Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön kuinka monta työhakemusta aiot jättää tänään?

Vierailija
05.02.2024 |

Kannattaa myös jalkautua kyselemään töitä ja hakeutua sisälle mahdollisiin työpaikkoihin ja ilmoittaa siellä etsivänsä töitä. Kyllä töitä etsivälle löytyy. Tukien varassa eläminen ei ole mikään vaihtoehto.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Kuten en viimeiseen 4 vuoteen. Just tulin töistä yövuorosta. Useimpina viikkoina teen täyttä viikkotuntia, mutta tämän yhteiskunnan systeemeissä olen virallisesti työtön.

Te-täti soittaa puolen vuoden välein ja kehoittaa pyytämään lisää tunteja. Thats all.

-keikkaduunari

Vierailija
22/56 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään, haen seuraavaksi töitä marraskuussa.

Kuusi haastattelua, kolmeen paikaan, kahdet soveltuvuus testiä parin viikon sisään.

Lopputulos yhdestä olit kokenein, mutta otimme nuoren nouseva tähden, se oli reilu suora ulostulo "ikärasismista" ja toisesta kiitokset osallistumisesta, mutta löytyi...

Kolmas oli kaiken huippu ajoin haastikseen 75km suuntaansa ja lopuksi kertoivat, että syksyllä olis tarvetta, kyllä vidutti tollanen toiminta... Tuhlata työttömän aikaa ja rahaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIKSI JANKUTAT TÄTÄ TÄÄLLÄ JATKUVASTI?

En ole ap, mutta kun katsoin taas viime kuun tilinauhaa ja totesin että yli 40% on viety palkastani verottajan toimesta jotta saadaan toimettomille makoilijoillekin kaljat ja privaattikämpät maksettua kalliimmilla asuinalueilla kuin missä itse asun niin voin sanoa että V**UTTAA.

Älä katso ja pyyhi nauhalla perseesi.

Vierailija
24/56 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

munki pitää laittaa kun olen osa-aikainen, vähän harmittaa kun vihdoinkin paikka jossa viihdyn, enkä usko että hekään haluaisivat minusta luopua

Oletko noin varma, että sinut valitaan heti kun yhdenkin hakemuksen laitat? 

Vierailija
25/56 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta kun katsoin taas viime kuun tilinauhaa ja totesin että yli 40% on viety palkastani verottajan toimesta jotta saadaan toimettomille makoilijoillekin kaljat ja privaattikämpät maksettua kalliimmilla asuinalueilla kuin missä itse asun niin voin sanoa että V**UTTAA.

hommaa parempipalkkainen työ, niin pääset sinäkin niille kalliimmille asunalueille.

ps. toivottavasti saat sydärin

Vierailija
26/56 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika pöljä. 

Ei niitä paikkoja päivittäin mielinmäärin ilmaannu. Lähtee täällä korvessakin sitten jalkaisin kyselemään töitä. Eipä olekaan montaa kymmentä kilometriä lähimpään 

Vierailija
27/56 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 ja kohtahan se turhien pakko hakemusten lähettely lopetetaan.

Vierailija
28/56 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkaudu itse ja käy henkilökohtaisesti paikanpäällä kysymässä jokaiselta työttömältä 

Vierailija
29/56 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sitten jaksaa veivata näitä yksiä ja samoja pakkomielteitään kerta toisensa jälkeen.. Tämänkin ajan olisit voinut käyttää hyödyksesi ja täyttää vaikka työhakemuksen jos toisenkin vai estääkö mielenterveysongelmas työllistymisen ja olet työkyvyttömyyseläkkeellä katkerana ja yksinäisenä tehtailemassa näitä provojas? 

Vierailija
30/56 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Miksi hakisin kun en saa kutsua edes haastatteluun.

Eläke alkaa 70 vuotiaana jos silloinkaan sitä odotellessa. 

Vierailija
31/56 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alistu kerjäämään työpaikkaa. Hakemuksissani on vain yhteystiedot, työkokemus ja koulutus. Jos tämä ei riitä (yleensä ei), olen ilman töitä.

Vierailija
32/56 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Työllistymissuunnitelma vanheni 31.1. ja uutta ei tehty. Ikää kohta 60v, eikä minua kukaan ole halunnut töihin vuoden 2018 jälkeen. Minä olen viime vuoden loppuun asti laittanut sähköpostilla massahakemuksia satoihin, ellei tuhansiin paikkoihin. Yksi hakemus, satoja vastaanottajia kerralla. Joka kuukausi sama homma. Lisäksi ollut vuokrafirmoissa hakijana. Yhden kerran kävin jopa haastattelussa, siitäkin on jo pari vuotta aikaa.

Vierailija
33/56 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään seitsemän hakemusta, olen kehunut itseäni aika paljon mutta rehellisesti. Time will show.

Vierailija
34/56 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein 17 hakemusta tänään

Vierailija
35/56 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en yhtään, se kaksi työpaikakhakua piti laittaa kuussa ja ne tasan 2 teen aina en enempää, nekin nin ettei varmaan kysytä töihin, nyt on sekin tauolla ja tulee 2 viikon päästä joku tapaaminen työkkärin mummojen kanssa

Vierailija
36/56 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks et keskity omiin asioihisi

Vierailija
37/56 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On typerää kärsiä tietämättömyydestä, tutustu siihen, mihin verovaroja käytetään ja mieti kerrankin kunnolla läpi, mitkä verovarat ovat valttämätön ehto sille että voit saada niin paljon palkkaa ja nauttia tuloistasi rauhassa. 

Vierailija
38/56 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On typerää kärsiä tietämättömyydestä, tutustu siihen, mihin verovaroja käytetään ja mieti kerrankin kunnolla läpi, mitkä verovarat ovat valttämätön ehto sille että voit saada niin paljon palkkaa ja nauttia tuloistasi rauhassa. 

Eduskunnan kokousten viinat maksaa 690 e kerta. Eli noista vois vähentää ensimmäisenä. 

Vesi riittää.

Vierailija
39/56 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään kun ei ole sopivia paikkoja auki. Osaeläkeläisenä haen osa-aikatyötä, koska tiedän, ettei täydet tunnit tule onnistumaan.

Vierailija
40/56 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en yhtään, se kaksi työpaikakhakua piti laittaa kuussa ja ne tasan 2 teen aina en enempää, nekin nin ettei varmaan kysytä töihin, nyt on sekin tauolla ja tulee 2 viikon päästä joku tapaaminen työkkärin mummojen kanssa

Mummot alkavat vaihtua nuorempiin tekijöihin entistä enemmän, ystävällisempiä ihmisiä soisi enemmänkin töihin sinnekin virastoon. Olen pohtinut vaihtavani ilkeän valmentajani toiseen sekä kuullut jo olenkin paikkakuntani paremmista työntekijöistä jotka eivät alista minua enempää kuin tämä nykyinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme