Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seiska: Tähän Jasmine Pajari erityisesti rakastui Hjallis Harkimossa: ihana lompakko

Vierailija
05.02.2024 |

no tietysti

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuo Hjallis ole edes oikeasti rikas, vain varakas.

Vierailija
2/105 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän halliksen pojat tykkää kun on samanikäinen nainen kainalossa. Hallishan on jo 70-vee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaselle naiselle on olemassa nimitys eikä se ole nätti nimitys.;)

Vierailija
4/105 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on ikä, ei tarvitse enää kauan perintöä odotella, sama oli jo edellisen ukkonsa kanssa

Vierailija
5/105 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ensimmäinen kerta, kun minäkin kaipaisin ap:lta linkkiä.

Vierailija
6/105 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasmine pääsi kakkoskierrokselle

Vierailija
7/105 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mukava silitellä Hjalliksen paksua lompakkoa.

Vierailija
8/105 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sugar Daddy

Vierailija
9/105 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakka kantensa löytää; Hjalliskin rakastui Pajarin ihanaan nahkalompakkoon.

Vierailija
10/105 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin niin teennäinen koko suhde. 35v ja 70v on aivan eri ymmärrys elämästä yleensä. 

Tytölle tärkeää helppo elämä ja suhteellisen kuluton asuminen. Ei puutetta kalasta ja viinistä eikä muustakaan sapuskasta. Tähän tottui jo edellisen kumppaninsa kanssa jolle naureskeli yhteisessä haastattelussa. Juoni likka joka liisteröi itsensä Harkimon perheeseen joka hänet on niin hyväksynyt. Eiväthän he sano ääneen mitä ajattelevat. Ura on tärkein ei perhe. Kävelee laiturilla ja miettii. On niin väsynyt töistään. Kuulostaa jännältä tuon ikäisen sanomana. Toiset hoitaa lapset ja maksavat asuntoaan työttöminäkin. Miten voi olla että joku olisi kiinnostunut mitä tämän tyyppisillä on sanottavaa. Aika juntti on tämäkin kansa. Hallis on kohdellut huonosti naisiaan kuten Lentsuaan ja varmaan Hellua mutta tämän kanssa hymyilee kun päänsä pohjaan lyönyt Lahna. Mikä noita vanhoja, ennenaikaisesti vanhentuneita ukkoja vaivaa ? Kysyy tosi pirteä, hyväkroppainen, muodikas, tunneälykäs, urheilullinen 65v juoksijanainen.

Vierailija
11/105 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin uutisointi tästä parista oli hulvattoman hauska. Eivät hae julkisuutta, mutta ovat jatkuvasti lehdissä milloin Savoyssa milloin missäkin, Jasmine tietysti laittautuneena muotikuvauksiin;) Nyt aloittivat ilmeisesti yhteisen podcastin, mutta eivät hae julkisuutta eikä julkisuus heitä saavuta merenrantatalosta;) Salli mun nauraa:D Ai niin ja Jasminen pitkät sääret Hjalliksen sylissä veneillessä, eipä tietenkään ole tarkoitus hakea julkisuutta:D :D Itse olen mallinnäköinen, nykyään yli 50 v nainen ja olen aina voinut valita mieleiseni miehen, koska siihen pystyn. En olisi ikimaailmassa 35 vuotiaana voinut tikullakaan koskea 70 v mieheen. Joko rahan ja julkisuuden perässä tai sitten Jasminella on paha ongelma isäsuhteensa kanssa. Näitä sugar daddyn etsijöitä tuntuu nykyään riittävän ja Hjallis-parka on mennyt ihan sekaisin. Mahtaa poikia hävettää, kun isä on kuin puulla päähän lyöty, nuorempi ja kauniimpi seura kuin pojilla:D 

Vierailija
12/105 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vaikuttaa teidän elämäänne? Mulle ainakin ihan vi...... sama miten täysin tuntemattomat ihmiset elävät elämäänsä. 

Vierailija
13/105 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen tämä edellisen kirjoittajan kommentti, joka käy Hjallis-ketjuja ilmeisesti lukemassa. Mielenkiintoista on myös se, että kaikki ketjut näköjään poistettu. Olisiko Hjallis morsion kanssa näitä lukemassa, kun julkisuus tuntuu heitä kiinnostavan kovastikin. Liike Nytille he tuskin tätä julkisuutta kuitenkaan hakevat. Jasmine jo toista vanhaa miestä viihdyttää, ei ole sattumaa, ehkä se on omaishoitajuus ja vaipanvaihto hänen tavoitteensa elämässä.

Vierailija
14/105 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea nuori mies voisi olla Jasminelle jossain. Ehkä hyväluonteinen. Mutta ei käy selvästi. Myös matkustelua vapaana ja onnellisena. 

Vierailija
15/105 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet todellakin ajattelevat alapäällään.

Vierailija
16/105 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs se on Hjalliksen virnuillessa kun nuoria misuja tunkee ovista ja ikkunoista ihan väkisin.

Vierailija
17/105 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin rakastuisin naiseen samalla tavalla, jos se olisi mitenkään mahdollista tai edes sosiaalisesti hyväksyttyä. Eläisin mielelläni naisen rahoilla ja nauttisin korkeasta elintasosta.

Vierailija
18/105 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet todellakin ajattelevat alapäällään.

Ja naiset vain miehen lompakkoa.

Vierailija
19/105 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapuolinen suhde, molemmat rakastaa toistensa lompakoita ;)

TOisella se on takataskussa ja toisella jalkojen välissä.

Vierailija
20/105 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauraus tuo turvaa. Vaikka olisikin omat rahat ja kulut jaettu, niin kyllä se vaan helpottaa jos tietää että tiukan paikan tullen mies voi vähän jeesata. 

Minulla on silleen nurinkurinen tilanne, että olen AINA elättänyt omat kumppanini. Nyt minulla on mies jolla on varallisuutta, mutta ei kuitenkaan rahaa. Eli kaikki varat on kiinni kiinteistöissä. Koska olemme naimisissa (muusta kuin rahasta johtuen) koen olevani velvollinen elättämään miestäni. 

Minulla on hyvä palkka, mutta ei oikeastaan varallisuutta. Ei myöskään kyllä velkaakaan.