sen pitäisi soittaa hälytyskelloja että joudut varomaan sanomiasi. Haluatko loppuelämän miettiä jokikistä sanaa mitä suustasi päästät? Jos et niin JSSAP!

Vierailija
6/6 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tiedät itsekin vastauksen ja jos et tiedä niin olet tunnetasolla tyhmä viiskymppiseksi naiseksi.

JOS kuvauksesi on totta, niin merkit on selvät ja sinun pitäisi itsekin ymmärtää ne. Kukaan tervejärkinen ei käyttäydy noin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme