Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäisten naisten sydänkuolemat. Oletko.

Vierailija
04.02.2024 |

Viime vuosina kuullut jonkun saaneen tai saanut itse uuden diagnoosin synnynnäisestä sydänviasta, tai onko itselläsi ollut uusia sydänoireita?

Oletko viime vuosina kuullut jonkun saaneen tai saanut itse uuden diagnoosin synnynnäisestä sydänviasta, tai onko itselläsi ollut uusia sydänoireita?

Vaihtoehdot

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, korona ja rokote tekevät vahinkoa sydämelle. Jossakin toisessa ketjussa oli linkattu tutkimus, jossa piikkiproteiinia löytyi sydämestä sekö koronan sairastaneilta että rokotetuilla. Rokotetuilta vielä enemmän, varmaan siksi kun ovat saaneet piikkiproteiinia useasti, harva sairasya

Oho, loppu viestistä katkesi. Siis, rokotetut saaneet piikkiproteiinia useammin kuin koronan sairastaneet.

Oli siis linkattu tutkimus? näitähän tutkimuksia on, monenlaisia. Suurinosa tutkimuksia levittää Venäläiset ja heidän tutkimukset on vain yksi osa informaatiovaukuttamista ja porukka uskoo kaiken mitä netissä lukee.

Sputnik rokotetta kansalle niin se kelpaa foliohatullekkin.

Ei kelpaa. Mitään piikkiä en ota. D-vitamiinilla mennään ja terveenä on oltu. 

Vierailija
22/24 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmia aiheuttaa nimenomaan se piikkiproteiini. Siksi niitä on sekä rokotetuilla että rokottamattomilla sairastaneilla. Mutta rokotetut näyttäisivät saavan enemmän ongelmia, juuri sen vuoksi kun saavat piikkiproteiinia enemmän. Rokotteesta peräisin oleva piikkiproteiini on myös erilaista. Elimistö pääsee helpommin eroon viruksesta peräisin olevasta piikkiproteiinista, koska elimistö puolustautuu koko virusta vastaan. Sen sijaan rokote käynnistää ihmisessä piikkiproteiinin tuotannon, joka ei lopukaan ihan siten kuin meille väitettiin. Piikkiproteiinin ei pitänyt kerääntyä minnekään, mutta sitä on löytynyt mm. munasarjoista, kiveksistä, luuytimestä ja sisäelimistä. Hirvittää nähdä, mitä tämä aiheuttaa pitemmällä aikavälillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaapa se Died Suddenly -dokkari netistä, jos ette ole nähneet. Ja kertokaa sitten minulle, voiko joku vahvistaa sen ilmiön todeksi tai vaihtoehtoisesti debunkata sen. Oikeasti kiinnostaisi tietää totuus siitä. Huom, älä kommentoi kuulopuheiden varassa, jos et ole oikeasti katsonut sitä itse, vaan mene ensin sunnuntai-illan ratoksi katsomaan se.

Vierailija
24/24 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 30v. kaverini, joka on silloin kauan sitten ottanut yhden rokotteen ja sairastanut kerran, sai pari kuukautta sitten rytmihäiriöitä. Liittyy johonkin tai ei. Eihän näistä voi tietää, jos mitään ei haluta tutkia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi