Työtön kuinka monta työhakemusta aiot jättää tänään?
Kannattaa myös jalkautua kyselemään töitä ja hakeutua sisälle mahdollisiin työpaikkoihin ja ilmoittaa siellä etsivänsä töitä. Kyllä töitä etsivälle löytyy. Tukien varassa eläminen ei ole mikään vaihtoehto.
Kommentit (56)
Seuraava pakollinen haku on huhtikuussa, edellinen oli joulukuussa. Haen aina ne pakolliset mutta kertaakaan ei tullut vastaan sellasta työtä mitä oikeesti haluaisin tehdä. En suostu enää näin vanhana paskaduuneihin. Osa-aikatyöpaikkani tuli muuta kautta kun hakemuksella ja se on kivaa duunia.
2 hakemusta/ kk netissä, joskus kysyn kun sopiva paikka sattuu kohdalle. Mua nykyisin ihmetyttää kun '' hävikkiruoka jakelu paikoissa työskentelee eläkeläisiä" kun voisi työllistää valtion tuilla työikäisiä, saisi työttömät jotain tekemistä + 9e/pv.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIKSI JANKUTAT TÄTÄ TÄÄLLÄ JATKUVASTI?
En ole ap, mutta kun katsoin taas viime kuun tilinauhaa ja totesin että yli 40% on viety palkastani verottajan toimesta jotta saadaan toimettomille makoilijoillekin kaljat ja privaattikämpät maksettua kalliimmilla asuinalueilla kuin missä itse asun niin voin sanoa että V**UTTAA.
Jos katsot tilinauhaasi ja ajattelet hieman tarkemmin niin huomaat että ne verot menee täysin muualle.voit itsekkin joutua hakemaan työttömyysturvaa ja ei älä sano että en joudu ,sillä elämä yllättää ja on yllättänyt lukemattomia muitakin.
4 vuoteen en ole lähettänyt yhtään hakemusta.
Ai etsivälle,onko yksityisetsivillä töitä?
Ei kuulu muiden asiat hiton vertaa sinulle aloittaja.
En yhtään. Olen työkyvytön ja hoitoprosessini on kesken. Katsotaan sitten uudestaan, kun (jos) olen toipunut työkykyiseksi.
kolme lähetin tänään ja ylihuomenna ensimmäinen haastattelu.
Oletko ap joku aivovammasta kuntoutuja kun toistelet samaa mantraa päivä/viikko tolkulla?Luuletko, että sun noilla "ohjeilla" on minkäänlaista merkitystä? Voin kertoa ettei ole. Kukaan ei kaipaa noita sun päivänselviä juttuja työnhausta. Keksi jotain muuta turhalla elämälläsi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap joku aivovammasta kuntoutuja kun toistelet samaa mantraa päivä/viikko tolkulla?Luuletko, että sun noilla "ohjeilla" on minkäänlaista merkitystä? Voin kertoa ettei ole. Kukaan ei kaipaa noita sun päivänselviä juttuja työnhausta. Keksi jotain muuta turhalla elämälläsi.
^^sama viesti myös kaikille muille työttömiä syyllistäville ihmisraukoille. Ketään ei kiinnosta teidän ruikutukset.
Aloittajan ja kaikkien muiden työttömien aivot ovat täyttä kuraa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta kun katsoin taas viime kuun tilinauhaa ja totesin että yli 40% on viety palkastani verottajan toimesta jotta saadaan toimettomille makoilijoillekin kaljat ja privaattikämpät maksettua kalliimmilla asuinalueilla kuin missä itse asun niin voin sanoa että V**UTTAA.
Suurin osa maksamistasi veroista menee terveydenhuoltoon. Vain hyvin pieni osa menee työttömyyskorvauksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on palkastaveroprosentti 40%:a, niin bruttopalkka on sen verran hyvä, että voisi viedä huoletta muutaman prosentin lisää. Itselläni tulee 1 500€ ja puolisolla 2 200€ netot ja reilusti jää säästöön.
Näissä keskusteluissa on välillä niin tyhmiä työssäkäyviä, että välillä ihmettelee että millä meriiteillä hekin on paikkansa saaneet. Jo pelkät luulot että työttömyyden perusteella saa kaikenmaailman tukia, kukaan työtön ei hae töitä koskaan ja että paikkoja on auki vain työvoimapuolan vuoksi kertoo todella, todella alhaisesta älykkyyosamäärästä. En ole työtön itse, mutta olin takavuosina ja kertaakaan en ollut ainut hakija yhteenkään paikkaan. Kaveri haki yhtä johon oli 302 hakijaa - itsellä oli jo töitä silloin - ja valittu oli se, joka jo istui siinä paikalla, varalle valittiin tyyppi joka oli aiemmin tehnyt samaa hommaa työllistettynä. Hakijamäärää vähensi se, että osa tiesi että siinä on jo tekijä joka luultavasti valitaan.
Vierailija kirjoitti:
Näissä keskusteluissa on välillä niin tyhmiä työssäkäyviä, että välillä ihmettelee että millä meriiteillä hekin on paikkansa saaneet. Jo pelkät luulot että työttömyyden perusteella saa kaikenmaailman tukia, kukaan työtön ei hae töitä koskaan ja että paikkoja on auki vain työvoimapuolan vuoksi kertoo todella, todella alhaisesta älykkyyosamäärästä. En ole työtön itse, mutta olin takavuosina ja kertaakaan en ollut ainut hakija yhteenkään paikkaan. Kaveri haki yhtä johon oli 302 hakijaa - itsellä oli jo töitä silloin - ja valittu oli se, joka jo istui siinä paikalla, varalle valittiin tyyppi joka oli aiemmin tehnyt samaa hommaa työllistettynä. Hakijamäärää vähensi se, että osa tiesi että siinä on jo tekijä joka luultavasti valitaan.
Lisään vielä että usein lapsilisätkin lasketaan työttömien tukiin ja verrataan sitten kaikkia yhteenlaskettuja pelkkään palkkaan, vaikka on iso asiavirhe unohtaa, että lapsilisiin ei tulot vaikuta mitenkään.
Oli hakemuksia 0 tai 5, haastattelukutsuja on 0.