Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä jos ei jaksa siivota työpäivän jälkeen eikä viikonloppunakaan?

Vierailija
04.02.2024 |

Koska viikonloppuna haluan pitää yllä itselleni tärkeää liikuntaharrastusta, enkä jaksa enää sen jälkeen siivota. Koko kämppä on taas ihan läävä.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siivoa vähän joka päivä niin ei kerralla tunnu niin pahalta.

Tällä tavalla koti ei ole koskaan täysin siisti.

Ei, vaan tällä tavalla koti on siisti aina. Musta tuntuu etten siivoa ikinä. Kun laittaa tavarat aina paikoilleen, pyyhkii pöydän syötyä, pyyhkii keittiökaappien ovet joka päivä tiskin jälkeen, huuhtoo käsisuihkulla pöntön heti jos siihen jälkiä jää, pyyhkäisee lavuaarin hammaspesun jälkeen, pyyhkii pölyt pyykinpesukoneen päältä aina ennen kuin ottaa pyykit koneesta, suihkun jälkeen suihkuttaa saippua- ja shampoojäämät laatoilta ja suihkuvehosta ja kuivaa hanan...

Tää kaikki tulee jotenkin selkäytimestä. Sen kerran viikossa kun imuroin ja pyyhin pölyt - mihin menee vartti - minusta tuntuu että olen siivonnut. Mut aina mulla siistiä on.

Mulle taas ei yhtään sovi tommonen vaan mieluummin siivoan kunnolla esim pari kertaa kuussa.

Vierailija
62/65 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa levätä. Siivoaminen on muutenkin yliarvostettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Enpä tiedä.

Mä en osaa olla jos koti ei ole siisti. Viikonloppu pilalla jos ei jostain syystä voi siivota - näin tosin käy ehkä kerran vuodessa. 

Toisaalta 4 lapsen ja haastavan työn kanssa joutuu olemaan tiukka, jos päästää lipsumaan yhdessä asiassa kohta on kaikki levällään!!

Vierailija
64/65 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon suurperheen työssäkäyvä äiti. Meillä siivotaan lauantaisin, lapset jonkin verran mutta pääasiassa me vanhemmat siivoamme. Meillä on aika iso 2-kerroksinen talo. Siivoamiseen kuluu aikaa useampi tunti mutta pakko mikä pakko. En halua elää villakoirien ja tahman keskellä. Isossa perheessä pakko siivota viikottain kunnolla, muuten koti on jo parissa viikossa tosi sotkuinen. Päivittäin pesemme työpäivän jälkeen pyykkiä ja siivoamme keittiötä. Ja lumitöitä on myös. Jotenkin ajattelen vaan että pakko tehdä nämä kotityöt. Jos alan miettimään jaksanko tai huvittaako siivoaminen, niin sitten työt tuntuisivat vielä raskaammalta. Eli kehottaisin joko palkkaamaan siivoojan tai siivoamaan itse asiaa sen kummemmin miettimättä.

Vierailija
65/65 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rentoudu pyyhkimällä pölyjä. Asenne ratkaisee. Tai kutsu Auri Kananen paikalle, yhdessä homma sujuu mukavammin.

Auri siivoaa vain niitä mahdottomia, kuvaa homman ja saa mainostuloja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme