Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Määräaikainen 8-9 sentin sähkösopimus olisi tullut halvemmaksi kuin pörssisähkö.

Vierailija
05.02.2024 |

Onko tämä "pörssisähkö on aina halvin" -hokema kusetusta? Tammikuu oli n. 14 senttiä kWh ja nyt tulee taas kalliit hinnat. Huomenna 30 senttiä. Hyvä alkaa nostaa pörssihintoja, kun on saatu ihmiset pakotettua asiakkaiksi. 

Kommentit (1238)

Vierailija
741/1238 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just katsoin, että viimeisen viikon pörssisähkön keskihinta on ollut meillä alle 0,7 c/kWh. Aika paljon masentaisi maksaa 9 c/kWh hintaa eli reilusti yli kymmenen kertaista hintaa!

Että osaat olla yksinkertainen. Viime viikonko sä sitä sähköä vaan oot käyttäny?

Et talvella olleenkaan siis?

Ei oikeesti miten tyhmää tällänen. Et sä voi katsoa yhtä viikkoa ja perustella sillä.

Tai no ehkä se on sun paras puolustus.. 

No, viimeisen kuukauden keskihinta meillä alle 3c/kWh. Viimeisen vuoden totetutunut pörssisähkön hinta meillä alle 6c/kWh! Revipä siitä!

Vierailija
742/1238 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on povanneet sähköjen hintojen nousua. Ei laskua, joten mistä liene saanut väärät tietosi.

Olet taas kerran väärässä. Oikeastaan olet aina väärässä.

https://www.vertaasahkot.fi/sahkon-hintaennuste-2025/

Ennustettu sähkön hinta Suomessa on tammikuu 2025: 9.53 snt/kWh

Sori mutta katsoit väärästä taulukosta. Olit taas väärässä!

Ei se paljoa parempi oo 2025kään.

Ihan turhaan leijut. Sentin heitto sinne tänne.

Se ei taida ymmärtää myöskään että ne on ennusteita. Noh oman tyhmyytensä paljastaa kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/1238 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on povanneet sähköjen hintojen nousua. Ei laskua, joten mistä liene saanut väärät tietosi.

Olet taas kerran väärässä. Oikeastaan olet aina väärässä.

https://www.vertaasahkot.fi/sahkon-hintaennuste-2025/

Ennustettu sähkön hinta Suomessa on tammikuu 2025: 9.53 snt/kWh

Sori mutta katsoit väärästä taulukosta. Olit taas väärässä!

Ei se paljoa parempi oo 2025kään.

Ihan turhaan leijut. Sentin heitto sinne tänne.

Koko vuosi halvempi.

Vierailija
744/1238 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

PÖRSSISÄHKÖ ON AINA HALVIN.

Vierailija
745/1238 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just katsoin, että viimeisen viikon pörssisähkön keskihinta on ollut meillä alle 0,7 c/kWh. Aika paljon masentaisi maksaa 9 c/kWh hintaa eli reilusti yli kymmenen kertaista hintaa!

Että osaat olla yksinkertainen. Viime viikonko sä sitä sähköä vaan oot käyttäny?

Ei oikeesti miten tyhmää tällänen. Et sä voi katsoa yhtä viikkoa ja perustella sillä.

No, viimeisen kuukauden keskihinta meillä alle 3c/kWh. Viimeisen vuoden totetutunut pörssisähkön hinta meillä alle 6c/kWh! Revipä siitä!

Luulet että mua kiinnostaa? Revi keskenäs vaan mitä tykkäät. Vaikka sitä legionellaa.

Vierailija
746/1238 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jollain hermo pinnassa 🤣🤣🤣

Sitä se pörssi teettää.

Vierailija
747/1238 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä kulutuksesta menee noin puolet lämminvesivaraajaan, ja talvella jääkaappi on helppo pitää kylmänä, kun on kylmäkalleja, oikeasti nyt halpaan aikaan kulutus on hiukan isompaa kun ei tarvitse uunia lämmittää, vaan tekee sähköuunilla ruokaa, ja pakastin, ja jääkaappi käy enemmän.

Vierailija
748/1238 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lämminvesivaraaja napsahtaa päälle, kun alkaa vuorokauden halvimmat kolme tuntia. Yleensä aina tämä tapahtuu aamuyöstä. Noiden kolmen tunnin jälkeen sähkö on vielä päällä varmuuden vuoksi kaksi tuntia, mutta siinä vaiheessa vesi on jo lämmitetty. Termostaatti 65 astetta. 

Vierailija
749/1238 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on jollain hermo pinnassa 🤣🤣🤣

Sitä se pörssi teettää.

Halpa hinta menee määristen tunteisiiiiiin.

Vierailija
750/1238 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrispellet ihan paiseessa kun maksaa pitkää paskasopparia😂😂

Mistä niin päättelet?

Mä oon hyvin tyytyväinen että tiedän hinnan tulevaisuudessakin.

Mä maksan vähän siitä mielenrauhasta ihan mielelläni.

Sit saa taas nauraa ens talvena kun pörssissä 2 euron hinnat ja mulla se 8 sentin määris. Voi voi. Mene saunaan myös siinä kohti kun toiset saa tonnin laskuja.

Just jostain luin että olisi maksanut 100 euroa yksi saunareissu piikkiaikana.

Aika kova hinta jos unohti katsoa hinnan ennen saunaa 🤣

Siis kuinka kauan te oikein saunotte? Peruskiuas kuluttaa 6 tai 8 kWh. Eli tunnissa 2 euron hinnalla menisi 12-14 euroa. Eli taas menee vahvasti liioittelun puolelle. 

Vierailija
751/1238 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä niin päättelet?

Sit saa taas nauraa ens talvena kun pörssissä 2 euron hinnat ja mulla se 8 sentin määris. Voi voi. Mene saunaan myös siinä kohti kun toiset saa tonnin laskuja.

Siis kuinka kauan te oikein saunotte? Peruskiuas kuluttaa 6 tai 8 kWh. Eli tunnissa 2 euron hinnalla menisi 12-14 euroa. Eli taas menee vahvasti liioittelun puolelle. 

Ja kun sauna on lämmin, niin kiukaan termostaattihan säätää kiuasta, eikä se edes sillä 6 kW teholla lähellekään koko sitä kahta tuntia porota.

Vierailija
752/1238 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä niin päättelet?

Ei ollut omia laskuja vaan joku lehti juttu oli. En keksinyt tuotakaan. Ihan on ihme jankkaajia tääl.

Vierailija
753/1238 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä niin päättelet?

Siis kuinka kauan te oikein saunotte? Peruskiuas kuluttaa 6 tai 8 kWh. Eli tunnissa 2 euron hinnalla menisi 12-14 euroa. Eli taas menee vahvasti

Säähän keksit ja valehtelet täällä joka asiasta ja luet vääriä taulukoita. Väitä ihan muuta kuin totuus.

Vierailija
754/1238 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä kulutuksesta menee noin puolet lämminvesivaraajaan, ja talvella jääkaappi on helppo pitää kylmänä, kun on kylmäkalleja, oikeasti nyt halpaan aikaan kulutus on hiukan isompaa kun ei tarvitse uunia lämmittää, vaan tekee sähköuunilla ruokaa, ja pakastin, ja jääkaappi käy enemmän.

Jääkaappi kylmänä kylmäkalleilla. Siinä on jo pörssisähköpihistelyn huippu.

Vierailija
755/1238 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus:

Pörssisähkön väitetään olevan aina halvempi kuin määräaikainen sopimus Se ei kuitenkaan pidä paikkaansa. Pörssisähkö maksoi viime vuonna keskimäärin seitsemän senttiä kilowattitunnilta, mutta hinta on vain osatotuus sähkön todellisesta hinnasta pörssisopimuksen tehneelle kuluttajalle.

Vierailija
756/1238 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus:

Pörssisähkön väitetään olevan aina halvempi kuin määräaikainen sopimus Se ei kuitenkaan pidä paikkaansa. Pörssisähkö maksoi viime vuonna keskimäärin seitsemän senttiä kilowattitunnilta, mutta hinta on vain osatotuus sähkön todellisesta hinnasta pörssisopimuksen tehneelle kuluttajalle.

Totta, pörssisähkö on reilusti alle määräaikaisen ja tulee useimmilla todella halvaksi.

Vierailija
757/1238 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus:

Totta, pörssisähkö on reilusti alle määräaikaisen ja tulee useimmilla todella halvaksi.

Riippuu määriksestä ja kulutustottumuksista. Määris voi olla se halvempi. Revi siitä.

Vierailija
758/1238 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus:

Riippuu määriksestä ja kulutustottumuksista. Määris voi olla se halvempi. Revi siitä.

Määris ei ole ikinä ollut halvempi. Revi vaan yksinäs.

Vierailija
759/1238 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus:

No, mua sähkössä kiinnostaa vain se hinta! Ei muu! Muutama satku vuoden aikana säästetään. Viimeisen vuoden aikana säästö ollu reilu 500 euroa pörssisähköllä. Ja se on kyllä meille ihan koko totuus.

Vierailija
760/1238 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt mahdotonta niellä kun on pörssiorja. Pakko ymmärtää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän