Seiska: Tähän Jasmine Pajari erityisesti rakastui Hjallis Harkimossa: ihana lompakko
Kommentit (105)
Hyvä että molemmat ovat löytäneet itselleen sopivaksi katsomansa. Itse en pystyisi olemaan itseäni tuplasti vanhemman kanssa edes rahasta. Hjallis vaikuttaa ihan mukavalta tyypiltä sinänsä, mutta olen vähän yllättynyt sen jälkeen kun tuli politiikkaan, miten vaikuttaa vähän hölmöltä. Sitä jotenkin ajattelee aina että vaurastumiseen pitäisi olla viisas, mutta kai siihen riittää joku kapea-alainen ymmärrys siitä omasta alastaan millä toimii.
Vierailija kirjoitti:
Miten vaikuttaa teidän elämäänne? Mulle ainakin ihan vi...... sama miten täysin tuntemattomat ihmiset elävät elämäänsä.
Ei vaikuta mitenkään paitsi, että hyvä kun on löytänyt naisen niin ei ainakaan minua tarvitse ahdistella:D
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että molemmat ovat löytäneet itselleen sopivaksi katsomansa. Itse en pystyisi olemaan itseäni tuplasti vanhemman kanssa edes rahasta. Hjallis vaikuttaa ihan mukavalta tyypiltä sinänsä, mutta olen vähän yllättynyt sen jälkeen kun tuli politiikkaan, miten vaikuttaa vähän hölmöltä. Sitä jotenkin ajattelee aina että vaurastumiseen pitäisi olla viisas, mutta kai siihen riittää joku kapea-alainen ymmärrys siitä omasta alastaan millä toimii.
Minusta vanhemmassa miehessä ei ole mitään vikaa jos on hyvännäköinen ja mukava, mutta jos ei ole hyvännäköinen ja mukava niin.
Parikymppiset naiset kiihottuvat 70v ukkeleista.
Vierailija kirjoitti:
Parikymppiset naiset kiihottuvat 70v ukkeleista.
Ukkeleiden lompakoista
Harkimo ei sovi politiikkaan. Muuta ei tee kuin mäkättää.
Kyllä 70 v. mies on vanha 36v.Ei siitä mihinkään pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän tuo Hjallis ole edes oikeasti rikas, vain varakas.
No Hjallijsen omaisuus 10 - 15 miljoonaa ehkä..
Suomen puitteissa jo rikas mun mielestä,
vaikka tietysti Suomessa on huomattavasti häntä rikkaampia aika montakin.
Jenkeissä käytetään termiä High Net Worth Individual jos netto-omaisuus miinus kodin arvo on yli miljoona dollaria. Jos osaisuus on yli 5 miljoonaa niin net worth on very high ja yli 30 miljoonaa ultra high.
Mun täytyy sanoa, että olen aina tykännyt itseäni vanhemmista miehistä, mutta en mä kyllä Hjalliksesta kiinnostuisi vaikka olisi miljardööri. Onhan se nyt ihan elähtäneen näköinen, eikä se huumorintajukaan ihan kaikkea pelasta. Mutta jokainen tyylillään
Mikäli Pajarin Isän kommentit pitää paikkansa niin huonolta näyttää. Kulttuurierot mittavat.
Tyttö on lapsellinen ja oikukas. Ihan kolmekymppisen jutut, ne erottaa hyvin. Lapsettoman osalta, kun on vain omaa etuaan ajanut, eikä tarvinnut muista huolehtia, näkyy eritoten selvästi kuinka vain prinsessana haluaa olla.
Nyt vielä julkisuudessa sata lasissa.
Ex-mieskin oli lähemmäs 70v ja Harri nimeltään, kuoli, jos lie vanhuuteen...
Harkimokin varmaan ihastui Pajarin ihanaan lompsaan. Molemmat saivat mitä halusivat. Homma toimii. Mikäs siinä.
Kuoliko edellinen mies väsyneenä, hikisenä mutta onnellisena?
Luulin Hjallista fiksuksi. Se, että ottaa rinnalleen vanhoja miehiä saalistavan, ei ole kovin fiksua Hjalliselta. Saikohan se ex sydärin Jasminen takia? Noinkin iso ikäero on selvää rahan perässä juoksemista. Hjallis herää! Eikä ihme ettei Joel eikä Janni seuraa Jasminea instassatajuavat kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän halliksen pojat tykkää kun on samanikäinen nainen kainalossa. Hallishan on jo 70-vee.
Pojat on hiljaa etteivät menetä tulevaa perintöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän halliksen pojat tykkää kun on samanikäinen nainen kainalossa. Hallishan on jo 70-vee.
Pojat on hiljaa etteivät menetä tulevaa perintöä.
Entä jos vanhuudenhöperö määrää testamentilla toisin?
Hjallis on liikemies ja fiksu sellainen. Hjallis ei vain osaa ilmaista itseään suomenruotsalaisena yhtä hyvin kuin jos olisi suomalainen äidinkieleltään. Minulla on useita suomenruotsalaisia kollegoja ja heidän puhetyylinsä on töksähtelevä.
Vanhassa vara parempi. Monessakin suhteessa. Eikä tarvii jatkuvasti olla jonkun makuupatjana.