Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seiska: Tähän Jasmine Pajari erityisesti rakastui Hjallis Harkimossa: ihana lompakko

Vierailija
05.02.2024 |

no tietysti

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se Hjallis näkee tuossa muidussa? Eikö sitä kukaan ihmettele?

Vierailija
62/105 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55 vuotias nainen, enkä voisi ikinä kuvitella olevani edes 60 vuotiaan miehen kanssa. Nämä ja iältään jops 80v pappparaiset kyllä kehtaavat yrittää jotain, koska luulevat ilmeisesti että hekin voivat sada nuoren hoitajan itselleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä se Hjallis näkee tuossa muidussa? Eikö sitä kukaan ihmettele?

Ei ainakaan henkistä yhteyttä.

Vierailija
64/105 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On outoa kyllä. 

Vierailija
65/105 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tollaselle naiselle on olemassa nimitys eikä se ole nätti nimitys.;)

Jep. Ja sen lompakon sisältö tais kans "hieman" vaikuttaa asiaan...

Vierailija
66/105 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 55 vuotias nainen, enkä voisi ikinä kuvitella olevani edes 60 vuotiaan miehen kanssa. Nämä ja iältään jops 80v pappparaiset kyllä kehtaavat yrittää jotain, koska luulevat ilmeisesti että hekin voivat sada nuoren hoitajan itselleen. 

Silti noille tuntuu noita tyttöjä löytyvän...

Vierailija
67/105 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tollaselle naiselle on olemassa nimitys eikä se ole nätti nimitys.;)

Palstamamma?

Vierailija
68/105 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuo Hjallis ole edes oikeasti rikas, vain varakas.

KÖLLIS LEUATON HÖRKINÖ JA HELVATAN RUMA RAHALLA TUSSUA SAA HÄN.

Vierailija
69/105 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komea nuori mies voisi olla Jasminelle jossain. Ehkä hyväluonteinen. Mutta ei käy selvästi. Myös matkustelua vapaana ja onnellisena. 

Jasminen ikäluokan miehet alkavat vinkumaan jälkikasvua. Voi olla että Jasmine ei sellaista elämää halua, ymmärrän hyvin.

Vierailija
70/105 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikkääpäs kun Jasmin Hjallis pyöräyttävät vielä muksun. Jolle ja Janni kun eivät ole kykeneväisiä jostain syystä.

Mikä ihmeen fetissi palstamammoilla on muiden lisääntymistä kohtaan. Ei kaikki halua lapsia.

Vierailija
71/105 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Harkimo ei ois julkisuuden henkilö eikä liikemies vaan aikaansa eläkeukkojen kanssa huoltsikalla viettävä mies, ei Pajari ois kattonutkaan häneen päin.

Raha & julkisuus sillä saa vaikka mitä.

Vierailija
72/105 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Harkimo ei ois julkisuuden henkilö eikä liikemies vaan aikaansa eläkeukkojen kanssa huoltsikalla viettävä mies, ei Pajari ois kattonutkaan häneen päin.

Raha & julkisuus sillä saa vaikka mitä.

Kiteytit tämän hyvin. Tuskin joo Esson baarista olisi ukkoa huolinut! Minä voisin huoliakin, mutta korkeintaan kaksi vuotta itseäni vanhemman, mieluummin muutamaa vuotta nuorempi saisi olla. 

Vierailija
73/105 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän halliksen pojat tykkää kun on samanikäinen nainen kainalossa. Hallishan on jo 70-vee.

Hjalliksen pojista ainoastaan vanhin on samaa ikäluokkaa Jasminen kanssa, nuoremmat on 13 ja 16 vuotta Jasminea nuorempia.

Vierailija
74/105 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän halliksen pojat tykkää kun on samanikäinen nainen kainalossa. Hallishan on jo 70-vee.

No käyvät tietty jälkiliukkailla.

Vierailija
75/105 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vain kuvitella, miten J marisee H:lle illat pitkät kun niin haaveilee häistä. Varmaan näkee enneunia raskaudesta ym ym jota suoltaa ukonhörskänälle. 

Jos H ei taivu, niin J:n ehkäisy pettää, onhan H kunnon sonni. ;) 

Vierailija
76/105 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pajari on erikoistunut rikkaisiin vanhempiin miehiin. Hjallis ei saisi ketään naista, jos olisi konepaja haalarit päällä. 

Vierailija
77/105 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hjallis ei ole rikas, jolle nikkaroi ihan omin kätösin venttänsä ja janni ajaa rallia. Jasmin menee tuohon pakkaan ihan hyvin. Luultavasti maksaa itse kaiken ja on rakastunut johonkin muuhun tuossa äijässä, kun rahaan. 

Vierailija
78/105 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauraus tuo turvaa. Vaikka olisikin omat rahat ja kulut jaettu, niin kyllä se vaan helpottaa jos tietää että tiukan paikan tullen mies voi vähän jeesata. 

Minulla on silleen nurinkurinen tilanne, että olen AINA elättänyt omat kumppanini. Nyt minulla on mies jolla on varallisuutta, mutta ei kuitenkaan rahaa. Eli kaikki varat on kiinni kiinteistöissä. Koska olemme naimisissa (muusta kuin rahasta johtuen) koen olevani velvollinen elättämään miestäni. 

Minulla on hyvä palkka, mutta ei oikeastaan varallisuutta. Ei myöskään kyllä velkaakaan. 

Tuntuu tutulta, on varallisuutta mutta ei rahaa. Lopeta ukkosi elättäminen. Myyköön vaikka yhden kiinteistön, sitten on rahaa törsätä eikä tarvi rouva siivellä elää. 

Vierailija
79/105 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen tämä edellisen kirjoittajan kommentti, joka käy Hjallis-ketjuja ilmeisesti lukemassa. Mielenkiintoista on myös se, että kaikki ketjut näköjään poistettu. Olisiko Hjallis morsion kanssa näitä lukemassa, kun julkisuus tuntuu heitä kiinnostavan kovastikin. Liike Nytille he tuskin tätä julkisuutta kuitenkaan hakevat. Jasmine jo toista vanhaa miestä viihdyttää, ei ole sattumaa, ehkä se on omaishoitajuus ja vaipanvaihto hänen tavoitteensa elämässä.

Ei muakaan kiinnosta miten joku julkkis elää tai mitä tekee. Itse ainakin klikkasin tämän auki vain nähdäkseni mitä ap asiasta kirjoittaa ja mitä haluaa asiasta sanoa. Kiinnosti siis ap:n mielipide, ei joku Hjallis ja sen emännän suhde. 

Vierailija
80/105 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sieltä vielä ankkurilapsi saadaan aikaan ja hyvät elarit