Unelmahäät 2024
Parit julkaistu
Katso lähetysajat : Unelmahäät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2561)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä rakastavat kaikkea halloween-krääsää. Mitä enemmän, sitä parempi. Ovat itsekin pukeutuneita kuin naamiaisiin 🎃
Niin? Ja sinä rakastat live laugh love - seinätarroja. Annetaan kaikkien kukkien kukkia 🌹
Ja "Garpe diem-tatuointeja.
Olisikohan pariskunta oikeasti halunnut järjestää esim. Halloween-pippalot? Ymmärtävätköhän he, että naimisiin mennään siksi että sitoudutaan toiseen loppuelämäkseen? Hääjuhla ei ole jokin teatteriesitys, johon pari saa valita lavasteet.
Ehkä kärjistetty mielipide, olen pahoillani. Mutta tällainen olo jäi näistä häistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä rakastavat kaikkea halloween-krääsää. Mitä enemmän, sitä parempi. Ovat itsekin pukeutuneita kuin naamiaisiin 🎃
Niin? Ja sinä rakastat live laugh love - seinätarroja. Annetaan kaikkien kukkien kukkia 🌹
Ja "Garpe diem-tatuointeja.
Korjaan: Carpe diem
Vierailija kirjoitti:
Joka toinen sana vee-sana ja nää olevinaan aikuisia, ei jatkoon. Eihän nykyajan teinitkään kiroile noin paljoa. Mitä lie halusivat viestittää katsojille?
Tätä minäkin mietin. Mikä kiroilun tarkoitus oli? Yrittivätkö he vähätellä avioitumistaan, oliko se joku defenssimekanismi, jos tuleekin ero. Että koko homma on ollu vain showta.
Ton tyylistä kiroilua kuulee nykyään yläkoulujen välitunneilla, mutta eipä juuri aikuisten ihmisten kesken. Ei se gootteilukaan taida tarkoittaa kiroilua...
Jos kirosanakohdat olisi poistettu, niin ohjelma olisi lyhentynyt merkittävästi.
Kiroilu kuulosti kamalalta, mutta pari oli ihana. Parista huomasi, että tosissaan välittivät toisistaan. Ei lytätty ja haukuttu toista, sekä haluttiin panostaa häihin, tosin omalla tyylillä.
Onnea kuitenkin tällekin parille: viihtyvät hyvin yhdessä, ovat molemmat työssäkäyviä ihmisiä, vapaa-ajallakin tuntui olevan ihan tervehenkisiäkin, hyviä harrastuksia ja pääasia, että tykkäävät toisistaan.
Ketään aikuista ei nykypäivänä hetkauta tällainen arkipäiväinen "alakulttuurityyli" kuten tällä parilla on, mutta äärimmäinen juntteus jaksaa kyllä aina naurattaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämän päivän uutinen: surulliset beiget äidit kauhistuivat, kun heille selvisi että aikuisväestöön kuuluu gootteja/ hevareita.
Tämän ei pitäisi tulla yllätyksenä, kun Tuska-festareiden kävijöiden keski-ikäkin on 35, eikä suinkaan 18. Elämä on liian lyhyt yrittää mahtua johonkin muottiin vain muita miellyttääkseen.
PS. Tuo kiroilu nyt ei ole mikään oleellinen osa alakulttuuria, vaan johtunee parista johtuvista syistä.
Vierailija kirjoitti:
"Mun feivoritti perseenreikä"
Kaunista!!!
Se oli kaunista ja hauskaa. Mutta sen lauseen olis voinut jättää kuvausten ulkopuolelle.
Jukka-Pekassa ja Teeassa oli paljon hyviä piirteitä. Toinen oli yrittäjä ja toinen työskennellyt samassa työpaikassa pitkälti toistakymmentä vuotta. Lisäksi olivat tosi kiintyneitä toisiinsa. Mutta se kiroilu oli jotain ihan älytöntä ja sitten se heidän "lempilauseen" tatuointi iholle tuntui erittäin lapselliselta. Lisäpisteitä saavat vielä ihanasta kissastaan.
Vierailija kirjoitti:
Ketään aikuista ei nykypäivänä hetkauta tällainen arkipäiväinen "alakulttuurityyli" kuten tällä parilla on, mutta äärimmäinen juntteus jaksaa kyllä aina naurattaa.
Puhu vaan itsestäsi, koska noin puolet kommenteista äimistelee parin esteettisiä mieltymyksiä. Kommentoijia on ketjussa kauhistuttanut mm. tatuoinnit, musta huulipuna, "Halloween koristeet", musta juhlatila, ristit väärinpäin jne.
Olen samaa mieltä, että vähemmälläkin kiroilulla selviäisi, mutta häät olivat esteettisesti parin näköiset, vaikkei se ehkä istu valtavirran ihanteisiin. Tyylin kauhistelu on ahdasmielistä ja tätimäistä.
Vierailija kirjoitti:
Jukka-Pekassa ja Teeassa oli paljon hyviä piirteitä. Toinen oli yrittäjä ja toinen työskennellyt samassa työpaikassa pitkälti toistakymmentä vuotta. Lisäksi olivat tosi kiintyneitä toisiinsa. Mutta se kiroilu oli jotain ihan älytöntä ja sitten se heidän "lempilauseen" tatuointi iholle tuntui erittäin lapselliselta. Lisäpisteitä saavat vielä ihanasta kissastaan.
Mikä siitä kissasta teki sun mielestä niin ihanan? Mun mielestä näytti perustympeältä maatiaiselta.
Kyllä tätä tätiä sattui korviin. Vieläkin kaikuu vtu stanat päässä. Yäk.
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan pariskunta oikeasti halunnut järjestää esim. Halloween-pippalot? Ymmärtävätköhän he, että naimisiin mennään siksi että sitoudutaan toiseen loppuelämäkseen? Hääjuhla ei ole jokin teatteriesitys, johon pari saa valita lavasteet.
Ehkä kärjistetty mielipide, olen pahoillani. Mutta tällainen olo jäi näistä häistä.
Ulkopuoliselta voi näyttää Halloween juhlilta tai naamiaisilta, mutta miksi ei tekisi oman näköiset juhlat HEIDÄN tärkeänä päivänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siitä kissasta teki sun mielestä niin ihanan? Mun mielestä näytti perustympeältä maatiaiselta.
Kaikki kissat ovat ihania ja rakastettava, ettäs tiedät! -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän kaikista kissoista ja muistakin eläimistä, kiitos kysymästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän kaikista kissoista ja muistakin eläimistä, kiitos kysymästä.
En mä sitä kysynyt.
Sulhanen oli ainakin taitava. Kodin nikkarointihommat onnistuu varmasti hyvin. Ja tekipä hän kotona ruoat ja leipoi heidän hääkakkunsakin.
Morsian oli tyylilleen uskollinen puvussaan mutta musta huntu ja musta huulipuna oli mielestäni vähän liikaa.
Joka toinen sana vee-sana ja nää olevinaan aikuisia, ei jatkoon. Eihän nykyajan teinitkään kiroile noin paljoa. Mitä lie halusivat viestittää katsojille?