Mitä tehdä jos ei jaksa siivota työpäivän jälkeen eikä viikonloppunakaan?
Koska viikonloppuna haluan pitää yllä itselleni tärkeää liikuntaharrastusta, enkä jaksa enää sen jälkeen siivota. Koko kämppä on taas ihan läävä.
Kommentit (65)
Kannattaa levätä. Siivoaminen on muutenkin yliarvostettua.
Jaa. Enpä tiedä.
Mä en osaa olla jos koti ei ole siisti. Viikonloppu pilalla jos ei jostain syystä voi siivota - näin tosin käy ehkä kerran vuodessa.
Toisaalta 4 lapsen ja haastavan työn kanssa joutuu olemaan tiukka, jos päästää lipsumaan yhdessä asiassa kohta on kaikki levällään!!
Mä oon suurperheen työssäkäyvä äiti. Meillä siivotaan lauantaisin, lapset jonkin verran mutta pääasiassa me vanhemmat siivoamme. Meillä on aika iso 2-kerroksinen talo. Siivoamiseen kuluu aikaa useampi tunti mutta pakko mikä pakko. En halua elää villakoirien ja tahman keskellä. Isossa perheessä pakko siivota viikottain kunnolla, muuten koti on jo parissa viikossa tosi sotkuinen. Päivittäin pesemme työpäivän jälkeen pyykkiä ja siivoamme keittiötä. Ja lumitöitä on myös. Jotenkin ajattelen vaan että pakko tehdä nämä kotityöt. Jos alan miettimään jaksanko tai huvittaako siivoaminen, niin sitten työt tuntuisivat vielä raskaammalta. Eli kehottaisin joko palkkaamaan siivoojan tai siivoamaan itse asiaa sen kummemmin miettimättä.
Vierailija kirjoitti:
Rentoudu pyyhkimällä pölyjä. Asenne ratkaisee. Tai kutsu Auri Kananen paikalle, yhdessä homma sujuu mukavammin.
Auri siivoaa vain niitä mahdottomia, kuvaa homman ja saa mainostuloja.
Mulle taas ei yhtään sovi tommonen vaan mieluummin siivoan kunnolla esim pari kertaa kuussa.