Minkä merkkinen auto teillä on ja mikä vuosimalli?
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Toistuva aloitus. Joku elvistelee uudehkolla Volvolla.
Ei volvolla voi elvistellä
Nyt jos kovin velkainen sähköauto niin kyyti tulee olemaan todella kylmää kun hankkiutuu sitten eroon kun velka voi olla sitten isompi kuin auton arvo.
Vierailija kirjoitti:
Nyt jos kovin velkainen sähköauto niin kyyti tulee olemaan todella kylmää kun hankkiutuu sitten eroon kun velka voi olla sitten isompi kuin auton arvo.
Kuka ostaa auton velaksi? Mun kaikki kolme sähköautoa on ostettu käteisellä uusina.
Armeijan huutokaupasta ostettu GAZ maastoauto, valmistettu varmaan joskus Kuuban ohjuskriisin jälkeen, mutta ennen Vietnamin sotaa.
Mazda 5, vm 2010. Ei vikoja, käynnistyy jopa -40 asteen pakkasilla kuin palmun alta, tilaa on golf/laskettelu ym välineille
Hyundai Ioniq plug in - hybridi vm 2020.
Vierailija kirjoitti:
Siinä kohtaa kun av-palstalla näkee sijoitusneuvoja, kuten tässä, niin kannattaa toimia juuri päinvastoin. Taksikuskien vinkkien kanssa sama sääntö.
Uutta polttomoottoriautoa nyt ei ainakaan kannata ostaa. Siinä arvo laskee satavarmasti pitkän päälle. Sähköauto suht varma ostos - ellei heti ekan vuoden jälkeen ole sitä myymässä. Ekat vuodet ovat kalleimmat kaikissa autoissa, mikä nyt on ollut vuosikymmeniä jo tiedossa.
Minä olen päätynyt tilaan, missä rannekelloni on arvokkaampi kuin autoni.
Sitä voi sitten miettiä, että onko kello kallis vai auto halpa, niin.
Volkswagen Minigolf. Kätevä kauppakassi.
Ökymax Super XL 3000, vuosimalli 2025
BMW vm 2002.