Vinkki niille jotka tykkää mukavista kotimaisista vaatteista
Jos mukavuus, laatu ja kotimaisuus on sinulle tärkeitä, vinkkaan että tsekkaa Ommellinen verkkokauppa. He tekevät vaatteet Jyväskylän kupeessa. Toinen mistä löytyy muutamia kivoja vaatteita on Paa Pii. Heillä tuotanto Kokkolassa ja verkkokauppa löytyy mutten ole sitä käyttänyt. Versonpuodilla on ihania vaatteita, mutta tuotanto ulkomailla (suunnittelutyö ja myynti Suomessa, Kempeleessä).
Vinkkaa vinkkisi minulle jos haluat suositella jotain hyväksi havaitsemaasi.
Kommentit (23)
Menenpä mihin tahansa kauppaan tai verkkokauppaan niin suurin osa vaatteista on minulle nou-nou, mutta aina sitä jotain kivaakin löytää. Tykkään siis kaikista vinkeistä ja käyn vilkaisemassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen tanttaikäinen, mutta en silti halua pukeutua riemunkirjaviin vaatteisiin, jotka muistuttavat malliltaan lähinnä yöpaitaa tai jumppatrikoita.
Haluan tyylikkäitä, hyvin istuvia vaatteita, nyt kun taas voin niitä käyttää. Käytännössä on ihan mahdotonta löytää sellaisia, varsinkin kun haluan vaatteeni valmistettavan Suomessa. Ja en laske Suomessa valmistetuksi tuotetta, joka on suunniteltu täällä, mutta ompelu teetetään halpatuotantomaissa.
Ollapa muutkin vaatteeni, kuin toissa kesänä ostamani T-paita, josta myyjä osasi kertoa, että kangas oli kudottu Tampereella, painettu pienessä kylässä Tampereen lähellä ja ommeltu Nokialla.
Aloituksessa mainittu Ommellinen Jyväskyssä ja Paa Pii Kokkolassa ompelevat itse tuotteensa. Versonpuoti Kempeleessä ei ompele.
Olen tanttaikäinen, mutta en silti halua pukeutua riemunkirjaviin vaatteisiin, jotka muistuttavat malliltaan lähinnä yöpaitaa tai jumppatrikoita.
Haluan tyylikkäitä, hyvin istuvia vaatteita, nyt kun taas voin niitä käyttää. Käytännössä on ihan mahdotonta löytää sellaisia, varsinkin kun haluan vaatteeni valmistettavan Suomessa. Ja en laske Suomessa valmistetuksi tuotetta, joka on suunniteltu täällä, mutta ompelu teetetään halpatuotantomaissa.
Ollapa muutkin vaatteeni, kuin toissa kesänä ostamani T-paita, josta myyjä osasi kertoa, että kangas oli kudottu Tampereella, painettu pienessä kylässä Tampereen lähellä ja ommeltu Nokialla.