Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko iäkkäiden naisten kanssa sekstaaminen hyväksikäyttöä?

Vierailija
04.02.2024 |

Minulla on useita leskirouvia joiden kanssa harrastan seksiä. Yleensä haluavat läheisyyttä ja hyväilyä, minä annan sitä ja harrastan myös seksiä. Saatan myös vaihtaa palaneen lampun uuteen kun käyn.

Mietin että kun seksissä on alaikäraja, mutta ei yläikärajaa, niin onko tämä kuitenkin hyväksikäyttöä?

M42

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, jos vastavuoroisuus toteutuu. 

Vierailija
2/21 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän jo höpsähtäneiden mummojen paneminen on itsenikin harrastus. En laske hyväksikäytöksi, mutta sisään lasken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin nuorempana toy boyna eräälle varakkaalle iäkkäämmälle rouvalle. Hän otti minut mukaansa silloin tällöin matkoillensa. Sopimus oli, että seksiä ja läheisyyttä piti olla aina kun hän haluaa ja muuten piti olla mukana hänen rinnallaan näyttäytymässä kaupungilla. Tämä oli puolin ja toisin win win sopimus, sillä sain ihan hyvät edut tästä. 

Seksikin sujui, kun kuvitteli siihen nuoltavaksi ja pantavaksi jonkun muun. 

Vierailija
4/21 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mummit on yli 90 v niin eivät ehkä täysin tiedosta mihin ryhtyvät

Vierailija
5/21 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kun lukee, niin haisee hyväksikäytöltä ja pitkälle. 

Jonkun vanhan naisen mielipide olisi kiinnostava kuulla.

Vierailija
6/21 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tältä palstalta olen oppinut että seksi on aina hyväksikäyttöä, jos se ei tapahdu avioliitossa tai avoliitossa, eli siis saman katon alla asuessa. Jos seksiä harrastetaan ihan vain siksi koska se on molempien mielestä kivaa, asuen kumpikin omillaan, on kyse (miehen tekemästä) hyväksikäytöstä koska mies ei jaa parisuhteeseen kuuluvia väistämättömiä huonompia päiviä naisen kanssa. Mies ikäänkuin poimii tällöin rusinat pullasta.

Tämä logiikka menee niin että seksi tulee "ansaita". Miehen pitää kuunnella kolmekymmentä päivää nalkutusta, tiuskimista, hänen pitää vaihtaa autoon renkaita, hänen pitää kuljettaa vaimoa teatterissa, hänen pitää siivota ja puunata, tiskata ja kokata, hänen pitää olla tukena kun rouvalla on vaikeaa töissä, hänen pitää kuskata rouvan lapsia, hänen pitää rahoittaa ja olla seurana yhteisillä rouvan päättämillä lomamatkoilla, hänen kuuluu kuunnella ja ymmärtää itseensä kohdistuvaa arvostelua

Jaaha, taas yksi äitinsä pilaama keskenkasvuinen mies, joka luulee, että voisi olla parisuhteessa vaan passattavana. 

Vierailija
7/21 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketähän meillä käytetään hyväksi, kun olen ollut suhteessa yli 15 vuotta 20 vuotta vanhemman naisen kanssa. Ikäero unohtuu ja sitä ei edes mieti. Ja todellakaan emme ole eroamassa.

Vierailija
8/21 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 7, eikös se mene juurikin niin päin että kun kumpikin asuu omillaan, niin silloin ei tarvitse arkielämässä sitä miestä "passata"? Kirjoitin nimenomaan niin (jos siis luit, ja ennen kaikkea ymmärsit) että mikä ihmeen pakko siihen parisuhteeseen yhdessäasumisineen on sännätä alunperinkään, kun homman voi pitää mukavana seurusteluna yhdessätekemisineen ja yhdessäolemisineen, mutta ilman niitä normaalin arjen kähinöitä vessapöntön kannen asennoista tai biojäteastian oikeanlaisesta täyttämisestä. Kun kumpikin asuu vakituisesti omillaan niin voivat laittaa sen vessapaperin poikittain siihen telineeseen jos siltä tuntuu, ja siivota ihan silloin kun itseä huvittaa. Yhdessäoloa silloin kun kummallakin on siihen aikaa ja halua. Ei kai parisuhteen ole tarkoitus olla mikään vankila? Eikö parisuhteen kuuluisi olla se energiaa ihmiselle antava asia, eikä energiaa vievä?

Vierailija
9/21 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan iäkäs nainen käyttää hyväksi nuorta miestä.

Vierailija
10/21 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iäkkäät naiset ovat jo niin paljon nähneet ja kokeneet että tietävät kyllä mitä tekevät, ei tarvitse siitä huolehtia. Ihana että saavat mitä tarvitsevat.

Vierailija
11/21 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko dementikkomummon kanssa sekstaaminen hyväksi käyttöä? Olen havainnut että pitkällisellä seksikumppanillani on alkanut olemaan dementian oireita.

Vierailija
12/21 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko dementikkomummon kanssa sekstaaminen hyväksi käyttöä? Olen havainnut että pitkällisellä seksikumppanillani on alkanut olemaan dementian oireita.

Tämä alkaa varmaan olemaan ns. rajatapaus.

Vierailija
13/21 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pitää kyllä muilta osin hyvin paikkaansa mutta sanoisin tarkennukseksi vain sen, pikku totuuden, voisi joku väittää,/olen kuullut puhuttavan, että normaalisti kaikkia iäkkäämpiä naisia kiinnostaa itseään huomattavasti tai vähän nuoremmassa miehessä aina eniten, se ystävällinen puhetyyli ja käytös..enemmän kuin se itse, millainen gordonblön sinne vintagepiirakkaan upotetaan..

Vierailija
14/21 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä pitää kyllä muilta osin hyvin paikkaansa mutta sanoisin tarkennukseksi vain sen, pikku totuuden, voisi joku väittää,/olen kuullut puhuttavan, että normaalisti kaikkia iäkkäämpiä naisia kiinnostaa itseään huomattavasti tai vähän nuoremmassa miehessä aina eniten, se ystävällinen puhetyyli ja käytös..enemmän kuin se itse, millainen gordonblön sinne vintagepiirakkaan upotetaan..

Juurikin näin. Näitä leidejä täytyy kohdella hyvin ja niin teenkin.

Ap

Vierailija
15/21 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan vanhustenhuoltoa ja -hoivaa.

Vierailija
16/21 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää harjoittelua vähän niinkuin nyrkkeilysparraajan kanssa. Osaa sitten tosihommissa kaunottarien kanssa ilman tunarointeja.

Vierailija
17/21 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin muuhun kuin vaniljahommiin viitsii niiden kanssa ryhtyä. Nuolennat ei kiinnosta, vaan saa jo ajatuskin voimaan pahoin.

Vierailija
18/21 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin muuhun kuin vaniljahommiin viitsii niiden kanssa ryhtyä. Nuolennat ei kiinnosta, vaan saa jo ajatuskin voimaan pahoin.

Pari näistä on rohkeampia. Ottavat suihin ja peppuun.

Ap

Vierailija
19/21 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä alkaa varmaan olemaan ns. rajatapaus.

Voiko tästä joutua oikeuteen jos vaikka mummon lapset tms alkavat jänkäämään?

Vierailija
20/21 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väärin, koska nuortahan saa aina, mutta wanhaa kunnon hyvää harvemmin. Ja nuo wanhat naarakset sen lisäksi että osaavat useimmiten kaikki kirjan temput, antavat vielä auvoisasti koska eivät koskaan tiedä milloin se on se viimeinen kerta. On sellaisia kunnon piilopervoja tullut wanhoissa naisissa vastaan, että ei päältä päin ikänä uskoisi. Ja se kielen käyttö! Ovat pahempia suustaan kuin entisajan merimiehet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi