Oltiin kyläpaikassa ja tarjottiin uunilohta ja perunamuussia jauheesta, huomasin felix-paketin keittiössä!
Pöyristyttävää että vieraille tarjotaan pussimuussia, mikään ei ole niin helppoa kuin perunamuussin valmistaminen itse keitin perunoista.
Kommentit (57)
ap katkerana kun ei ruoka jonosta ole saanut pussi muusia älä käy mene lakkoon
Syöhän jatkossa kotona, saat itse valmiistaa laadukkaan gourmet ruokasi.
Vierailija kirjoitti:
No voe tokkiisa. Pääsit aterioimaan tarvitsematta nähdä itse kokkaamisen vaivaa, etkä ole kiitollinen siitä? Seuraavalla kerralla kun kutsutaan, suosittelen jäämään kotiin.
Ja todennäköisesti ei ole myöskään maksanut kyläreissulla ruuasta vrt. työpaikkaravintolassa maksettu valmis ruoka, jonka laadusta voi ja kannattaa antaa asiallista palautetta, ettei makaavat asiakkaat vaihda lounasravintolaa.
Epäkiitollista on valittaa vierailulla ateriasta. Itse olen syönyt myös opiskelijan luona käydessä mikrosta maksalaatikkoa, joka oli tilanteeseen ja budjettiin nähden ihan sopiva (jätin vähän rahaa, että voi ostaa itselleen lisää ruokaa).
Vierailija kirjoitti:
Lidl muusi on parempaa kuin itse tehty.
Kauheeta kuraa.
Mihin maitoa joukkoon on vaikea sitten erottaa oikeasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voe tokkiisa. Pääsit aterioimaan tarvitsematta nähdä itse kokkaamisen vaivaa, etkä ole kiitollinen siitä? Seuraavalla kerralla kun kutsutaan, suosittelen jäämään kotiin.
Ja todennäköisesti ei ole myöskään maksanut kyläreissulla ruuasta vrt. työpaikkaravintolassa maksettu valmis ruoka, jonka laadusta voi ja kannattaa antaa asiallista palautetta, ettei makaavat asiakkaat vaihda lounasravintolaa.
Epäkiitollista on valittaa vierailulla ateriasta. Itse olen syönyt myös opiskelijan luona käydessä mikrosta maksalaatikkoa, joka oli tilanteeseen ja budjettiin nähden ihan sopiva (jätin vähän rahaa, että voi ostaa itselleen lisää ruokaa).
😂
Niin miksi sä itse sitte keitit perunoita?
Vierailija kirjoitti:
Ja se lohikin oli tonnikalaa, näin tölkin roskiksessa.
Tonnikala on kalliimpaa.
Kehtaat valittaa ilmaisesta ruoasta
Veittekö tuliaisiksi pussin perunoita?
Vierailija kirjoitti:
Kehtaat valittaa ilmaisesta ruoasta
voi kommentoida jos on jauhemuusia, vieraille pitaa tarjota parastasta
Jos puhuu perunamuusista perunamuussina, ei ansaitse muuta kuin pussimuusia.
Minä sain paskaa muusta kuului AP:n suusta - oliko leivällä edes juusta
takamus se vaan - kai mokkapalan jälkkäriks saan
kilokaloreita pitää saada - huolena ettei tuuli vallan kaada...
Isäntäväki pitää parempana, että pöyristyt mieluummin kuin pyöristyt.
Näin ymmärsin.
"Pöyristyttävää että vieraille tarjotaan pussimuussia, mikään ei ole niin helppoa kuin perunamuussin valmistaminen itse keitin perunoista".