Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaisiko teitä nukkua käytetyissä lakanoissa?

Vierailija
04.02.2024 |

Aina kun tulen käymään kotona, äitini ehdottaa, että nukun jo käytetyissä petivaatteissa. Niissä ei välttämättä ole nukkunut edes joku perheenjäsen vaan vieras tai sisarusten puoliso tms. Onko tämä joku yleinen tapa, että nukutaan käytetyissä petivaatteissa?

Kommentit (139)

Vierailija
41/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan haluaisi nukkua käytetyissä lakanoissa ja tietenkin yövieraille aina pedataan puhtaat lakanat.

Nukkuisitteko hotellissa käytetyissä lakanoissa?

Hotellin lakanat ovat aina käytettyjä.

Vierailija
42/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No äitini on viisikymppinen. Minulla ei ole kauhean monia lakanoita ja kun kuljen junalla niin niiden kuljettaminen veisi aika paljon tilaa.

Ap

Olen 9 vuotta sun äitiä vanhempi ja jaksan laittaa lakanat pesukoneeseen ja kuivuriin.

Kaikilla ei ole kuivuria. Pienissä tiloissa lakanapyykin kuivattaminen voi silloin olla hankalaa, ja siksi sen määrä on mukava pitää mahdollisimman pienenä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökyläillessä, ihan kenen luona tahansa, on omat lakanat ja tyyny mukana. Samoin pyyhe. En halua aiheuttaa yhtään enempää vaivaa vierailusta emännälle. Silloin lakanat ovat aina puhtaat, eikä vaiva ole itselle iso. 

Vierailija
44/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan haittaa. Tuskin siihen kuolee.

Vierailija
45/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan haitannut, kunhan nyt on kuivat.

Vierailija
46/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatteko suulla kontaktia kumppanin tai satunnaisen partnerin sukupuolielimiin? Niinpä.

Vierailija
47/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nukkuisi, hyi.

Vierailija
48/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otatteko suulla kontaktia kumppanin tai satunnaisen partnerin sukupuolielimiin? Niinpä.

Jotkut jopa peräaukkoon.

Vierailija
49/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No äitini on viisikymppinen. Minulla ei ole kauhean monia lakanoita ja kun kuljen junalla niin niiden kuljettaminen veisi aika paljon tilaa.

Ap

Olen 9 vuotta sun äitiä vanhempi ja jaksan laittaa lakanat pesukoneeseen ja kuivuriin.

Kaikilla ei ole kuivuria. Pienissä tiloissa lakanapyykin kuivattaminen voi silloin olla hankalaa, ja siksi sen määrä on mukava pitää mahdollisimman pienenä. 

No kyllä mulle ainakin on sen vieraan mukavuus tärkeämpää kuin oma mukavuus.

Vierailija
50/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini käy harvakseltaan meillä kylässä ja nukkuu vain yhden yön. Jos tyttäreni tulee sitten käymään, nukkuu niissä lakanoissa - enkä kyllä edes kerro. 

Vierailija
51/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lainaatko puolisoasi vai osallistutko itse petileikkeihin?

Vierailija
52/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisi! En ikinä voisi laittaa kenellekään käytettyjä lakanoita. Heti menee lakanat pesuun jokaisen vieraan jälkeen ja aina on puhtaita lakanoita vieraiden käyttöön. 

Vierailija
53/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sellainen retki makuualusta mukaan ja nuku sängyssä sen päällä. Nukun patjalla ja makuualustalla. Patjaan tulee kuoppa parin yön jälkeen niin tuo makuualusta tasaa sitä.

Vierailija
54/139 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No minä taas ajattelen kyllä oman äitini mukavuutta, jos hänen luonaan vieraana olen. Siksi voin nukkua poikani käyttämissä lakanoissa ihan mielelläni. Toisin kyllä omatkin lakanat mukanani, mutta äiti ei suostu. 

Vierailija
55/139 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaihdan vieraille yleensä uudet ja nukun sen jälkeen itse niissä sen viikon pari ja vaihdan sitten. Vain tyynyliinan vaihdan heti. Joskus voin kysyä jos vieraita tulee heti edellisten perään ja varsinkin jos he ovat tuttuja toisilleen että haluatko uudet vai nukutko näissä missä x on nukkunut yhden yön. Tyynyliinan vaihdan silloinkin.

Minua inhottaa, kun joku tuo omia petivaatteitaan meille. En tiedä mitä pölypunkkeja ne mukanaan kantavat. Ihmiset eivät sen sijaan inhota, ei yhden yön nukkuminen lakanaa likaa varsinkin kun yleensä kaikki käyvät päivittäin suihkussa 

Vierailija
56/139 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sukumökillä oli tapana olla samat vieraslakanat sängyssä koko kesän. Ja petivaatteita ei ikinä viety pesuun, siis tyynyjä ja täkkejä, petarinpäällisiä. Olivat kyllä myös sen näköisiä ja hajuisia. 

Vierailija
57/139 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne hotelleissakaan tai laivoilla aina vaihda, jos on siistit laittaa petaa vaan sängyn. 

Vierailija
58/139 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä haluat tällä sanoa? En tajua nyt ollenkaan mihin tämä liittyy, ja millä tavalla.

Vierailija
59/139 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti hyi saatana. En ikinä suostuisi. 

Vierailija
60/139 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei oo ejakuloitu, ni eiköhän toi mene.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi