Tod. näk. rasvaluomen poisto julkisellako?
Poistetaanko rasvaluomia TK:ssa? Minulla sellainen häiritsevässä paikassa ja haluaisin siitä eroon.
Jos julkisella ei poisteta niin missä poistetaan ja mihin hintaan? Olen opiskelija, niin ei ole kauheasti ylimääräistä, mutta luomi todellakin alkanut ärsyttää.
Kommentit (16)
ihotautilääkäri.
Julkisesta en tiedä.
Ainiin! Unohtui tosiaan vielä kysyä voisiko luomea yrittää jäädyttää itse apteekista saatavilla kyrotuotteilla? Jos tästä kokemusta niin olisi kiva kuulla.
-ap
Ihotautilääkäri luultavasti rapsuttaa sen pois.
Vierailija kirjoitti:
Miten mä sellaiselle pääsen?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Sori, unohda, riippuu luonesta.
Vierailija kirjoitti:
Koulun lääkäri?
Terkkarilta kysyin ja sanoi että on ilmeisesti rasvaluomi, mutta ei tarvitse tehdä sille mitään. Mun mielestä se tulisi poistaa, koska rein sitä vahingossa ja on just sellaisessa paikassa että hinkkaa.
-ap
-ap
Terveystalolla tai Mehiläisessä tms. varaat ajan suoraan ihotautilääkärille jonka osaamisena on poistaa luomi.
Mulla on pari kertaa poistettu luomia terkkarissa. Siitä on jo aikaa, joten en tiedä tekevätkö sitä enää. Mulla leikattiin ne pois ja suljettiin haava tikillä. Kannattaa varata aika terkkariin, siellä se sitten selviää.
Vierailija kirjoitti:
-ap
Terveystalolla tai Mehiläisessä tms. varaat ajan suoraan ihotautilääkärille jonka osaamisena on poistaa luomi.
Paljonkohan tuollainen toimenpide maksaa? En uskalla varata aikaa jos maksaa satoja.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Paljonkohan tuollainen toimenpide maksaa? En uskalla varata aikaa jos maksaa satoja.
-ap
Katso ko lääkärin palkkio
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
-ap
Niillä on joistain toimenpiteistä netissä hinnasto. Jos ei sieltä löydy, niin voi myös soittaa ja kysyä hintaa.
Soitappa tk.hon, niin asia selviää
Tk:ssa multa poistettiin vuosi sitten kaksi rasvaluomea jäädyttämällä.
Mulle sanottiin, että kauhaistaan vaan pois. Selässä just rintaliivien alapuolelle tulee tuo luomi.
Kiitos jo etukäteen jos viitsit vastata :)