Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**********TOUKOJEN PERJANTAI**********

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea hurjasti TUUTUPII:)

Vierailija
22/29 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin toivotan sinulle onnea Tuutupii, ihania uutisia!

Tervetuloa heidiS23 ja onnea myös sulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin asun tampereella ja oisi kiva tavat muita odottavia tamperelaisia itsellä on tytär 7V.

Vierailija
24/29 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänneppä hyvää näyttää kuuluvan:D sain kaikessa rauhassa lukea koko pinon läpi ilman keskeytyksiä!!Poika nukkumassa ja mies lähti veljensä luo. mä saanki viettää aikaani koneella hetken :)

ONNEA ONNEA TUUTUPII!!!!!Aivan mahtava juttu!!Toivotaan että kaikkii menee hyvin:D

ONNIPAPUNEN;ihan kiva olis tavata uusia ihmisiä...tapaamiset vaan melkein aina on tuola Helsingissä etten ite sinne asti uskalla lähteä yksin tai pojan kanssa,mutta oikein ihana ajatus ja ilman muuta sellanen kehitteille.....paikasta riippuu pääsenkö itse osallistumaan,mut on täälä näköjään moni muukin innostunut=) tosi mukavan olonen porukka ainakin täälä on!!!

KOLMEPLUSYKS lapsiluku ei meillä toivottavasti oo täynnä;) no toistaiseks oon ajatellut jäädä tähän kahteen mikäli tämän toisen maailmaan saan kunnialla,mutta oon kyllä miettinyt et tulevaisuudessa vielä lapsia haluan yhden tai kaksi,jos niitä vain meille lisää suodaan! koskaan ei tietenkään voi etukäteen mitään päättää,mut onneks ollaan miehen kans ainakin vielä sitä mieltä et lisääkin lapsia vielä on toiveissa...mut ei aivan heti!

Tohon unohteluun ja hajamielisyyteen tunnen itsenikin hyvin:) kummasti unohtelen asioita mitä piti sanoa tai oon hajamielinen,puhun mitä sattuu välillä!musta ei aina saa selvää,mieskin toetaa usein että kiva kun hän joutuu arvaamaan mitähän mä nyt tarkotin:)

Siivottua sain minäkin!!jee!tuli vihdoinkin matotkin tuuletettua kunnolla ;) sisko oli meillä pojan kans päivällä niin sain rauhassa siivota. eikä ton pojan kans voi oikein imuroida kun se pelkää imuria niin kovasti:(

Tällästä taas vaihteeksi....nyt taidan rientää suihkuun! perjantai-illan jatkoa kaikille!!!!!!

toymama 20+6

Vierailija
25/29 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska meitä on ympäri suomen, voisi olla reilua järjestää se keskemmällä suomea, kuin Helsingissä...

Ja voihan täällä sopia vaikka pienempiä treffejä eri paikkakunnille???

Tervetuloa uusillekkin :)

OP yhäedelleen 23+3 :)

Vierailija
26/29 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taustavoimasta on kyse, tällä kerralla jyräät varmaan rv 54 asti, sen verran raskautesi toivojia täällä on!

TAPAAMISESTA: Täällä Oulussa voisi olla varmasti yksi tapaaminen, meitä on useampia. En muista enää nimimerkkejä! Esim. Stocmannin Vintti joskus? Siellä tapailtiin aikoinaan maalismasut 05...

LAPSILUVUSTA: Meillä tänhetkinen toive ois 4-5. Aikaakin meillä iän puolesta ois (ja sen puolesta revohkaa vois jatkaakin;)), mutta ollaan ajateltu, että halutaan tää pikkulapsiaika suht samaan syssyyn. En jaksais aina taloon uutta vauvaa esim. 5v. välein. Ainakin nyt tuntuu siltä. Saa nähdä, johtaako krooninen vauvakuume iltatähteen/iltatähtiin... Itseasiassa en kyllä jaksaisi näitä raskauksia yhtään enempää, vauvoja kylläkin;)

Soittelin tänään neuvolaan, ja olipa taas joo. Kyselin, oisko aiheellista tavata lääkäriä ennen rv 27-28 (jolloin mulla toinen kerta on) noitten suppareitten takia. Sanoin, että kipeitäkin tulee välillä, niitä ei kyllä päivittäin. Kivuttomia joskus sarjoina. Sanoi vain, että se kuuluu asiaan näillä viikoilla, kun kohtu kasvaa. (Oikein äidillisesti). Sanoi, että voin mainita asiasta seuraavalla neuvolakäynnillä, jos asia vielä painaa mieltä. Olen ihan liian kiltti!! En siinä sitten alkanut mitään. Päätin vain itsekseni, että soitan kyllä joku päivä uudelleen toiselle " tädille" , jos niitä kipeitä vielä tulee. Tuli oikein raivostus tuota säästäväisyyttä kohtaan, koska eihän sitä millään muulla voi selitellä. Sillä, että saan käydä 10min. lääkärin luona voidaan säästää paljon, jos kohdunsuulla onkin tapahtunut jotain.

No, se on perjantai-ilta, mammat! Esikkokin kuulosti hiljenevän huoneeseensa, joten ei kun lämmittelemään isäukkoa! Jos OIKEIN taitava olisi, saisikohan sieltä hieronnan???

OM rv ?? Olen jo mennyt sekaisin

Vierailija
27/29 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin yks päivä kirjotin, seuraavana päivänä taas en voinu.. =( Ja nyt taas voin..

No, luin pinon läpi, mutta en muista kovin paljon. Eikä tullu sit kirjotettua asioita mihinkää ylös, kun luulin etten voi kommentoida kuitenkaan..

Mutta tuutupiille PALJON ONNEA! Mä muistan, kun silloin mietin että toivottavasti teille annetaan pian mahdollisuus yrittää uudestaan.. Nyt toivotankin kaikkea hyvää! Jos muistat niin tule aina välillä kertomaan kuulumiset!

Lapsiluvusta oli puhetta. Meillä se on varmaan täynnä. Sen tiedän, että lähiaikoina ei lisää tule, mutta koskaanhan ei voi sanoa että ei koskaan..=)

Mä olin pari päivää nyt yhdessä työpaikassa.. Siellä jokin tosi tympeä haju (home tms.), joka sai yskittämään, äänen katoamaan ja niiskuttamaan. Mutta kaikista pahinta oli se, että mä haisin ihan sille hajulle! YÖK! Eilen laitoin kaikki vaatteet saunaan, että laitan ne sit tänään sinne päälle, kun ne oli siis puhtaat mutta haisi. Tänään sit taas suihkuun heti ku tulin ja kaikki vaatteet koneeseen. Toppatakkikin..=)

Hassua, kuinka näin raskaana hajut voi olla noin iso juttu..=)

Mutta nyt, mä toivotan teille hyvää viikonloppua, jos mä en taas pääse tänne kirjottamaan..

miitu78 rv 23+5

Vierailija
28/29 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mä taas kukun ja kirjoittelen teille.

Tapaaminen kuulostaa kivalta, mutta en varmaan uskalla lähteä ajelemaan minnekään pidemmälle, kun se on yksi niitä pahimpia supistusten aiheuttajia. Siis autossa istuskelu. Ja asun siis täällä Vantaalla. Ihana ajatus kylläkin.

Lapsiluvusta oli juttua. Meillähän on nyt toi poitsu 4,5v (+ hänen " enkeli-veli" ) ja tämä tuleva on siis toinen. Jos kohdunkaula pysyy kiinni loppuun asti, niin haluaisin ehkä vielä kolmanen lapsen. Tai niin luulen, nyt kun tämä vanhin on jo niin helpossa iässä ja vauvavaiheen väsymys jne. on unohtuneet :) Mutta jos tämä raskaus päättyy ennen aikojaan ilman mitään ulkoista syytä, niin biologisia lapsia tuskin enää yritämme. Tosin kansainvälinen adoptio ei ole meille ihan vieras ajatus. Se vaan tuntuu tulevan vaikeammaksi jatkuvasti.

Erilaisista vuodoista täällä on ollut juttua. Mullakin on ollut normaalia voimakkaampaa valkovuotoa koko raskauden ajan. Rinnoista ei onneksi tule mitään, vielä.

HeidiS23, tervetuloa mukaan. Mulla on la 30.5. eli peräkkäisinä päivinä sitten mennään.

Tuutupii, olipas ihana kuulla näin hyviä uutisia. Toivon, että raskautesi menee nyt oikein hyvin ja saat vauvan ajallaan. Onnea!

OnnellinenMamma, mulla kanssa meinaa vähän adrenaliini kiehahtaa, kun ei meinaa lääkäriin päästä. Kun sain silloin pari viikkoa sitten oikein vääntää, että pääsin sinne päivystykseen. Mä olen vaan aiemmasta kokemuksesta sen verran sisuuntunut, että en antanut periksi. Nyt ultrassa lääkäri sanoi mulle, että jos tulee jotain ongelmia, niin marssit tänne vaan, siis päivystykseen. En tarvitse mitään lähetettä tai soittoja etukäteen. Ihan kiva kuulla. Ja onneksi tämä samainen lääkäri nyt muutenkin päätti, että minua seurataan tarkemmin, niin ei tarvitse itse aina ängetä päivystykseen. Kun nyt vasta alkaa vauvallekin tulla painoa, joten haluan että kohdunkaulaani seurataan jatkossakin.

Muuten ultrassa kone laski vauvan mittojen perusteella painoarvioksi 348g. Oli oikein hyvät mitat siis. Yli puolet jo meidän 4-vuotiaan syntymäpainosta, joka oli 660g.

Laru rv 20+2 tai kun kello on jo yli 12 yöllä, niin 20+3 ;)

Vierailija
29/29 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on siinä hyvä sauma että jos tarvii lääkäriin päästä niin ainakin sairaalaan ottavat heti tutkimuksiin on tosta turnerin mosaiikista jotain hyötyä,mulla on uusi ultra rv28 vauvan kasvun takia,vähän sitä ihmettelin kun luin jostakin että 20vk vauva painaa noin 325g ja mulla painoi 358g.

Tapaamisista:eikö eripuolilla olevat äidit voisi suunnitella omaa tapaamista ettei tarvisi joidenkin ajaa tai tulla pitkienkin matkojen takaa esim. tamperelaiset voisivat tavata omana porukkana jne.Itse en ainakaan pääse tapaamisiin kun ei ole ajokorttia.