Keski-ikäisten naisten sydänkuolemat. Oletko.
Viime vuosina kuullut jonkun saaneen tai saanut itse uuden diagnoosin synnynnäisestä sydänviasta, tai onko itselläsi ollut uusia sydänoireita?
Kommentit (24)
Ongelmia aiheuttaa nimenomaan se piikkiproteiini. Siksi niitä on sekä rokotetuilla että rokottamattomilla sairastaneilla. Mutta rokotetut näyttäisivät saavan enemmän ongelmia, juuri sen vuoksi kun saavat piikkiproteiinia enemmän. Rokotteesta peräisin oleva piikkiproteiini on myös erilaista. Elimistö pääsee helpommin eroon viruksesta peräisin olevasta piikkiproteiinista, koska elimistö puolustautuu koko virusta vastaan. Sen sijaan rokote käynnistää ihmisessä piikkiproteiinin tuotannon, joka ei lopukaan ihan siten kuin meille väitettiin. Piikkiproteiinin ei pitänyt kerääntyä minnekään, mutta sitä on löytynyt mm. munasarjoista, kiveksistä, luuytimestä ja sisäelimistä. Hirvittää nähdä, mitä tämä aiheuttaa pitemmällä aikavälillä.
Katsokaapa se Died Suddenly -dokkari netistä, jos ette ole nähneet. Ja kertokaa sitten minulle, voiko joku vahvistaa sen ilmiön todeksi tai vaihtoehtoisesti debunkata sen. Oikeasti kiinnostaisi tietää totuus siitä. Huom, älä kommentoi kuulopuheiden varassa, jos et ole oikeasti katsonut sitä itse, vaan mene ensin sunnuntai-illan ratoksi katsomaan se.
Alle 30v. kaverini, joka on silloin kauan sitten ottanut yhden rokotteen ja sairastanut kerran, sai pari kuukautta sitten rytmihäiriöitä. Liittyy johonkin tai ei. Eihän näistä voi tietää, jos mitään ei haluta tutkia.
Ei kelpaa. Mitään piikkiä en ota. D-vitamiinilla mennään ja terveenä on oltu.