Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Sähkön hinnassa KARU muutos ???

Vierailija
04.02.2024 |

Onko mielestänne KARUA, kun hinta pysyy kuitenkin alle 10 snt/kWh.

Tokihan se on ikävää kun pitkähkö lähes ilmainen jakso päättyy ainakin tämän pakkasviikon ajaksi.

Mutta onko KARUA?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan se oli viikon verran ilmaista, niin onhan 5-10 snt per kWh kallista siihen verrattuna. T:Pörssisähkösäästöillä Kanarialle

Vaikutat hyvin pienituloiselta, ellet jopa köyhältä, jos sähkön hinta vaikuttaa matkailuusi. Sähkön hinta on täysin merkityksetöntä normaaleilla tuloilla.

Miksi siitä sitten itketään kaikkialla? Itse säästän noin 1500-2500 euroa vuodessa pörssisähköllä. Iso talo, kuorma-autohallit ja huoltohallit syö paljon sähköä.

Eihän tuo 2500 euroa ole mikään summa. Ei tuollaisella kannata retostella, vaan pikemminkin hävetä, jos talousasiat on niin huonosti, että tuo summa vaikuttaa elämääsi millään tavalla.

En koskaan katso mitä bensalitra maksaa. Ajan vuodessa noin 50 000 km ja bensakulu on merkityksetön kulu minulle.

Vierailija
22/22 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirto 4c.....9c sähkö ....minulla yösiirto 1.35c ja toteutunut kulutus marraskuu 0.8c.  / joulukuu 5.7c ........kivitalossa niin iso betonin varauskyky kun kaikki lattiat sähkövastuksella ( 14 kw ) että voi ampua kaikki lattiat lämpöiseksi pörssin minimihinnoilla ja lämpöpumppu ja varaava vuolukivitakka hoitaa huippuhinnat.

Vaikka asuu miljoonatalossa velattomana ei silti variksia tarvitse elättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan