Haittaisiko teitä nukkua käytetyissä lakanoissa?
Aina kun tulen käymään kotona, äitini ehdottaa, että nukun jo käytetyissä petivaatteissa. Niissä ei välttämättä ole nukkunut edes joku perheenjäsen vaan vieras tai sisarusten puoliso tms. Onko tämä joku yleinen tapa, että nukutaan käytetyissä petivaatteissa?
Kommentit (139)
No ei haittaa,
Elämässäni on suurempiakin huolenaiheita. Ja jos haittaisi, niin osaan kyllä itsekin vaihtaa lakanat.
Oksettavaa. Mielummin nukkuisin vaikka sohvalla peitteenä oma takki. Tosin missähän kunnossa se sohvakin olisi, jos hygienia on tuolla tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Oksettavaa. Mielummin nukkuisin vaikka sohvalla peitteenä oma takki. Tosin missähän kunnossa se sohvakin olisi, jos hygienia on tuolla tasolla.
Varmasti persseenhajuinen sohva.
Vierailija kirjoitti:
Sikamaista. Käykää hieromassa paljasta persettä näiden tyynyliinaan, jotka ehdottavat nukkumista toisten lakanoissa.
Tätä ehdotan minäkin.
Äitini ei jaksa enää pestä lakanoita eikä peiton päällisiä. Normi käytäntö nyyh. Yhen kerran löysin tyynyn alta spermaisen dildon ja äitini tuoksuvat housut yök
Vierailija kirjoitti:
Joo. Kerran nukuin käytetyissä kun anoppi väitti että on vaihdettu. Ei ollut kuitenkaan jaksanut niitä vaihtaa ja oli kiva ylläri löytää pökäle tyynyn alta....anoppi on vähän höyrähtänytja oli ajatellut siivonneensa sen sinne että ei se siellä ketään haittaa.
Jassoo. Siellä kirjoittelee anoppi, joka nukuttaa koko sukua samoissa lakanoissa.
Oikea kysymys siis olisi, haittaisiko teitä nukkua pesemättömissä lakanoissa. Ja vastaus on Kyllä ehdottomasti haittaisi. Yhtä hyvin voisi kysyä, haittaisiko sinua käyttää Kalervo-sedä, Eno-Elmerin ja Hilja-mummon pesemättömiä alkkareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No äitini on viisikymppinen. Minulla ei ole kauhean monia lakanoita ja kun kuljen junalla niin niiden kuljettaminen veisi aika paljon tilaa.
Ap
Olen 9 vuotta sun äitiä vanhempi ja jaksan laittaa lakanat pesukoneeseen ja kuivuriin.
Kaikilla ei ole kuivuria. Pienissä tiloissa lakanapyykin kuivattaminen voi silloin olla hankalaa, ja siksi sen määrä on mukava pitää mahdollisimman pienenä.
Jopas on avutonta ja hankalaa? Milloin vanhuksista noin avuttomia tuli?
Siinä vaiheessa kun suuret ikäluokat ikääntyivät. Ahne, itsekäs ja materialistinen sukupolvi ei osaa muuta kuin vaatia. Minä minä minä.
Nukun käytännössä joka yö käytetyissä lakanoissa.
Vierailija kirjoitti:
Nukun käytännössä joka yö käytetyissä lakanoissa.
Muiden käyttämissä? Ymmärsit varmaan että aloitus koski sellaisia, ei omia.
Polyesterilakanat on kevyempiä kuin puuvillaiset. Tokmannilla oli just ale.Onko äidilläsi kuivausrumpua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No äitini on viisikymppinen. Minulla ei ole kauhean monia lakanoita ja kun kuljen junalla niin niiden kuljettaminen veisi aika paljon tilaa.
Ap
Olen 9 vuotta sun äitiä vanhempi ja jaksan laittaa lakanat pesukoneeseen ja kuivuriin.
Kaikilla ei ole kuivuria. Pienissä tiloissa lakanapyykin kuivattaminen voi silloin olla hankalaa, ja siksi sen määrä on mukava pitää mahdollisimman pienenä.
Mulla on yksiön kylppärissä oskarin oksa, johon saa hyvin lakanat kuivumaan.
No yök, en nukkuisi. Kyllä vaihdan ja pesen jokaisen vieraan jäljiltä lakanat.
Meillä yökyläilee vain lasten kavereita, mutta aika usein, ja itsestään selvää on, että hekin saavat puhtaat lakanat ja pyyhkeet. Täälläpäin on tapana, että jos on isompi joukkio yöpymässä, tuodaan omat peitot ja tyynyt mukana, koska pienissä keskusta-asunnoissa ei ole säilytystilaa monille varatäkeille ja -tyynyille. Eikä olisi myöskään tilaa säilyttää mitään puolipitoisia lakanoita, vaan sata kertaa mieluummin pestään ne pois ja siististi kaappiin.
Itse en yövy oikeastaan muualla kuin hotelleissa ja suvun yhteisellä mökillä, jonne viemme omat lakanat ja lähtiessä otetaan ne kotiin pesuun.
Pestyt lakanat vieraille eikä kenekään kerran käyttämiä.
Vierailija kirjoitti:
Yök. Voisin nukkua perheeni (lapseni, mieheni) käyttämissä lakanoissa, mutta en taatusti kenenkään muun. Hyi.
Se sun mies ei loppujen lopuks oo sulle mitään sukua, vaan täysin vieras. Mä en ikinä oo nukkunu toisen lakanoissa, paitsi veli kerran oli nukkunu siinä, niin en viittiny vaihtaa, kun oli vielä puhtaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otatteko suulla kontaktia kumppanin tai satunnaisen partnerin sukupuolielimiin? Niinpä.
Siis mitä haluat tällä sanoa? En tajua nyt ollenkaan mihin tämä liittyy, ja millä tavalla.
Että jos jonkun kerran käyttämät lakanat on "hyi sattana", niin eikö sitten jonkun juuri tapaamasi hoidon sukuelimen imeskely ja lipsuttelu ole vähintään yhtä "hyi sattana"?
En aina vaihda petivaatteita välillä kun poika yöpyy silloin tällöin.
Ei tulisi mieleenkään ehdottaa vieraalle tuollaista. Päinvastoin. On kunnia-asia, että vieras viihtyy ja hyvän kohtelun kotonani.