Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jaksatte ihmisiä, jotka haukkuu jatkuvasti kaikkea?

Vierailija
04.02.2024 |

Puolisoa, sukulaisia, työkavereita, työpaikkaa, asuinpaikkaa jne.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisten seurassa tulee paha olo

Vierailija
2/16 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisten seurassa tulee paha olo

YYYYHYYYY😩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksakaan. Onneksi muuttivat pois!

Vierailija
4/16 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksakaan. Täälläkin poistan haukkujat tai haistatan paskaa.. 

Vierailija
5/16 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se raskasta. Uskon myös siihen, että ihmissuhteet kyllä ennen pitkää väljähtyvät, jos toinen ei viihdy seurassa. Yhteydenotot vähenee.. Me hakeudumme ihmisten luokse, joiden seurassa koemme vastavuoroisuutta. Asiat joko ovat tai eivät ole, jos ihmissuhde on epävarma ja vaikeaselkoinen, se ei ole (läheinen tai potentiaalinen ihmissuhde).

Vierailija
6/16 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äiti. Onhan tuo raskas piirre. Ei nyt ihan jokaista moiti/pilkkaa, mutta melkein.

Palkinto on siinä, ettei tarvitse itse olla samanlainen. Ja etäisyyttähän voi ottaa tämmöisiin.

Vierailija
7/16 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla syytäkin haukkua. Elämäntilanteet ovat erilaisia.

Vierailija
8/16 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaavainen äly. Suoltaa suustaan sontaa ja on iso kasa sitä ihteään. Säälittävä tapaus. Luulee vaan meuhkaamalla olevansa voimakas ja hakevansa arvostusta. Hän kun uskaltaa ssnoa mielipiteensä...!! 

Eikä edes tajua että saa käänteisen vaikutuksen muilta.

Vierailija
9/16 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuollainen kaveri, onneksi muutti pois.. eikä edes sanonut minulle mitään siitä, otti vain ja lähti. Noh, nyt saa levittää sitä negatiivisuuttaan muualle.

Vierailija
10/16 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi voivan tehdä ainakin rikosilmoituksen siitä niin oppii tavoille, jos kunnianloukkaus.

Vierailija
11/16 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en jaksakaan tuommoisia energiasyöppöjä. Hirveää kuunneltavaa sellainen katkera tilitys.

Vierailija
12/16 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Melissan valkoisista suodatinpusseista pska maku" luki seuraavassa, tämän allaolevassa otsikossa. Ei jaksa, ei.

Vierailija
13/16 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksakaan, poistan sellaiset elämästäni.

Vierailija
14/16 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko jaksaa koska koko työyhteisö on tämmöinen.

Olen niin luuseri että oli lottovoitto saada tämä työ joten ei voi mitään.

Yleensä kun nämä aukaisevat suunsa niin vajoan toiseen todellisuuteen ja haaveilen siitä etten ole paikalla. Vaati harjoittelua aluksi.

Vierailija
15/16 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta suurin osa ihmisistä on pudottanut luoton tulevaisuuteen ja ilon elämään.Haukkukaa lehdistöä tästä!

Vierailija
16/16 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä pidemmän päälle jaksanutkaan. Lopetin vain yksinkertaisesti yhteydenpidon ja blokkasin hänet kaikista paikoista, mistä hän olisi saattanut ottaa yhteyttä. Sitä ennen kerroin hänelle, että en enää halua pitää yhteyttä.

Tiedän, että tuo oli varmasti ilkeästi tehty, mutta se oli pakko tehdä minun oman mielenterveyden hyvinvoinnin vuoksi. Reilu 3 vuotta jaksoin olla hänelle kuin jonkinlainen roskakori, johon hän purki omaa pahaa oloaan aina kun hänellä oli paha mieli jostain. Milloin sää oli huono, milloin oli jalka kipeä, milloin edunvalvoja ei ollut lähettänyt hänelle jotain lupaamaansa rahaa ajoissa, milloin hän oli riidellyt miesystävän kanssa jne. Aina kun hän otti yhteyttä, niin hän vain valitti omia vaivojaan ja usein itkikin niitä minulle. En enää jaksanut olla hänelle mikään ilmainen terapeutti, jolle hän saa purkaa pahaa oloaan. Varsinkin kun hän ei koskaan halunnut vastavuoroisesti kuunnella minun ongelmiani ja huoliani tai auttaa niissä. Lisäsi vain minun pahaa oloani omallaan. Samalla tavalla minullakin oli omat ongelmat ja murheet, enkä minä ollut itkemässä niitä hänelle. Eikä hän edes olisi halunnut kuunnella, suuttui hirveästi jos yritin sanoa, että minullakin on vaikeaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi