Oltiin kyläpaikassa ja tarjottiin uunilohta ja perunamuussia jauheesta, huomasin felix-paketin keittiössä!
Pöyristyttävää että vieraille tarjotaan pussimuussia, mikään ei ole niin helppoa kuin perunamuussin valmistaminen itse keitin perunoista.
Kommentit (57)
Sinulle tarjottiin kallista lohta ja nillität pussimuusista🙄
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja, et ole tainnut ikinä syödä itse tehtyä muusia jos et muuten tiedä syöväsi teollista kuin paketista. Koostumus nyt ensimmäisenä kertoo totuuden, heti perään haju ja sitten maku. En tiedä kuka niitä valmiita pussimuuseja syö
kyläilypaikan emäntä saattanut kehua suurella vaivalla itse tekemäänsä muussia kunnes pakkaus kavalsi
Vaikutat ikävältä tyypiltä. Tod näk odottivat että häivyitte että saavat tehdä itselleen hyvää ruokaa
No voe tokkiisa. Pääsit aterioimaan tarvitsematta nähdä itse kokkaamisen vaivaa, etkä ole kiitollinen siitä? Seuraavalla kerralla kun kutsutaan, suosittelen jäämään kotiin.
Ette olleet eikä tarjoiltu. Kunhan huudatat palstalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöyristyttävää että sinulla ei ole muuta elämää kuin tuon asian tänne raportointi.
Hyvän ruuvan tarjoilu kyläpaikassa luulisi olevan itsestä selvyys?
Ruuvan? Käy jatkossa ABCn buffassa.
Kai sinä sanoit siitä, vai jätitkö syömättä
Kirjoitusvirheprovoilija vauhdissa.
Seuraavan kerran tarjoavat perunamuusia oikeista perunoista ja silakkapihvejä.
Meillä oli töissäkin aikoinaan oikea perunamuusi, nyt se on joku suurtalouseines. Ero on iso.
Lapsuudenkodissa tehtiin perunamuusi perunoista ihan itse. Jauheita ei käytetty. Samaa linjaa ollaan jatkettu omassa kodissa.
Huomasit varmaan myös lohipaketin, jossa oli punainen -50 prosentin lappu ja päiväys viime kesältä?
Muusijauheesta tehty perunamuusi ei ole mitään verrattuna perunoista tehtyyn. Maku ratkaisee
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja, et ole tainnut ikinä syödä itse tehtyä muusia jos et muuten tiedä syöväsi teollista kuin paketista. Koostumus nyt ensimmäisenä kertoo totuuden, heti perään haju ja sitten maku. En tiedä kuka niitä valmiita pussimuuseja syö
Uusavuttomat, jotka ostavat sitä tarjouksesta.
Varusmiespalvelus suorittamatta?
Armeijassa EI valiteta ainakaan usein, vaikka pussimuonalla ja säilykepurkeilla mennään viikkotolkulla maastossa!
Mustikkakeittoa, mansikkakeittoa jne hyvältä maistuu, kun on aidosti nälkä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöyristyttävää että sinulla ei ole muuta elämää kuin tuon asian tänne raportointi.
Hyvän ruuvan tarjoilu kyläpaikassa luulisi olevan itsestä selvyys?
Ruuvan? Käy jatkossa ABCn buffassa.
Vedänkö kuokkaan?!
Alkoi tehdä mieli kunnon tonnikalaa, Stockan herkusta löytyy 99€/ kilo. Namia on verrattuna purkkimössöihin