Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Suomessa ei auteta ketään?

Vierailija
06.02.2024 |

Jos esimerkiksi joku näillä keleillä kaatuu, loukkaa itsensä eikä pääse ylös, niin harva tulee auttamaan. Kertoo ihmisistä jotain, että kävellään vain ohi

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kertaa olen mennyt apuun. Tosin kauempaa tai tien yli ei auta lähteä juoksemaan, voi olla itse avun tarpeessa.

Vierailija
2/23 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskamaa, paskoja ihmisiä. Suomi on semmonen kiusaajayhteisö, maa täynnä koulukiusaajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskamaa, paskoja ihmisiä. Suomi on semmonen kiusaajayhteisö, maa täynnä koulukiusaajia.

Paikallisessa facen ryhmässä vähän väliä kiitos-viestejä, kun joku maksanut kaupassa toisen ostokset tai bussissa matkalippua jne.

Vierailija
4/23 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä aina nähnyt monienkin rientävän apuun tuollaisissa tilanteissa.

Vierailija
5/23 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset mene auttamaan? Itse olen auttanut joka kerta, kun joku on näyttänyt apua tarvitsevan.

Vierailija
6/23 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistystä taas kerran. Kyllä autetaan. Paitsi jos on huumeveikon näköinen örveltäjä, silloin saa olla rauhassa.

Vierailija
7/23 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarit on halunnut luoda yhteiskunnan jossa kaikki kulkee valtion kautta. Palkataan jokaiselle henkilökohtainen virkamies auttamaan?

Vierailija
8/23 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtio korvas yhteisöt. Mitä turhaan maksan veroja jos poliisi ei hoida rikollisia ja ambulanssi hae kaatuneita?

Vierailija
9/23 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demarit on halunnut luoda yhteiskunnan jossa kaikki kulkee valtion kautta. Palkataan jokaiselle henkilökohtainen virkamies auttamaan?

Huono selitys omalle typeryydelle. Auttaminen on kansalaisvelvollisuus.

Vierailija
10/23 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että autetaan. Mutta olisiko tuossa ilmiössä samaa pohjaa kuin siinä ettei hymyillä, tervehditä ja höpötellä tuntemattomien kanssa vaikkapa hississä - itseluottamuksen puutetta?

Vierailija
11/23 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhearvojen ja yhteisöllisyyden korostaminen on valtiovastaista toimintaa ja pelaa Puniitin pussiin. Ei kannata 

Vierailija
12/23 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän huolen vain omista asioistani, ei koskaan tiedä mitkä syytteet itse saa jos menee auttamaan.

Vierailija
13/23 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on nykyään itsekkäitä ja lisäksi aivan sekaisin. Aukoo päätä esimerkiksi julkisille työntekijöille kuten roskakuskeille ja lumiauraajille. Paremminkin on mennyt.

Vierailija
14/23 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei auteta ketään koska suomi on maailman onnellisin maa. 

Suomessa ei myöskään terveyskeskukset meinaa auttaa koska ei ole varaa ja ne on ruuhkautunu koska maailman onnellisin kansa potee niin paljon mielenterveysongelmia.

Vierailija
15/23 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko persu?

Vierailija
16/23 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autetaanhan! Jos sinä et auta niin et voi yleistää, ettei muut auttaisi, suurin osa ihmisistä kuitenkin auttaa.

Vierailija
17/23 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autetaanhan täällä koko muuta maailmaa paitsi köyhiä suomalaisia. Jopa rikkaat saa suomessa tukia huomattavasti enemmän kuin köyhät

Vierailija
18/23 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä perskokkarehallitus antaa sellaista esimerkkiä ja kansa on kuuliaista. Autetaan vain maksua vastaan.

Vierailija
19/23 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleistystä taas kerran. Kyllä autetaan. Paitsi jos on huumeveikon näköinen örveltäjä, silloin saa olla rauhassa.

Vähän tapauskohtaisesti autan örveltäjääkin. Vaikka en usein liiku kaupungilla humalassa, niin tavallaan toivon, että jos minulle sen kerran sattuu jotain, saan myös apua, eikä joku vapauta minua puhelimestani ja lompakostani.

Vierailija
20/23 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autetaanhan täällä koko muuta maailmaa paitsi köyhiä suomalaisia. Jopa rikkaat saa suomessa tukia huomattavasti enemmän kuin köyhät

Tämä.

Yhteiskunta ei pahemmin välitä pienituloisista tai köyhistä mutta sitten taas suomen valtio lähettää miljardi tolkulla rahaa ulkomaille. Persut tässä on oikeassa eli ensin oma koti kuntoon ja sitten jos voimme niin sitten voimme auttaa ulkolaisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi